Saako mies käyttää juoksu- tai pyöräilytrikoita?
Naiset käyttävät paljon trikoita, vaikka eivät olisi menossa sporttaamaan. Meillä töissä useampi nainen käyttää trikoita lähes päivittäin. Onko miehen ok käyttää trikoita? Miehillä taitaa olla enemmän juoksutrikoita tai pyöräilyyn tarkoitettuja trikooshorteja. Enkä siis tarkoita sellaisia, joissa on pehmusteet pyöräilyä varten persiin kohdalla. Itse käytän kotona usein juoksutrikoita tai trikooshortseja, koska ovat yllättävän mukavat jalassa ja joustavat. Mutta uskaltaako niiden kanssa lähteä vaikka kaupassa käymään, kavereiden luokse käymään vaikka Suomen lätkämatsia katsomaan (ei ole tarkoitus mennä baariin pelin jälkeen), tms?
Kommentit (16)
Voi siitä hiukan sellainen sateenkaari fiilis tulla jos kauppaan menet tai frendeille lätkää kattomaan.
Tottakai. Kunnon alipainetrikoot saa minut voimaantumaan.
M46
Itse olen tykkään käydä lenkillä trikoissa. Mukavasti etumus pullottaa ja olen saanut vastaantulijoilta ihailevia katseita. Suosittelen kokeilemaan :)
Vaikka hametta, etkö muka ole katsonut seksitreffit.fi
uskaltaa.
Aina.
Baariin uskaltaa aina lähtee.. (asuilla ei ole väliä vaan alkoholinmäärällä veressä ainoastaan..;))
mut.
kysy LupaLappu kuitenkin mammalta eka. Kilttipoju..
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hametta, etkö muka ole katsonut seksitreffit.fi
En uskalla käydä seksipalstoilla ettei emäntä saa tietää. Tulee muuten tukkapölly.
Ap
Vierailija kirjoitti:
'Ei kannata..rumia o' ?
aijå. (laulusta eräästä, olipakerra.. Trikoot miehellä..)
"Onhan se halpa ja onhan se lämmin
mutta
rikoo on riskillä rumaRikoo on riskillä ruma, trilluma, truma on triskillä trikoo riski ihminen rikoossa hikoo, kyllä rikoo on riskillä ruma
Se on kerrastosta poikki, sanon suoraan sen.."
-
Oisko se sitte siinä?
No jos haluaa homolta näyttää niin mikäs siinä.
Trikoot tuntuu hyvältä paljasta ihoa vasten. Tykkään käyttää niitä ilman boxereita. Mutta yleensä kotona, joskus hiukan salaa julkisilla paikoilla. Erkka vaan näkyy aika hyvin läpi jos ei ole boxuja alla.
Saa. Mielellään mahdollisimman pakaroita esilletuovia. Niin röyhkeitä että voimaantuneet naiset kadehtivat. Muista myös kulkea niin että varmasti takapuolesi ei jää keneltäkään huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykkään käydä lenkillä trikoissa. Mukavasti etumus pullottaa ja olen saanut vastaantulijoilta ihailevia katseita. Suosittelen kokeilemaan :)
Jätäppä pois se laittamasi HK.n blöö sieltä etupuolelta ja laita takapuolelle.....
t. äityliini
Aiotko spämmätä samaa koko kesän ap? Mikä ongelma?
Tuskinpa moni mies haluaa, että vastaantulijat katsoo kummassa lahkeessa pullottaa vai pullottaako lainkaan.
Jos mammasi antaa luvan.