Te jotka syötte sängyssä, miten estätte ruoan tippumisen pussilakanalle /päiväpeitolle?
Syön itse aika usein sängyssä ja ongelmana on että ruokaa silloin tällöin tippuu vuodetekstiilille eivätkä tahrat aina lähde pois pesussa. En kaipaa nyt moraalisaarnoja sängyssä syömisen pahuudesta tai siitä miten tyhmältä kysymys kuulostaa. Mulla on syyni miksi syön usein sängyssä. Mua oikeasti kiinnostaa miten te muut sängyssä syöjät minimoitte ruokatahrojen syntymisen. Laitatteko jonkun liinan allenne tai onko teillä joku "sänkypöytä" jolle katatte ruoan?
Kommentit (24)
Käytän pientä tarjotinta, jossa on reunat. Siihen on mukava kasata herkkuja ja voileipiä.Syön tarjottimen päällä, muruset rapisee siihen. Kaikki herkut pysyvät paikallaan, eikä liu'u peitolle.
(- herkkusuu -)
Reipas ja tunnollinen lammas wrote:
T.arj.otin lauta.sen all.e. Näin mä teen. Ja pisteet sanojen välissä siksi, että edellistä ei julkaistu.
On tän palstan sensuurissa oltava jotain vialla 😄
Miksi siitä pitäisi huolta kantaa, mulla on koira ja vaimo.
Osaan syödä sängyssäkin siististi. Ei ruokaa tipu eikä valu pitkin poikin muutenkaan.
Me laitamme pyyhkeen. Syömme vain hotelleissa sängyssä
Vierailija wrote:
Me laitamme pyyhkeen. Syömme vain hotelleissa sängyssä
Tämä! Eli pyyhe + se tarjotin. Jos nimittäin " kosteaa" ruokaa, niin se voi mennä pyyhkeen läpi.
Mikä voi olla syy sängyssä syömiselle? Aivan mielenkiinnosta tuomitsematta kyselen.
Kyllä aina on pesussa tahrat lähteneet.
Vierailija wrote:
Mikä voi olla syy sängyssä syömiselle? Aivan mielenkiinnosta tuomitsematta kyselen.
Mä syön sängyssä, koska kotonani ei ole pöytää tai sohvaa/sohvapöytää. Vaihtoehdot on siis sängyn päällä tai tiskipöydän ääressä seisten. T. Ei AP
Vierailija wrote:
Sängyssä syöminen ei ole mikään uusi konsepti. Söiväthän jo antiikin roomalaisetkin makuultaan, divaaneilla lekotellen. Sänky on mukava paikka lekotella ja ottaa rennosti, samalla voi nauttia hyvää ruokaa ja lukea, katsoa tv:tä, pelata, palstailla, jne. Pieni piknik miehen kanssa sängyllä on ihan parasta.
Tässä ei ole mitään ongelmaa. Jokainen tyylillään.
Pieni tarjotin tai pyyhe/talouspaperia alle.
Syön itsekin sängyssä ja olen nyt pari kertaa kaatanut kahvit peitolle ja joutunut pesemään ne + lakanat ja vaatteet. En silti opi, että voisi laittaa tarjotimen alle.
Tästä päästään aasinsiltana seuraavan ongelman pariin. Miten te suojaatte olohuoneen maton kun käytte kusella? Kusitippoja on valkoisella matolla, eikä ne näytä kovin kivalle.
N38
Vierailija wrote:
Välillä on ihana vaan olla ja rötvätä sängyssä. Katsoa jotain hyvää sarjaa ja syödä.
Vierailija wrote:
Reipas ja tunnollinen lammas wrote:
T.arj.otin lauta.sen all.e. Näin mä teen. Ja pisteet sanojen välissä siksi, että edellistä ei julkaistu.
On tän palstan sensuurissa oltava jotain vialla 😄
Päivityksen pilaama toiminnallisuus ja käytettävyys ovat täynnä huomattavasti isompia vikoja kuin sensuurin viat.
Syön surutta sängyssä ja jos jotain tippuu ja tahraa petivaatteet, niin sitten se on ihan oma syyni. :D En mitenkään muuten yritä ehkäistä sitä kuin syömällä varovaisesti. Mutta siitäkin huolimatta vahinkoja sattuu, ja pahin mitä sängylle on läikkynyt oli esim. currynuudeleiden nesteet. :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä syön sängyssä, koska kotonani ei ole pöytää tai sohvaa/sohvapöytää. Vaihtoehdot on siis sängyn päällä tai tiskipöydän ääressä seisten. T. Ei AP
Minun vaihtoehtoni ovat työpöydän ääressä, sohvalla ilman sohvapöytää, tai sängyllä. Parisängyllä on mukavasti lääniä lautasille ja läppärille. :D
Ohiksena: tahrat saa pois, kun laittaa siihen päälle astianpesuainetta ja sitten normaalisti pesuun.
Mutta itse kysymykseen: asettelen lautasen aina mahdollisimman järkevästi. Ja tietenkin yritän syödä (= laittaa ruuan suuhun) lautasen "päällä", kuten pöydän ääressäkin.
Vierailija wrote:
Ohiksena: tahrat saa pois, kun laittaa siihen päälle astianpesuainetta ja sitten normaalisti pesuun.
Mutta itse kysymykseen: asettelen lautasen aina mahdollisimman järkevästi. Ja tietenkin yritän syödä (= laittaa ruuan suuhun) lautasen "päällä", kuten pöydän ääressäkin.
Ainiin ja käytän mahdollisimman isoa lautasta tietty :D
Vierailija wrote:
Minä söin sängyssä syöpähoitojen aikana liki päivittäin.
Nykyään syynä on se, että sängyn pehmeydessä on kiva lukea kirjaa ja popsia jotain herkkuja ja juoda teetä!
Eri
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/