Mies ei ota eron uhallakaan naispuolisia työkavereita facesta
Ei pitäs olla mitään keskusteltavaa facessa, kun näkee niitä työpaikallakin. Saipa sitten raivokohtauksen, kun pyysin poistaa nuo akat. Outoa mitä mieltä? Turha alapeukuttaa, mä en pidä tälläsestä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ihmisiä oikeasti on.
Valitettavasti.
Hupaisinta tässä on se, että vaikka miehellä (tai naisella) ei olisi koko facea tai siellä yhtään vastakkaisen sukupuolen edustajaa kaverina, niin se ei kerro pettämisestä yhtään mitään.
Mun mies käyttää salaista selausta koneella, ettei jälki näy. Onko sekin pettämistä?
Ap ei ole parisuhdeainesta. Sääliksi käy kumppania.
Siskoni duunikaverilla oli kaltaisesi psykopuoliso. Lähetteli töihin viestejä, ettei hänen miehelleen saa laittaa työsähköpostiin hymiöitä. Sääliksi kävi sitä miestä. Toivottavasti omasi tajuaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies. Pettää ja narsistisen huomionhakuinen.
Tämähän se on. En jäisi katselemaan, tuo tarve ja riippuvuus kertoo muistakin addiktiotaipumuksista.
Melko väsynyt provo.
Mitä jos hankkisit elämän.
Tykkävätkö naiset myös niistä kuvista joissa sinä olet kumppanisi kanssa? Ai niin niitä ei ole eikä ainakaan postata! Osaatko arvata miksi ei?
Ymmärrätkö ap että sinä käytät mieheesi henkistä väkivaltaa? Kannattaisi käydä jutteleen näistä asioista ammattilaisen kanssa. Toivon myös, että miehelläsi on tulevaisuudessa parempi, väkivallaton kumppani.
Mulla ei ole aavistustakaan keitä mun miehellä on Facebookissa tai muualla somessa kavereina, en ikinä käy sen profiilissa, asutaan saman katon alla ja puhutaan toisillemme joten tiedän sen kuulumiset muutenkin.
No ei kai se poista, jos tietää susta noin helpolla pääsevänsä.
Se on tätä nykyistä some-aikaa.
Ennen facea ja instaa tms, minun piti töissä sanoa naispuolisille työkavereille sanoa, etteivät kaupungilla törmätessään reagoi minuun mitenkään, jos olen liikkeellä vaimoni kanssa. Eivät moikkaa, nyökkää tai edes hymyile minulle tai vaimo saa kilarit ja mököttää viikon.
Sitten vaimosta tulikin exä. Petti itse ja jäi kiinni.
Mun mielestä sun pitäisi nauttia, että työpaikan tädit kiihottuvat puolisostasi! Kertoo korkeasta libidosta! Toi on tietysti narsistista että kalastelee huomiota, mutta etenkin myyntialan jengi on hautaan saakka tyrkkyjä - elämänilo tulee muiden ”tykkäämisestä”.
Itse en oo facebookissa eikä miehellä pitäs olla naisia kavereina ei kuulema tarvii. Hyvä mies onkin
Nainen itsekin kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi poistaa naispuoleiset työkaverit Facesta? Oletko sinäkin poistanut kaikki miespuoliset vanhat koulukaverit jostain ala- ja ylä-asteelta? Ilmeisesti itse et ole töissä, jos kuvittelet että työkavereiden facrkavereina pitäminen tarkottaisi pettämistä tms.
Vaikutat ahdistavalta kumppanilta, jos luottoa ei ole yhtään ja pitää kontrolloida somekaveritkin.
Siis oikeesti, kuka pitää fasebuukissa työkavereita? Äiti ja isä rimaa hipoen mutta siis työkaverit? Kissa ja koira jees, autokin on ihan aut ellei ole vähintään 25 vuotta vanha jolloin kuuluu perheeseen. Vuoden vanha auto fasessa on vaan naurettava.
Annakun minä kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi poistaa naispuoleiset työkaverit Facesta? Oletko sinäkin poistanut kaikki miespuoliset vanhat koulukaverit jostain ala- ja ylä-asteelta? Ilmeisesti itse et ole töissä, jos kuvittelet että työkavereiden facrkavereina pitäminen tarkottaisi pettämistä tms.
Vaikutat ahdistavalta kumppanilta, jos luottoa ei ole yhtään ja pitää kontrolloida somekaveritkin.
Siis oikeesti, kuka pitää fasebuukissa työkavereita? Äiti ja isä rimaa hipoen mutta siis työkaverit? Kissa ja koira jees, autokin on ihan aut ellei ole vähintään 25 vuotta vanha jolloin kuuluu perheeseen. Vuoden vanha auto fasessa on vaan naurettava.
Joillakin on kivoja työkavereita joiden kanssa on pikkuhiljaa ystävystytty.
Vierailija kirjoitti:
Annakun minä kirjoitti:
Joillakin on kivoja työkavereita joiden kanssa on pikkuhiljaa ystävystytty.
Tämä. Ja tultu intiimiläheisiksikin. Siitä ”sydämet” ❤️
Annakun minä kirjoitti:
Tänä päivänä voisi kysyä, että kuka enää pitää facessa oikeita kavereita? Työkaverit, kontaktit yms. ovat pakkopullaa kun joka yrityksellä on nykyään facessa omat sivut, mutta ei kai kukaan hullu ole enää vapaa-ajallaan siellä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tarvii vähintään sen oman chat-kumppanin jonka kanssa voi tumputtaa. Näin kuumallahan seisoo jokasen jorma. Ja kaikilla miehillähän on seksi mielessä, mutta ei oman eukon kanssa, tää lienee selvä.
Jos minun eukkoni alkaisi käyttämään minuun henkistä väkivaltaa ja kontrolloimaan minua, niin mikä ihme se on että seksi ei hänen kanssaan kiinnosta? Nainen pihalle ja uusia tilalle, niin se maailma pyörii. Sä voisit koittaa päästä tosta katkeruudestasi yli ja alkaa nauttia elämästä, hyvää kesää.
Mahtaa elämä olla raskasta jos puolison tekemisiä pitää jatkuvasti kytätä.
Otapa lääkkeesi. Minä en ole missään somessa.
Sinustako tuollainen sairas mustasukkaisuus on ok?