Ällöttää äidit, jotka luulevat, että heidän vauvansa..
..ovat kaikkien mielestä ihania. Suurin osa vauvoista on kuitenkin ällöttäviä, etenkin juuri tuollaisten yli-äitien vauvat... hyi.
Kommentit (23)
Mun ei tarvitse kenellekään vauvaani tyrkyttää kun kaikki itse haluavat ottaa hänet syliin. Vauva tosin on eri mieltä.
Jännä miten joku ihmisryhmä voi ällöttää. Pyöreät posket, isot silmät ja hymyilevä suu, mikä siinä on ällöä ja miksi se ällöttävyys katoaa kun ihminen aikuistuu?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:46"]
Jännä miten joku ihmisryhmä voi ällöttää. Pyöreät posket, isot silmät ja hymyilevä suu, mikä siinä on ällöä ja miksi se ällöttävyys katoaa kun ihminen aikuistuu?
[/quote]
Vauva on jotenkin groteskilla tavalla keskeneräisen näköinen. Sellainen outo karvaton apina, jolla on avaruusolion mittasuhteet, hirvittävä ääni ja sottaiset tavat. Mahdollisesti joitakin muita kädellisiä lukuunottamatta varmasti rumin nisäkkään pentu, mitä on. Ei herätä minkäänlaisia hellyyden tunteita tai suojelunhalua.
Koiranpennut sen sijaan. <3
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:39"]
Mulla kaksi lasta itsellä, ja maailman ihanimpia vauvoja ovat olleet, mutta ei mua toisten vauvat juurikaan kiinnosta. Näyttävät melko samanlaisilta ja samoja juttuja tekevät noin pääpiirteissään... En tajua äitejä, jotka jaksavat hehkuttaa vauvansa / raskautensa / äitiytensä jokaista yksityiskohtaa aivan kuin kukaan muu ei olisi koskaan kokenut vastaavaa.
[/quote]itse koin ihmeellisenä sen kun ylipäätään tulin raskaaksi. Kivaa jakaa kokemuksia sellaisen kanssa joka itsekin innokas.