Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota eron uhallakaan naispuolisia työkavereita facesta

Vierailija
05.07.2021 |

Ei pitäs olla mitään keskusteltavaa facessa, kun näkee niitä työpaikallakin. Saipa sitten raivokohtauksen, kun pyysin poistaa nuo akat. Outoa mitä mieltä? Turha alapeukuttaa, mä en pidä tälläsestä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsatkaa tekin ukkonne kone, jos osaatte. Itse löysin epäilyttävää materiaalia jonka sitten asiantuntija "suomensi". Onneksi, sillä mies oli tosiaan tehnyt vaikka mitä.

Vierailija
42/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta tollanen muija sais lähteä.

Ei siinä menettäisi mitään.

Pitäisin kaverit mielummin kuin naisen joka antaa tuollaisia määräyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivokohtauksia ja erolla uhkailua. Paska suhde, muuttakaa tapojanne tai erotkaa.

Vierailija
44/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän sellaisia porvoolaisia työpaikkoja, joissa jo haastattelussa sanotaan, että toista sukupuolta olevien lisääminen fb-kavereiksi on kiellettyä potkujen uhalla.

Työnantaja ymmärtää ap:n kaltaisia vaimoja.

Ja ap, kai sä oot stalkannu ig- ja sc-seuraamiset! Kannattaa, fb:ssä nyt ei ole mitään sisältöä nykyään.

Vierailija
45/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräys ja pyyntö ovat kaksi ihan eri asiaa. Mutta onhan se toki liikaa vaadittu että ymmärtäisi lukemansa sisällön.

Vierailija
46/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poisti. Sulla on huono mies.

Ja mies poisti myös instan, kun joku nainen työpaikan eri osastolta alkoi seuraamaan sitä.

N36

Vierailija
47/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itsekin kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi poistaa naispuoleiset työkaverit Facesta? Oletko sinäkin poistanut kaikki miespuoliset vanhat koulukaverit jostain ala- ja ylä-asteelta? Ilmeisesti itse et ole töissä, jos kuvittelet että työkavereiden facrkavereina pitäminen tarkottaisi pettämistä tms.

Vaikutat ahdistavalta kumppanilta, jos luottoa ei ole yhtään ja pitää kontrolloida somekaveritkin.

Pikkujoulujen jakorasia joka jakaa kaikille sydämiä ”ihan vaan hyvää hyvyyttään”? Jep, teidät tiedetään 😁Kaikki muu on ”ahdistavaa” ja ”rajoittavaa”. Lutikka on lutikka vaikka voissa paistaisi.

On se jännä, että aina vika on siinä ulkopuolisessa naisessa/miehessä, ei koskaan omassa mustasukkaisuudessa tai epävarmuudessa omaa puolisoa kohtaan. Et luota häneen mutta syytät silti muita. Seuraavaksi kiellät "poikien illanvietot", pikkujoulut, jne. ellet niin teekin jo? Ei auta kuin parantaa omaa itsetuntoa tai elellä sinkkuna.

Vierailija
48/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsatkaa tekin ukkonne kone, jos osaatte. Itse löysin epäilyttävää materiaalia jonka sitten asiantuntija "suomensi". Onneksi, sillä mies oli tosiaan tehnyt vaikka mitä.

Väsynyttä trollausta mutta hyvä paikka muistuttaa taas kaikille:

Laitteet ja tilit salasanojen taaksr. Jos ovat jo, niin nyt on hyvä aika vaihtaa kaikki salasanat.

Jos puoliso käyttää tai uhkaa käyttää digitaalista väkivaltaa, niin hänelle voi tarjota vaihtoehdoiksi avun hakemista (terapia) tai eroa.

Kenenkään ei tarvitse joutua tai pelätä joutuvansa digitaalisen väkivallan uhriksi.

Vierailija
49/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähtisi emäntä vaihtoon jos konetta alkaisi penkoa. Ihan jo oman oikeusturvani vuoksi koska paljon salassapidettäviä dokumentteja ja työskennellään samalla alalla, mutta eri yrityksille.

Vierailija
50/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla poisti. Sulla on huono mies.

Ja mies poisti myös instan, kun joku nainen työpaikan eri osastolta alkoi seuraamaan sitä.

N36

Ei vaan sinun miehälläsi on huono nainen.

Vierailija
51/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet hänen fb kaveri, käyhän se sua painamassa öisin - luulis että se riittää.

Vierailija
52/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salahommia saa tehdä, mutta niistä ei saa jäädä kiinni. Voi olla, että jonkun mies tästäkin viestiketjusta viestii juuri minulle, varattu kun on. Nauran teidän lapsellisuudellenne.

Vierailija
53/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei uhkailla erolla. Jos se kortti lyödään ristiriitatilanteissa pöytään, niin sit aletaan tosissaan miettimään kattiloiden jakoa.

Vierailija
54/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toki provo mutta myös todellinen ilmiö.

Ystäväni kävi treffeillä. Yhdet treffit netissä tavatun naisen kanssa.

Treffien jälkeisenä päivänä alkoi tulla someviestiä joissa vaadittiin selitystä miksi olet tykännyt tämän naisen kuvasta kolme vuotta sitten.

Ihmeellistä ettei suhde lähtenyt siitä kehittymään.

Sosiaalinenmedia on sairaan mustasukkaiselle loputon aarreaitta, se ei ikinä lopu kesken.

Vierailija
55/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että tietomurto on vakava rikos.

Vierailija
56/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erokortin esittämisestä seuraa heti ero. En suostu olemaan yhdessä itsekkään ihmisen kanssa, mitä erokortin vilauttelu on. Toivoisinkin naisilta, että korttinostetaan pöydälle mahdollisimman varhain, etten tuhlaa elämääni sellaiseen naiseen, joka ei ole sen arvoinen. Myös seksillä kiristäminen, nalkuttaminen, ja kaikenlainen muukin henkinen väkivalta saa eron aikaan. Tämän ei pitäisi tulla kenellekkään yllätyksenä tasa-arvoisessa maassa vuonna 2021.

Vierailija
57/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus huipussaan. Pitäiskö myös miettiä, että miksi sillä äijällä on miespuolisia työkavereita facessaan? Entä mitä touhua ne harrastaa keskenään siellä työpaikan miesten pukuhuoneessa? Jos niillä on siellä juna joka perjantai ja tiistai? Oletko varma, että se vaseliinipurkki on ihan vain käsien voitelua varten? Jos se äijä onkin sellainen, joka ei vielä ole tullut kaapista?

Vierailija
58/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ratsaa. Jos ei luota niin on parempi erota. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, myös perheessä ja parisuhteessa.

Vierailija
59/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa onko toimintasi järkevää vai ei, ehdotan eroa. Osa ihmisistä tarvitsee loputtomia määriä suhteen ulkopuolista huomiota - myös siltä toiselta sukupuolelta. Toisille sitten riittää ihan se oma rakas. Teillä on selkeästikin erilaiset käsitykset uskollisuudesta ja tarvitsevuudesta.

Vierailija
60/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehellesi palvelus ja toteuta uhkauksesi: eroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän