Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Kuulostaa niin tutulta nuo tuumailusi ja itseasiassa oireesikin! Hui! Samassa veneessä taidetaan olla tuhrujemme kanssa! Olisi kiva kuulla mitä testisi sitten näytti :) itse varmaan tiistaina testaan jos jotain vaikka näkyisi... :)
H84: yritin laittaa edellisen viestini sinulle vastaukseksi. En onnistunut. :)
Kiitos kaikille ja tervetuloa uudet :)
OMA: Tänään kp 14, ei vieläkään hymynaamaa ovistestiin :( Jouduin tilaamaan lisää, yksi jäljellä näitä "vanhoja"... Pitk kierto taas siis tämä...
mä siirryn tonne toukokuisiin, kun mulla on kierto vasta niin alussa! Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)
Eipä me "vanhat" tekijätkään ihan vanhalla rutiinilla mennä. Mäkin oon jo ehtinyt kartselemaan että mitäs mitäs tarvis hankkia, vaikka lapsia on jo kaksi entuudestaan, mutta kun molemmat ovat olleet syksyn lapsia niin näin kevät vauvaa haavelevalla on asioita joita tarvii ottaa huomioon. Mihin pinnasänky mahtuu kun on vaihdettu järjestystä makuuhuoneessa. Mahtuuko kaikki kolme lastenhuoneesseen kun sen aika koittaa vai tarviiko kirjastosta tehdä esikoiselle huone, vai muuttako äiti ja isi kirjastoon ja esikoinen meidän makkariin, tai jos uusi tulokas onkin tyttö niin onko sitten kivempi että pojat ovat samassa huoneessa. Voi kyllä näitä asiaoita on vaikka joltain osin homma onkin kohtuu "rutiinia"
Tsemppia vastatuuliin niitä kohdanneille.
Mulla oli toden näköisesti vahrainen kesken meno viime kierrossa, tuhru vuotoa oli 4 päivää joka loppui valtavaan vuotoon ja valtavan paljon normaalia pahempiin kipuihin, hyytymiä tuli todella paljon. vuotokin alkkoi useampia päiviä liian aikaisin (kp25/28-29) ja tuhrut ennen sitä. pahimmillaan siteestä tuli yli vajaassa 15 minuutissa, pari päivää oli pakko mökkihöperöityä kun ei uskaltanut lähteä kovin kauaksi vessassta.
Nyt jännnitellään tänään kp 29/28-29 (n) ehkä testeillään sitten loppuviikosta jos menkat ei vielä ala.
Vatsaa on vihlonut kohta pari viikkoa, ja rinnat alkaneet olla herkillä. Väsymystäkin tunttuu olevan mutta tuo kuopus on taas ollut vähän huonomassa jamassa niin yöt ovat olleet välillä todella pätkittäisiä, joten väsymykseen en voi oikein oireena luottaa.... katsellaan. tovotaan kovasti plussia kaikille
Täällä tuli digiovulaatiotestiin hymynaama! :) Nyt kp 19.
KAAOKSEN KUNINGATAR: Tsemppiä kovasti teille! Täällä peukutetaan plussalle! :) Kerro sitten miten kävi!
HORMONIHIRVIÖ: Jee, mahtavaa! :)
Äh, ompa ärsyttävää kun pitää olla niin hätäinen! Menkat pitäis alkaa keskiviikkona, mutta oli pakko mielenkiinnosta jo koittaa testailla. No, puhdas negahan se oli. :/ Miehelläni ja mulla on keskiviikkona synttärit, elättelen kuitenkin toivoa vielä että saataisiin paras lahja ikinä.. :)
Plussatuulia kaikille!
Toivotan uudet tervetulleeksi minunkin puolestani ja jännitän kaikkien puolesta, jotka elävät jännittäviä päiviä tällä hetkellä. Toivottavasti plussia tulee ihan rytinällä :)
Oman tilanteeni suhteen ei oikestaan mitään uutta kerrottavaa ole. Kp 21/27-29 meneillään ja nyt alkaisi olla noin viikko ovulaatiosta aikaa. Olin huomaavinani muutama päivä ovulaation jälkeen, että rintani olisivat hieman turvoksissa ja ovat olleet sitä siis siitä lähtien, mutta voi hyvin olla, että ne ovat turvonneet muissakin kierroissa samaan aikaan, enkä vain ole sitä koskaan sen kummemmin huomannut.
Mitään muita "oireita" en ole havainnut, vaikka alavatsaa olen kovasti kuulostellut, että eikö siellä vihloisi tai jomottaisi :D Muutaman kerran on tullut toiveikkaan luottavainen olo, että kylläpä se saattaisi hyvin olla mahdollista, että siellä joku kohta kasvaa. Mutta enimmäkseen olen ollut epäileväinen asian suhteen. Olisihan se melkein liian hyvää ollakseen totta, että eka yrityksellä tärppäisi.
