Masentaa tämä juuri synnyttäneen vartalo...
Ei huvita lähteä ihmisten ilmoille ollenkaan. Tuntuu, että paras asu tällä hetkellä olisi tarpeeksi iso pahvilaatikko, joka peittäisi kaiken. Ne vähät vaatteet, jotka sopivat päälle, eivät näytä kovin hyvältä nekään. Äh.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:28"]
No jos et ite innostu niin kukaan täällä ei sua pysty auttaa, nää ainakin tepsii mulla ja teen nyt samalla lailla kun synnytään tän toisen
[/quote]
Mun pitää saada jonnekin tätä purkaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:30"]
eletty elämä ja kaikkia ihmisiolentoja koskeva vanheneminen jättää jälkensä ihan kaikkiin. Enemmin tai myöhemmin.
[/quote]
Mieluummin tietysti myöhemmin. Siihen voi onneksi itse vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:27"]
Ole hyvä äläkä kommentoi tähän ketjuun laisinkaan, mua ei yhtään kiinnosta mikään velalässytys.
[/quote]
Velalässytys? Oletko siis eri mieltä jostakin, mitä sanoin? Oma kokemukseni on, että kaikenlaiset kielteiset tunteet on huomattavasti helpompi sietää, kun hyväksyy omat valintansa ja ottaa niistä vastuun. Se, että oma keho on ruma eikä tunnu toimivan kunnolla, ei ole mikään maailmankaikkeuden rangaistus vaan kuuluu ikään kuin pakettiin.
[/quote]
Lässytys vain jatkuu.
Ap
Ap oot jotenki todella vmäinen :(
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:31"]
Lässytys vain jatkuu.
[/quote]
Et anna teistä äideistä kyllä nyt kovin fiksua kuvaa tällaisilla lapsellisilla tölväisyilläsi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:30"]
Myötätunto ja kärsivällisyys omaa itseä kohtaan on ainoa vastaus joka auttaa. Tämä ei tarkoita etteikö kannattaisi tehdä jotakin oman ulkonäön parantamiseksi, mutta tosiasia on, että eletty elämä ja kaikkia ihmisiolentoja koskeva vanheneminen jättää jälkensä ihan kaikkiin. Enemmin tai myöhemmin. Se on vain hyväksyttävä.
Ja kiusaajaidiotit voisi pitää sen likaisen turpansa ummessa.
[/quote]
Kyllä se näin on. Viime kerralla tämä tunne ei ollut niin paha, mutta hassusti osittain siksi, että olin pitkään niin huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen. Nyt oon melko energinen ja haluaisin liikkua ym. mutta keho ei anna myöten. Tiedän, että tämä korjaantuu pikki hiljaa, mutta tuntuu niin raskaalta olla tämän kehon vankina vielä pitkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:33"]
Ap oot jotenki todella vmäinen :(
[/quote]
Sä oot sen sijaan ihana ja positiivinen tyyppi. Pus!
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:31"]
Lässytys vain jatkuu.
[/quote]
Et anna teistä äideistä kyllä nyt kovin fiksua kuvaa tällaisilla lapsellisilla tölväisyilläsi.
[/quote]
Meistä äideistä, joiden YK-edustaja minä olen. Hyvä huomio! Sinä sen sijaan annat teistä veloista (joiden YK-edustaja sinä puolestasi olet) todella hyvän kuvan, kun tulet vääntämään tuota asiaasi ketjuun, jonne se ei kuulu.
Jatka toki lässyttämistäsi, jos saat siitä jotain irti. EI ole minulta pois :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:22"]
Lenkille mars ! Mä sain 20 kg ja tiputin ne 2 kk lenkkeilemässä vauvan kaa.
[/quote]
Oon mä lenkkeillytkin, mutta en kovin pitkiä lenkkejä pysty tehdä, kun on sen verran kremppaa raskausajan jäljiltä. Eikä muutenkaan ole helppoa esikoisen kanssa.
Ap
[/quote]
Mitä sä selität? Just kerroit aiemmin et edellisellä kerralla kun olit raskaana jne.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:22"]
Lenkille mars ! Mä sain 20 kg ja tiputin ne 2 kk lenkkeilemässä vauvan kaa.
[/quote]
Oon mä lenkkeillytkin, mutta en kovin pitkiä lenkkejä pysty tehdä, kun on sen verran kremppaa raskausajan jäljiltä. Eikä muutenkaan ole helppoa esikoisen kanssa.
Ap
[/quote]
Mitä sä selität? Just kerroit aiemmin et edellisellä kerralla kun olit raskaana jne.
[/quote]
Kyllä, olen ollut kaksi kertaa raskaana, ja esikoinenkin on edelleen hengissä ja täällä ilonamme (tosin nyt nukkuu päiväunia).
Ap
Ap
Taitaa olla provo koko aloitus. Ei kukaan oikeasti ole noin vittumainen. Mutta jos olet niin hajoilepa rumaan kehoosi. Prioriteetit kunnossa tällä mammalla...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:40"]
Taitaa olla provo koko aloitus. Ei kukaan oikeasti ole noin vittumainen. Mutta jos olet niin hajoilepa rumaan kehoosi. Prioriteetit kunnossa tällä mammalla...
[/quote]
Anteeksi, jos pahoitin vapaaehtoisesti lapsettoman mielesi :(
Ap
Velat on niin idiootteja. Ihan kuin Se synnyttämättömyys takaisi ikinuoruuden ja kauneuden. Sinne hautaan Se synnyttämätönkin kroppa joutuu lopuksi ja aika ruman näköisenäkin jos on ollut joku sairaus tai vain vanhuus runnellut kehon.
Sitä paitsi suurin osa naisista palautuu loistavasti raskauksista, tuolla ulkona näkee hämmästyttävän hoikan ja timmin näköisiä äitejä.
Ja tsemppiä sulle sp, kyllä Se siitä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Minulla on kuule kolme lasta enkä ole yhdenkään jälkeen jäänyt surkuttelemaan ja voivottelemaan sitä etten ollut heti (enkä myöhemminkään) missin mitoissa! Vähän oli kuule eri asiat silloin mielessä.
Miksei, oi miksei minun lantiostani tullut leveämpää? :(
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:42"]
Velat on niin idiootteja. Ihan kuin Se synnyttämättömyys takaisi ikinuoruuden ja kauneuden. Sinne hautaan Se synnyttämätönkin kroppa joutuu lopuksi ja aika ruman näköisenäkin jos on ollut joku sairaus tai vain vanhuus runnellut kehon.
Sitä paitsi suurin osa naisista palautuu loistavasti raskauksista, tuolla ulkona näkee hämmästyttävän hoikan ja timmin näköisiä äitejä.
Ja tsemppiä sulle sp, kyllä Se siitä.
[/quote]
Kyllä se tästä. Mutta pahvilaatikkoasu vois olla paikallaan siihen asti, kunnes pääsen liikkumaan vähän enemmän. Sen kanssa on vain niin hemmetin vaikeaa imettää!
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Minulla on kuule kolme lasta enkä ole yhdenkään jälkeen jäänyt surkuttelemaan ja voivottelemaan sitä etten ollut heti (enkä myöhemminkään) missin mitoissa! Vähän oli kuule eri asiat silloin mielessä.
[/quote]
Niin?
Ap
Kannattaa olla hyvät geenit niin palautuu paremmin. ;)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:44"]
Miksei, oi miksei minun lantiostani tullut leveämpää? :(
[/quote]
Saat multa vähän! Viimeksi se kyllä kai palautui enimmäkseen ennalleen, mutta kyllä se jonkin verran ottaa. Ja mulla on muutenkin leveä lantio, en tarttis enää yhtään senttiä tähän lisää.
Ap
Myötätunto ja kärsivällisyys omaa itseä kohtaan on ainoa vastaus joka auttaa. Tämä ei tarkoita etteikö kannattaisi tehdä jotakin oman ulkonäön parantamiseksi, mutta tosiasia on, että eletty elämä ja kaikkia ihmisiolentoja koskeva vanheneminen jättää jälkensä ihan kaikkiin. Enemmin tai myöhemmin. Se on vain hyväksyttävä.
Ja kiusaajaidiotit voisi pitää sen likaisen turpansa ummessa.