Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIIIIK! Mä sain kustannussopimuksen :-)

Vierailija
24.08.2006 |

Miten tää voi olla mahdollista? Olen niin onnellinen, onnellinen, onnellinen...

Eikä mun kirja ole vielä edes valmis, ja silti laitetaan nimet pian paperiin :-) Unelmieni täyttymys, olen niin onnellinen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. keskeneräisten kirjojensa kanssa painiskeleva wanna-be, jolta on usko ja toivo vähän kateissa...

Vierailija
2/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylistä kirjaa kirjoitat?

Vierailija
4/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oltiin kustantamossa niin ystävällisiä ihan siihen hetkeen asti kun nimi saatiin alle paperiin. Sen jälkeen heitä lakkasi kiinnostamasta koko projekti. Ei mitään neuvoja tai tukea tekstin viimeistelyyn. Kun sain sen valmiiksi, sieltä ei vaivauduttu edes ilmoittamaan, että teksti on tullut perille. Kirja makasi melkein vuoden kustannustoimittajan pöydänkulmalla. Eikä kirjan markkinoinnista juuri puhettakaan. Tuntui, että olen heille vain välttämätön paha.

Vierailija
5/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan uskalla kertoa kenelta sait sopimuksen? Entäs ysi - missä noin kökköä toimintaa harjoitetaan?

Vierailija
6/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä tyylistä kirjaa kirjoitat?

eli kirjoitan omasta tutkimusalastani sellaisen popularisoidun teoksen.

Tosi hauskaa edelleen :-) Olen soitellut jo kaikki kaverit läpi ja hehkuttanut!

ap

Vierailija
7/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se oli sitten Tammi? : ) Muuten olisit kai sanonut että kahdessa suurimmassa, tai suurimmassa....

Vierailija
8/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se julkaistaan, niin mimmoset palkkiot suunnilleen kirjoittajalle (joo, tiedän että vaihtelee, mutta tämmöisistä nimettömistä puhuttaessa)?

Vierailija
9/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ennakkona kirjastani käten 700 euroa, joista puolet meni siihen, kun tilasin kirjoja kavereille ja sukulaisille jaettavaksi. Ne kymmenen kirjaa, jotka kustantaja lähetti ilmaiseksi, riittivät nippa nappa niille, joita olin jututtanut kirjaa varten. Minullakin kun oli " non-fiction" -kirja.

Myöhemmin sain vielä muutaman sata euroa.

Kirjan tekeminen kannattaa vain, jos todella nauttii siitä, sillä kirjoittamisen ilo on ainoa, mitä siitä saa.

Vierailija
10/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kirjasi menestyy : )

Vierailija
11/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ennakkoa 2000 e ja sitten myynnistä tekijänoikeuskorvauksia noin 3 e per kirja. Noista kertyneistä myyntikorvauksista vähennettiin ensin tuo ennakko, ja loput tilitetään sitä mukaa kuin myyntiä kertyy.

Kyseessä ehtaa fiktiota.

Vierailija
12/12 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä kahdesta tonnista kirjoittajalle jäi käteen max 1 200, ehkä vähemmän. Parin viikon palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan