Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtivauvat 2015

08.07.2014 |

Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)

Kommentit (328)

301/328 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

papu15 ja heiduska: Voi te onnelliset! Onneksi olkoon! Teidän kannattaa kyllä mennä odottajien puolelle, jossa ovat muutkin yhtä onnellisessa tilanteessa olevat. Jospa mekin pian sinne seurataan perässä! Me tosiaan tällä palstalla vasta jännätään saataisiinko plussa testiin :) toki tännekin saa kirjoitella ja kirjoituksia seurailla, mutta vielä ollaan eri vaiheessa. 

302/328 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaistyttö88: niinpä tosiaan! Jospa ei ala! Elämme jännittäviä aikoja :) ilmoittelehan kuinka etenee! Onko sulla oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/328 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eitne: Kiva kuulla jännäämisestäsi! Jospa se muuttuu pian plussaksi :)  nuita negatiivisia testejä on kyl turhauttavaa saada silloin kun päiviä olisi jo tarpeeksi kasassa.. Jospa se tulee vaan hieman myöhemmin sitten :)

304/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEGOLATAR: Oireista... Sanoisin, että ei ole oireita. Ei mitään rintojen arkuutta jne. Olen siis kerran ollut raskaana, tällöin ei ollut mitään oireita, sain siis keskenmenon.

Vatsassa on ollut tuntemuksia oviksesta lähtien, mutta en jotenkin niitä yhdistä raskautumiseen, koska ovat tosiaan tuntuneet heti oviksesta lähtien... Tiedä sitten mitä ovat, jotain ihan muuta vaivaa tai mielikuvituksen tuotetta tai jotain...

Jännittää kyllä, eikä malttaisi olla jo testaamatta... Olen yleensä positiivinen ihminen, mutta keskenmenon jälkeen musta on tullut pessimisti, ainakin näiden vauvahaaveiden suhteen. Pessimisti ei pety, mutta silti petyn niin pahasti aina, kun saan negan. Taas se kaikki odottelu alkaa alusta. Kyllä tipun taas vkloppuna ja korkealta... :(

305/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa poistaa listasta. Perjantaina 6+5 alko tuhruvuoto joka säikäytti hirveästi, aattelin kuitenkin että ehkä se on normaalia alkuraskauden vuotoa, vaan ei. Lauantaina meni kesken :/ nyt alkaa olla jo vähä parempi fiilis, viikonloppu oli kaamea. Jospa tulisin pian uudestaan raskaaksi. Meil yks lapsi ennestään, 2v.

306/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just testin ja positiivistahan se näytti! <3

307/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkaistyttö88: ikävä kuulla, että sinusta tuntuu tuolta. Ymmärrän kyllä täysin että keskenmeno jättää jälkensä :( olen pahoillani, että olet sen joutunut kokemaan. Ja toivon todella, että se kokemus jää pian unholaan uuden ihanan raskauden myötä. Odottaminen että pääsisi odottamaan on kyllä pitkäveteistä ja turhauttavaa. Itsekin olen miettinyt, että jos tämän jännäämisen kp 41 asti jälkeen käykin hassusti olen varmasti ihan rikki :/ jospa meille kummallekaan ei käy niin! Siis plussia odotellen! ;)

308/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsami: :( Jaksamista sinulle ja miehellesi. On varmasti todella kova paikka... :(

309/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

christinaa: Wau! ONNEA! nyt tämän asian jännääminen on saatu päätökseen ja sulla oli oireita ihan syystä! :)

310/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOSSUKO kp 44/32-36, yk 7

H84 kp 41

LEGOLATAR kp 41/30, yk 3

AIRI kp 37/27, yk 2

JANETTEO kp 35/34, yk 2

EITNE kp 34/30-32

KUKKAISTYTTÖ88 kp 31/? yk6/yk2

JENNAT

NERA

DREAMER

UNELMOIJA89  

NINNA83

Huhtivauvat plussaanneet:

TOIVOA TÄYNNÄ 

TUUTIKKI13

VICTORINA

SAANAE

MIRKKUU

KAAOKSEN KUNINGATAR 

METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA

TÄHTIPÖLYÄ 

TERRA15

311/328 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää plussia listaan:

VAUVELI2

MINJA85

KAROLIINA

CHRISTINAA

312/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan itseni pudonneeksi, eilen iltapäivällä alkoi vuoto ... Mutta, eteen päin mennään! Eiköhän se tästä joskus nappaa :)

Tsemppia kaikille muille!

313/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 2 täällä! :( 

314/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat uutiset täällä :( Menkat alkoi tänään. DPO10, KP32. Onko nyt liian lyhyt tuo luteaalivaihe????

Tipuin just töissä - korkealta :( :(

315/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOSSUKO kp 45/32-36, yk 7

H84 kp 42

LEGOLATAR kp 42/30, yk 3

AIRI kp 38/27, yk 2

JENNAT

NERA

DREAMER

UNELMOIJA89

NINNA83

Huhtivauvat plussaanneet:

TOIVOA TÄYNNÄ 

TUUTIKKI13

VICTORINA

SAANAE

MIRKKUU

KAAOKSEN KUNINGATAR 

METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA

TÄHTIPÖLYÄ 

TERRA15

VAUVELI2

MINJA85

KAROLIINA

CHRISTINAA

316/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaistyttö88, Janetteo ja Eitne: Harmi, ettei plussia tullut tällä kierrolla :( Jaksamista ja onnea uuteen kiertoon. Toukovauvakin olisi varmasti yhtä ihana. Ja kun illat viilenee ja pimenee niin peiton alla lämpimässä on kivempaa ;)

317/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tämä oma tilanne. Huh huh. Tänään kp 42 eli menkat nyt 10-12 päivää myöhässä. Ja arvatkaas, tättäräräärää, r-testi.. negatiivinen. Ettämitäkä? No. Soitin neuvolaan toimintaohjeita, kun ei ole ennestään moisesta tilanteesta kokemusta, kun ensimmäinen olisi vasta tekeillä. Laittoivat lähetteen verikokeeseen, jossa sitten maanantaina käyn jos se on vielä aiheellista.

Ja mitä oireisiin tulee niin rasituksessa esim. portaissa kävellessä, kyykkiessä, pitempään istuessa tai kun housu painaa kohtua niin kohdunseutu kipeytyy ja jomottaa jonkin aikaa. Kun rauhoittuu ja lepää eikä stressaa niin tilanne normalisoituu. Kuvotus on tullut takaisin muutama päivä sitten ja sitä on muutaman kerran päivässä. Tiiäppä tästä sitten miten käy, mutta mielenkiintoista tämä ainakin on :D

318/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs muiden listalla olevien tilanne mahtaa olla? Osa taitaa olla jo yhtä kypsiä tilanteeseen kuin minä vai onko jotain jo teille selvinnyt? :)

319/328 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein äsken mammaksi.fi:stä tilatun halpistestin ja tuli haamuviiva. Saapas nähdä. :) Katsellaan, vahvistuuko viiva huomenna, vai onko siitä enää tietoakaan.

Legolatar: Varmasti melkoisen jännät paikat maanantaina! Toivotaan parasta. :) Mulla ei oo mitään muita oireita kuin että mahassa on ollut ehkä viikon järjettömästi ilmaa, mutta se voi toki olla mistä vain peräisin. Mulla on refluksitauti, joten mahan oikkuilu on tuttua. 

320/328 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotinkin tämän jo tonne toukovauvojen odottelijoihin, mutta laitan vielä tännekin:

Siskot - HELP! Eilen alkoi vuoto, eli kp1. Viime yönä ja tänään ei ole tullut mitään?!? Ei saa elätellä toiveita, kun sitten taas tippuu korkealta, mutta mitä jos? Voisiko tämä olla jotain alkuraskauden vuotoa? Siinä tapauksessa nyt olisi dp11, eikä kp2 niin kuin luulin. Mitä olette mieltä, jos tarkkailen tilannetta vaikka sunnuntaihin asti, ja testaan sitten, jos ei vuoto sitä ennen ala?

Alkais nyt sitten vaan kunnolla, jos on alkaakseen, aina tätä samaa odottelua :(