Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi minua eksälle ostamallaan sormuksella

Vierailija
08.07.2014 |

Mieheni kosi minua sunnuntaina. Olin häkeltynyt ja onneissani kosinnasta sillä olen jo hetken odottanut sitä. Vasta eilen tajusin että sormushan on todella kallis. Meillä on ollut jo hetken aikaa tiukkaa rahasta joten en voinut olla kysymättä mieheltäni miten hänellä oli varaa noin kalliiseen sormukseen. Mies sanoi ostaneensa jo aiemmin. Kysyin koska aiemmin. Mies vain totesi että no aikoja sitten. Tivasin ja tivasin kunnes kävi ilmi että mies oli aikoinaan ostanut sormuksen eksälleen joka ei sitten ollut suostunut mieheni kosintaan. Mies oli kuulemma ajattelut että säästää sormuksen ja antaa sen sitten rakastamalleen naiselle. En todellakaan pysty käyttämään sormusta joka on ostettu alunperin jollekkin toiselle. Olenko kohtuuton jos vaadin miestä ostamaan uuden sormuksen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton.

Vierailija
2/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloo mieheltä. Olisi vaikka myynyt tämän sormuksen ja ostanut uuden tilalle. En itse huolisi, koska tuntuisi siltä, että sormus ei olisi minulle tarkoitettu.

Vierailija
4/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö sormuksesta ennen kuin kuulit sen historiasta? 

Vierailija
5/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä se ex oo ees käyttäny koko sormusta .

Vierailija
6/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton. Tökerö mies, kun kosii toiselle ostamallaan sormuksella ja vielä kertoo siitä.

Vierailija
7/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä. Se on vaan sormus, materiaa.

Vierailija
8/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi kohtuuton vaikka eroaisit tuon takia. Jumalauta miten urpo mies.

Vierailija
9/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö mies..uskomaton urpo..todella iso loukkaus sua kohtaan :/

Vierailija
10/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Useimmat miehet ovat juuri tuollaisia ajattelemattomia törppöjä joskus. Menkää yhdessä myymään/vaihtamaan sormus, että saat juuri sulle tarkoitetun. En minäkään haluis sormeeni muistuttajaa miehen exästä.

Vierailija
11/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erottiin miehen kanssa ja sit noin vuoden päästä meni uusiin naimisiin. Törmättiin kaupassa ja onnittelin, katsoin sormusta. Oli se sama! Aloin nauraa hysteerisesti. Mies meni punaiseksi ja sanoi: eeei tää oo se, ostin uuden samanlaisen.. Joo ei varmasti ostanut. Pihi mikä pihi!

Vierailija
12/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitää hyväksyä se sormus, jonka miehesi sinulle haluaa antaa. Miksi et hyväksyisi? Se oli miehesi mielestä hyvä ajatus, jos se oli hieno sormus. Miehesi ei vain ehkä ole maailman anteliain ihminen, koska ei raaskinut hävitä rahaa myymällä tuota ja ostamalla välirahalla halvempaa sormusta tilalle, mutta ehkä hän uskoi nimenomaan hienon sormuksen saavan itsensä näyttämään sinun silmissäsi paremmalta kuin yksinkertaisemmalla sormuksella. Asian uniikkius ei ehkä tökeröä kyllä tullut hänelle niin mieleen.

Vierailija
13/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sormushan tarkoittaa miehelle rakkautta, sillä sormuksen kantajalla on oikeasti väliä hänelle. Tavallaan törppö, mutta tavallaan ymmärrän että tuossa voisi olla jotain hellyyttävää logiikkaakin.

Vierailija
14/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en kyllä käyttäisi mitään exien jämiä. 

Vierailija
15/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivatte näitä idiootteja miehiä?

Vierailija
16/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini meni kerran naimisiin vanhalla sormuksella, koska oli sen itse valinnut j tykkäsi siitä, vaikka mies rinnalla oli silloin eri.

jos miehesi mielestä sormus on kaunein maailmassa niin hän sen rakkaudesta antaa ja on sujut menneisyytensä kanssa.

Vierailija
17/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa noloa ylipäätään harrastaa tuollaista jenkkityyliä. Täällä kihlat ostetaan yhdessä ja molemmilla on kihlasormus, ei pelkästään naisella,

Vierailija
18/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:31"]

Se sormushan tarkoittaa miehelle rakkautta, sillä sormuksen kantajalla on oikeasti väliä hänelle. Tavallaan törppö, mutta tavallaan ymmärrän että tuossa voisi olla jotain hellyyttävää logiikkaakin.

[/quote]

Että kun exälle ei kelvannut, niin kokeillaan toiselle? Kerran jo yrittänyt rakastamalleen naiselle antaa ja nyt toiselle. Mies oli valinnut TÄMÄN sormuksen exälleen ja exän persoonaan (vaikka taisi mennä pieleen), niin nykyisen pitäisi kelpuuttaa sama sormus, vaikka sormus ei ollut alkujaan hänelle tarkoitettu. Outo käsitys sulla hellyyttävästä... Heivaisin sormuksen ja miehen jorpakkoon.

Vierailija
19/19 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö mies, ei toisen naisen sormusta anneta toiselle :/

En huolis toiselle naiselle ostettua sormusta.