Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli pizzaa, mutta se on aivan törkeän ylihintaista nykyään!

Vierailija
05.07.2021 |

Hinnat nousee, mutta koko ja laatu laskee. Milloin ja miksi hinnat lähti näin jyrkästi ylöspäin?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antavat 6 seksivinkkiä miehille, nämä kannattaa tietää – ”Saa minut hulluksi”

Naiset paljastavat, minkälaisia toiveita heillä on seksin suhteen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008094771.html

Vierailija
22/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset antavat 6 seksivinkkiä miehille, nämä kannattaa tietää – ”Saa minut hulluksi”

Naiset paljastavat, minkälaisia toiveita heillä on seksin suhteen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008094771.html

Haluaako naiset pitsaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parhaimpia pizzoja omasta mielestä - eli ei absoluuttinen totuus, vain oma mielipide - löytyy Mikkelin Ella Grillistä. Pizzat maksaa 15e molemmin puolin mut jumankekka on hyvää. Ei mikään perus karvakäsi muutenkaan. Aina, kun ajan ohi Mikkelistä tai olen siellä töissä, käyn pizzan ostamassa. Täytettä runsaasti, vaihtoehtoina ihan muuta kuin perus kinkku-ananas tai kebab. Paikka ei ole halvin, mutta on hintansa väärti eikä ruuat maistu roskaruualle.

Sitten kun haluan pizzaa nopeasti ja halvalla, ostan vain Saarioisten lätyn ja käytän uunissa, jolloin on rapea, ehkä laitan lisäksi vielä jotain hyvää juustoa tai lisätäytteitä, jos on oikein nälkä.

Vierailija
24/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin teen hyvää pizzaa ihan itse tavallisessa uunissa. Kokeile sinäkin.

Vierailija
25/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzahan on halpaa? Tilattiin pari päivää sitten 2 pizzaa ja maksoivat kotiin tuotuna vain 17 €. Hyvän makuisia ja reilun kokoisia. Riittivät kahdeksi lounaaksi kahdelle, kun tehtiin itse salaattia lisukkeeksi.

Tuolla hinnalla valmista ruokaa!

Vierailija
26/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzahan on halpaa? Tilattiin pari päivää sitten 2 pizzaa ja maksoivat kotiin tuotuna vain 17 €. Hyvän makuisia ja reilun kokoisia. Riittivät kahdeksi lounaaksi kahdelle, kun tehtiin itse salaattia lisukkeeksi.

Tuolla hinnalla saa kahdelle viikon ruoka tarpeet.

Vierailija
27/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on ylihintaista kyllä mutta ei kaikki.

Vierailija
28/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hinnalla saa kahdelle viikon ruoka tarpeet.

Ei saa.

Vierailija
29/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizza on ylihintaista kyllä mutta ei kaikki.

Ei ole.

Vierailija
30/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse tehdä?

Kyllähän sitä nyt joka kodista löytyy pitsauuni.

Ihan yliarvostettuja muutenkin ne pitserioiden kokit, kyllähän nyt Terttu-Eino vääntää uunissa fiilispohjalta 10x paremman lätyn.

Jos uuni kuumenee 250 asteeseen niin se on jo ihan ok. Uudet uunit kuumenee monesti 300 asteeseen tai yli, joka riittää jo kaikkeen paitsi napolilaiseen pitsaan, mutta ei sitä mistään karvakädeltäkään saa.

Pitsakivi uuniin kuumenemaan, hyvä taikina yön yli levänneenä ja tuore, raikas tomaattikastike niin ihan varmasti saa kotona tehtyä parempaa kuin 90% kaupallisesta tarjonnasta.

Vierailija
31/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse tehdä?

Ihan yliarvostettuja muutenkin ne pitserioiden kokit, kyllähän nyt Terttu-Eino vääntää uunissa fiilispohjalta 10x paremman lätyn.

Jos uuni kuumenee 250 asteeseen niin se on jo ihan ok. Uudet uunit kuumenee monesti 300 asteeseen tai yli, joka riittää jo kaikkeen paitsi napolilaiseen pitsaan, mutta ei sitä mistään karvakädeltäkään saa.

Pitsakivi uuniin kuumenemaan, hyvä taikina yön yli levänneenä ja tuore, raikas tomaattikastike niin ihan varmasti saa kotona tehtyä parempaa kuin 90% kaupallisesta tarjonnasta.

Tyyppi snobbailee napolipitsoilla ja levänneillä taikinoilla, ja kuitenkin osoittaa täyden sivistymättömyytensä karvakäsi-sanaa käyttämällä.

Vierailija
32/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka köyhä olet jos et joskus kympin pizzaa voi ostaa? Ei ole mitenkään ylihinta (paitsi ehkä jos kyseessä joku kebulan rasvalätty halvimmilla kinkkusuikaleilla).

Sitähän ne 10€ maksavat pizzat just on, yök

Vierailija
33/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäjauhoa, oliiviöljyä, hiivaa ja ripaus suolaa. Päälle täytteitä omanmaun mukaan. Ei ole vaikeaa ellei ole uusavuton. Pesee karvakäsipizzat 100-0.

Vierailija
34/44 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse tehdä?

Minä oon T-E ja mun poitsukaveri on Keijo-Orvokki. Me leivotaan pissaa ihanaaaa. Oonko praidsöpö?

Vierailija
35/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse tehdä.

Vierailija
36/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Woltilla pannupizzan Pizzahutista, yli 20e meni. Vitutti niin paljon etten välittänyt hinnasta. Kuljetukseen meni 3,90e.

Vierailija
37/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostanut pizzan ennen koronan alkua. Kotona on kyllä tullut väännettyä, kahdelle vajaan uunipellin kokoiselle ohuelle pizzalle tulee hintaa yhteensä n. 6 €. 

Vierailija
38/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kaupasta.

Saarioisten jauhelihapizza (200 grammaa) maksaa noin 1 euron verran, ei ole kallista.

https://www.foodie.fi/entry/saarioinen-200g-jauhelihapizza/6412000034505

Vierailija
39/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen huomannut että hinnat on korona-aikana nousseet. Oikeastaan koko MaRa-alalla. Ymmärrän kyllä miksi, mutta vähän se on sääli.

Ei mulla ole keskituloisena perheellisenä varaa kuluttaa juurikaan noita palveluja, vaikka 5 henkisenä perheenä tuotaisiin moneen paikkaan hyvän verran rahaa.

Vierailija
40/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta, köyhä, roiskeläppä kaupasta ja ime sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi