Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tuttuni alkaneet harrastaa "some elämää"

Vierailija
05.07.2021 |

Esitellään asuntoa, harrastuksia jne somessa. Tosielämässä sitten ei tavatakaan tai haluta lähteä minnekään. Koko ajan vaan kännykkä kädessä otetaan kuvia ja kirjoitellaan someen. Tuttua?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, muutama sistustus/lifestyle-aiheinen tili löytyy lähipiiristä. Huvittavinta on se, että julkaisuihin kirjoitellaan, kuinka on ollut ihana päivä ja tehty sitä sun tätä, oikeesti kun päivä on ollut perseestä ja kyseinen henkilökin ollut naama norsun pyllyllä.

Just tata inhoan somessa.

Puolisolle tehdaan postaus 'annat elamalleni tarkoituksen, kiitos rakas' ja sitten naamatusten kerrotaan kuinka puoliso kay hermoille.

Jokainen saa tietenkin postailla mita haluaa mutta itse en vain ymmarra. Tuntuu niin kaksinaamaiselta tykkayksien kalastelulta etta melkein olen lopettanut somessa pyorimisen.

Vierailija
42/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä miks pitää aamiaisestakin ottaa kuva mitä syö? Ketä kiinnostaa?

Minusta ainakin on hauskaa ottaa leikekirjamaisesti talteen kuvia elämän eri hetkistä. Ihan yks hailee kiinnostaako ne ketään muuta. Tokikaan kahvi ja burana -aamuna en ottaisi, mutta jos esim. tekisin amerikkalaisia pannukakkuja ensimmäistä kertaa, tai olisin ostanut vaikka uuden aamiaisastiaston, niin sitten.

Miksi kuvat uudesta astiastosta pitää julkaista netissä?

Jep! Markkinatalous ja ihmisten tyytymättömyydestä kumpuavat loputtomat tarpeet saada uutta tavaraa, uusi aamiaisastiasto joka varmasti tekee elämästä parempaa ja kauniimpaa.... Kestän ilmastokatastrofin jos minulla on tuo ihana astiasto! Mikä näiden "influenssereiden" ja oman elämänsä sellaisten motiivi on??

No se nyt on melko tavallista, että meistä tosiaan itse kukin ostaa jonkin asian elämänsä aikana. Emme kaikki tässä maailmassa käytä vain kierrätettyä tai mummon vanhaa. Joten kun ostaa jonkun asian mikä on itsestä hieno ja tuo hyvää fiilistä vaikka sitten aamupalaan niin miksei siitä voisi laittaa kuvaa? Sanotaan että kattaus on puoli ruokaa, joten miksei siitä voisi nauttia..? Ihan yhtä paljon vie luonnonvaroja ostaa Jotkut vaan astiat tai sitte ne omasta mielestä kivat .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep