Ovulaatiotestin tulkita-apua!
Hei
Kävin tänään poistattamassa kuparikierukan ja lääkäri tokaisi samalla, että munarakkula kypsymässä ja limoja näytti olevan. Sanoi, että ovulaatio on nurkilla.
Mulla on ollut tosi epäsäännölliset kuukautiset ja Terolutilla ollaan niitä otettu.
Tein elämäni ekan ovulaatiotestin vähän aikaa sitten ja se näytti tältä
Kyseessä RFSU:n testi. Ovatko nuo kaksi viivaa yhtä vahvat teidän mielestä? Max puolella testiviiva.
kiitos avusta etukäteen :)
Kommentit (6)
Yhtä vahvoilta näyttää :) Jos toiveena perheenlisäys, niin ei ainakaan haittaa ole peiton heilutuksesta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:10"]
Yhtä vahvoilta näyttää :) Jos toiveena perheenlisäys, niin ei ainakaan haittaa ole peiton heilutuksesta.
[/quote]
kyllä se seksiäkin vaatii.
Mä suosittelen kyllä että hommaat liuskoja joilla testaat oviksen suunnillen ja clear bluen ovistestin jolla selvität sitten tarkan hetken. Mulla meni 4 kk hermo liuskojen kanssa kunnes vaihdoin edellä mainittuun metodiin ja nyt raskaana 8 kk
Ostin tämän liuskahomman vaa varmistaakseni lääkärin puheet kun ultralla havaitsi mahikset :) Jos nyt ei tärppää, niin en ala tikuttelemaan, vaan otetaan rauhassa :)
Kannattaako tänäänkin vielä paneskella? Vaikuttaako se enää hedelmöittymismahdollisuuksiin? Ap
Ovat mielestäni yhtä vahvoja