Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota eron uhallakaan naispuolisia työkavereita facesta

Vierailija
05.07.2021 |

Ei pitäs olla mitään keskusteltavaa facessa, kun näkee niitä työpaikallakin. Saipa sitten raivokohtauksen, kun pyysin poistaa nuo akat. Outoa mitä mieltä? Turha alapeukuttaa, mä en pidä tälläsestä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on oikea ongelmasi tässä? Jos pelkäät, että miehesi pettää työkamujen kanssa, ei se Facebookissa tapahdu, vaan enemmin siellä työpaikalla tai siellä siitä jutellaan, ilman että jää digitaalista jälkeä sinulle. Huoli siis messengerista, whatsappista, tekstareita ja palavereista työpäivän päätteeksi. ;-)

Todennäköisempää on, että miehesi on vain kaveri työkamujen kanssa Facebookissa, ehkä kohteliaisuudesta. Osa kerää kavereita ja heitä saattaa olla 800-1000, ilman, että heidän kanssaan sen kummin kommunikoidaan. Tuskin siellä tykkäämistä tai yksittäistä kommenttia kummempaa tapahdu. Hän ei kuolaa kuumille instagram- kuville, joten en näe tässä suurta ongelmaa.

En edes tiedä, että onko miehelläni kuinka paljon naispuolisia kavereita. Minä ja muutaman naispuolisen sukulaisen tiedän. Ei tulisi mieleenkään käydä miehen kavereita läpi, ei luvalla sanoen kiinnosta. Minulla taas on miespuolisia entisiä opiskelukavereita ja työtovereita kavereina, mutta ei entisiä poikaystäviä. 

Rentoudu ap ja opi luottamaan mieheesi tai eroa ja etsi sellainen mies, joka ei käydä sosiaalista mediaa. Heitäkin varmasti vielä jokunen löytyy.

Vierailija
62/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein näin saa tästä kiinni...Tässä täytyy olla nyt jotain muuta syytä sille, miksi et voi luottaa mieheesi vai onko todella Face- kaveruudesta oikeus olettaa muuta kuin pelkkää kaveruutta? Toki saathan sinä erota, jos et voi syystä tai ilman mitään syytä luottaa toiseen. Minulle, kaikki tuossa aloituksessasi mainittu, olisi kyllä täysin normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kumppanisi ja tuo kertomallasi toiminut mies, niin luulempa, että yhteinen parisuhteemme olsi tullut loppusuoralle ja eron harkinta aika olisi alkanut. - En voisi olla yhdessä kumppanin kanssa, joka ei kykenisi luottamaan ja uskomaan minuun, joka tulisi ilmi, että  hän kokisi että en hallitse tavanomaista kanssa käymistä läheisten ihmisten kanssa.

Lienee tässä kohtaa onni, että en ole bi-seksuaali, jolloin varmaan minulla ei sasi olla kuin korkeintaan yksi läheinen ihmissuhde. 

Se vähän yksinkertaisempi mies      

Vierailija
64/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla uhkaileminen on aina huonoa parisuhdeviestintää.

Vierailija
65/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein näin saa tästä kiinni...Tässä täytyy olla nyt jotain muuta syytä sille, miksi et voi luottaa mieheesi vai onko todella Face- kaveruudesta oikeus olettaa muuta kuin pelkkää kaveruutta? Toki saathan sinä erota, jos et voi syystä tai ilman mitään syytä luottaa toiseen. Minulle, kaikki tuossa aloituksessasi mainittu, olisi kyllä täysin normaalia.

On kahdenlaista mustasukkaisuutta, niin sanotusti tervettä ja sairasta laatua olevaa; ei liene epäilystä siitä kumpaa Ap edustaa. Optimistisempi sanosi tähän, etä on myös kahdenlaisia provoja...

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
66/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma puolisoni uhkailisi minua erolla, niin en uhkailuun taipuisi vaikka asia olisi kuinka helppo toteuttaa. Erolla uhkailu on idioottimaisuuden huippu. Ja joka erolla uhkailee saa kyllä sitten mennäkin.

Vierailija
67/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun miehesi pettäminen ei ole kiinni facebookista, instasta, eikä mistään muustakaan. Nyt on kyse siitä, että luotatko mieheesi? Luottamus pitää ansaita, eikä kaikkiin tietysti voi luottaa. Mutta jos et luota mieheen, niin suhdetta on turha jatkaa.

Luottamus syntyy ajan kanssa. Siihen et voi kuitenkaan alkaa, että kontrolloit hirveesti miehen elämää. Jos mies haluaa sua pettää, niin se pettää vaikka työpaikan vessassa ja osa vaikka miespuolisen työkaverin kanssa. Että ihan turhaan sen facebookia kyttäät. Tavallisissa parisuhteissa työkaverit ovat fb-kavereita, ilman takaa-ajatuksia. Ja jos toinen pettää ja lähtee, niin sitten se lähtee. Ketään et voi omistaa. Parisuhde kun perustuu vapaaehtoisuuteen ja molempien yhteiseen tahtoon.

Vierailija
68/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kommentoin entisen poikaystävän päivitykseen, että hän näyttää samalta kuin 20 vuotta sitten. Mitähän ap tähän sanoisi? Työkaverimiesten kanssa viestittelen usein kaverijuttuja. Oma mies ei pidä asiaa ongelmana ja kertoo itsekin, kenen naispuolisen työkaverin kanssa on jutellut.

Vierailija
69/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite poistasin apn heti ensimmäisenä

Vierailija
70/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun miehesi pettäminen ei ole kiinni facebookista, instasta, eikä mistään muustakaan. Nyt on kyse siitä, että luotatko mieheesi? Luottamus pitää ansaita, eikä kaikkiin tietysti voi luottaa. Mutta jos et luota mieheen, niin suhdetta on turha jatkaa.

Luottamus syntyy ajan kanssa. Siihen et voi kuitenkaan alkaa, että kontrolloit hirveesti miehen elämää. Jos mies haluaa sua pettää, niin se pettää vaikka työpaikan vessassa ja osa vaikka miespuolisen työkaverin kanssa. Että ihan turhaan sen facebookia kyttäät. Tavallisissa parisuhteissa työkaverit ovat fb-kavereita, ilman takaa-ajatuksia. Ja jos toinen pettää ja lähtee, niin sitten se lähtee. Ketään et voi omistaa. Parisuhde kun perustuu vapaaehtoisuuteen ja molempien yhteiseen tahtoon.

Juuri näin, mulla oli vuosia suhde työkaverin kanssa, ei ikinä viestitelty mitään niin että siitä olisi jäänyt jälki. Tapaamiset sovittiin työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi