Nautin kun mies suuttuu mulle?
Varsinkin esim. netissä jos oon keskustellu jonkun mukavan miehen kanssa kaikkea, sitten yhtäkkiä tekee mieli haukkua vaikka sen luonnetta tai ulkonäköä. Jos mies suuttuu siitä niin nautin ihan helvetisti, myös jos tulee vaikka "voi ku söpöä":) Tai jotain tollasta kommenttia niin nautin, mutta en niin paljoa kun jos suuttuu. Niin mikä helvetti mua vaivaa, kun en ymmärrä mikä tollasessa on se josta saan kiksejä??;o
Kommentit (22)
Se nauttii siitäki ku sille suututaan täällä!!!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:42"]
Se nauttii siitäki ku sille suututaan täällä!!!
[/quote] En? :D
Sama, mutten yrittämällä yritä saada poikaystävääni huutamaan mulle. Tunnen olevani vain paska, arvoton ihminen, jolle kuuluu huutaa. Masennusta takana 6v, viiltelyä 4v, syömishäiriötä 3v. Ihmettelen miten poikaystävä jaksaa yhä kattella minua :/
t. 18v
Ja sitten haluan alkaaa puhua taas normaalisti, mutta toivon että mies muistaa ton jollain tapaa..
Olet sairas kun muita tieten tahtoen loukkaat.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:23"]
Olet sairas kun muita tieten tahtoen loukkaat.
[/quote] En mä niitä halua loukata, ehkä haluan vaan jotain huomiota?
Ehkä sulla on patoutunutta vihaa todella paljon. Tai jonkunlaista sadismia. Voi olla myös masokismia tai itsetuhoa jos haluat tahallaan rikkoa suhteen ja nautit omasta pahasta olostasi.
Sulla on joku tarve vaikuttaa toisten mielialoihin. T. Mies
Huomaat tuolla tavoin, että sanoillasi/ sinulla on heille merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:36"]
Oletko ap 14? Teksti on lapsen.
[/quote] 20.:D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:20"]
Varsinkin esim. netissä jos oon keskustellu jonkun mukavan miehen kanssa kaikkea, sitten yhtäkkiä tekee mieli haukkua vaikka sen luonnetta tai ulkonäköä. Jos mies suuttuu siitä niin nautin ihan helvetisti, myös jos tulee vaikka "voi ku söpöä":) Tai jotain tollasta kommenttia niin nautin, mutta en niin paljoa kun jos suuttuu. Niin mikä helvetti mua vaivaa, kun en ymmärrä mikä tollasessa on se josta saan kiksejä??;o
[/quote]
olet narsistinen paska. nautit vallasta mikä sulla on. toivottavasti et hanki parisuhdetta.
t. mies
saisit kenkää välittömästi. toivottavasti kolahtaa sulle omaan nilkkaan fatso.
hehe, siiderivalas saa kicksejä kun saa purettua pahan olonsa lähimmäisiinsä :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:40"]
hehe, siiderivalas saa kicksejä kun saa purettua pahan olonsa lähimmäisiinsä :)
[/quote] Hehheh sori mutta en oo mikään siiderivalas;) Ja ei en tykkää tehdä tota lähimmäisille, vaan sellaslle tutuille ihmisille MIEHILLE
Yhdentekevää jos joku on tuollainen. Ei liikuta minua vaikka joku haukkuisi. Lähinnä pistää mietityttämään miten jotkut on noin löysällä muttereilla vapaalla. Etsin parempaa seuraa, kuten nytkin. Ei kuule kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:48"]
Yhdentekevää jos joku on tuollainen. Ei liikuta minua vaikka joku haukkuisi. Lähinnä pistää mietityttämään miten jotkut on noin löysällä muttereilla vapaalla. Etsin parempaa seuraa, kuten nytkin. Ei kuule kiinnosta.
[/quote] No mitä kommentoit, jos aihe ei kiinnosta?:D
Suutun myös jos se ei sen haukkumisen jälkeen heti muutu "normaaliksi" niinkun mäkin teen.