Vielä pitäisi reilu viikko jaksaa odottaa. Onneksi välillä pystyy jo hetkeksi unohtamaan koko jutun.
mä siirryn tonne toukokuisiin :) Tsemppiä kaikille ja aurinkoista elokuuta ja hurjasti plussatuulia!!
Mikä täällä on ollut käytäntönä tuon listauksen kanssa? Päivittääkö joku sitä vai päivittääkö kukin sitä vuorollaan kun on jotain kirjattavaa? Olisi kiva seurata listasta kiertopäiviä ja piinailukavereita.
Nyt kp 20 ja tänään poksahti molemmilla puolilla!! Nyt vaan toivotaan että tulisi kaksoset :D No kyllä se yksikin riittäisi...
Yhdynnässä on oltu kp 3, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ja 20. Jos en raskaudu, ei ollut ainakaan yrityksen puutteesta kiinni :D
Toivottavasti se ei vaikuta mahdollisuuksiin kun ovulaatio myöhästyi melkein viikolla... No kai ne menkatkin sitten myöhästyy, että olisi tarpeeksi aikaa kiinnittyä? Toivottavasti.
KAZISKA: Ei mitään tietoa tuosta listauksesta. Itse on palstalla vielä niin tuore, etten edes tiedä miten tuo homma toimii :)
HORMONIHIRVIÖ: No ei ainakaan yrittämisestä jää teillä kiinni! :D Tsemppiä! Eikös se niin mene, että jos ovulaatio myöhästyy, niin menkat myös, eli ovulaation ja menkkojen alkamisen välinen aika pysyy aina samana, ovulaatio on se mikä on myöhässä, ei menkat. Ja ovulaatiohan voi vaihdella aika paljonkin :)
Kaziska olen harmitellut ihan samaa, kun ei ole listaa niin ei pysy mukana että missä vaiheessa piinailukaverit on...
Hormonihirviö mun mielestä menkat tulee n. 14 päivää ovulaation jälkeen (jos tulee eikä ole raskaana siis) eli ei muuta kuin tsemppiä et seuraavat pari viikkoa menis nopsaa!! :D plussa sieltä tulee! :)
Itse odottelen niiiiin paljon ens viikon loppua. Kevätvauva olis ihana!
21/29-31 yk3
Tää on kans sellanen hoppu housu... Kp 23/29 ja negaahan se näytti. No jos sitä odottaa menkkoja tai tekis viikonpäästä uuden testin. Mene aika nopempaa !!
Legolatar: Mullakaan ei oo ollut koskaan mitään vastaavaa. Vuotoa tulee edelleen eli nyt jo kuudetta päivää, mikä tuntuu vähän oudolta. Kaikki muut oireet ovat hävinneet kokonaan.
Vielä pitäisi pari yötä odotella. Onneksi testitkään ei ole vielä tulleet postista, niin eivät ole houkuttelemassa ennenaikaisiin testeihin. :)
KP15 eikä vieläkään hymynaamaa ovistestiin, musta alkaa tulla taas epätoivoinen :( Eihän tää nyt ole vielä paha, mutta en halua, että nää kierrot alkaa taas pidentyä!
H84: Eikös ole ihmeellistä, kun kroppa käyttäytyy ihan uudella tavalla, uskomatonta (ja aika rasittavan arveluttavaa) :D Jospa nämä vuotelut olisi plussajännää lopulta :) Minulla loppui eiliseen tuhrut ja kohtujomotus, ne kesti 4 päivää. Tiiä sitten miten taas lähipäivinä käy kun kierto lähenee loppuaan.. Tänään oli kp 25. Ja ihan ajattelin olla ärsyttävän malttamaton ja tehdä testin huomenna aamusta, kun silloin on kp 26. Mistä olet testejä tilannut? Taitaa edullisemmin saada netistä kuin apteekista? Jospa ne tulee sulle kohta, jännäyttää miten sinullakin asiat etenevät, kun oireesi ovat hyvin samanlaiset..
tsemppiä kaikille jännääjille ja tikuttelijoille!
CIAS: ymmärrän niin hyvin tuon tunteen! Eipä se hoppuaminen muuta haittaa kuin lompakkoa :) eikä tällaisia intohoppuilutilanteita elämässä kauhean monesti tule joten saa kait sitä intoilla kun siltä tuntuu :)
täällä tuntuu mahassa hieman menkkakipuja, en kyllä kestä jos ne on oikeasti sitä :( On kyllä tässä kierrossa ollut sellainen epäluulo että ei varmaan tärpännyt. Rinnat olleet kyllä kipeät jo varmaan viikon, mutta eihän se mitään vielä meinaa. Täytyy vaan jäädä odottamaan miten käy ja toivoa ettei menkkoja kuulu :)