Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kestääkö tämä helle vielä viikon?!?

Vierailija
08.07.2014 |

Voi luoja mä en jaksa enää tätä makaamista!! Haluan päästä jo edes uimaan viemään nuo lapset, mutta kuka hullu siellä rannalla jaksaa olla tällä helteellä, kun ei varjon varjoa!

Että mä olen pahalla tuulella!!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:08"]

Että te ns. terveet olette itsekkäitä, ajatelkaa sairaita, jotka eivät kestä kuumuutta, hyvä että selviää kotona. Meitä sydänpotilaita löytyy!

[/quote]

tuota noin, miten se terveiden hehkutus vaikuttaa sinun tilaasi? Meinaatko, että jos kaikki suomalaiset nyt alkaa toivomaan, että helteet menisi ohi, niin sekö auttaa ja helteet loppuu saman tien? En oikein usko, eiköhän se ole ihan ilmojen "herrasta" kiinni.

Vierailija
42/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:08"]

Että te ns. terveet olette itsekkäitä, ajatelkaa sairaita, jotka eivät kestä kuumuutta, hyvä että selviää kotona. Meitä sydänpotilaita löytyy!

[/quote]

tuota noin, miten se terveiden hehkutus vaikuttaa sinun tilaasi? Meinaatko, että jos kaikki suomalaiset nyt alkaa toivomaan, että helteet menisi ohi, niin sekö auttaa ja helteet loppuu saman tien? En oikein usko, eiköhän se ole ihan ilmojen "herrasta" kiinni.

[/quote]

On niitä täysin tietämättömiä ihmisiä, mikset nauti helteestä,no en nauti,koetan selvitä. Sydämessä voi olla useampi vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]Älkää valittako.

Koko alkukesä oli sateista ja harmaata ja valiteltiin, että missä ne helteet on. O.o

[/quote]

Minä en todellakaan valittanu kertaakaan sateista ja viileydestä!!!! VIHAAN helteitä ja niistä myös valitan!!!

[/quote]

Amen! Muuttakaa te helteen rakastajat vaikka Somaliaan, siellä alkaa olla kohta hyvästi tilaa. Jos ei Suomen yleisimmät säät kelpaa niin mikään pakko ei ole täällä olla 11 kk vuodessa valittamassa kylmästä! Teidän kylmästä valittajien uikutusta saa kuunnella vuoden ympäri, mutta sitten vedätte herneen nenään, kun joku valittaa parin viikon hellejaksosta.

Vierailija
44/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti helteet ei lopu vielä neljään viikkoon ainakaan, kun multa alkaa vasta loma ens viikolla!!

Vierailija
45/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saatte kestää meidän kylmää rakastavien valitusta. Kuka nauttii nihkeydestä, viileä ja raikas se on jotain.

Vierailija
46/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinku ulinaa. Asun ulkomailla maassa, jossa on oikeasti kuuma. Koko alkukesän olen lukenyt sekä jopa saanut viestejä, kuinka kylmää ja kauheaa Suomessa on ollut. Nyt siellä ilmeisesti taitaa ekaa kertaa olla mittari 20ssa ja hirveä vinkuminen taas tästä. Sopeutukaa, ei siinä muu auta, jos aikoo kesän siellä viettää. Minä en sopeutunut Suomen paskatalveen, siksi muutin muualle. Eipähän tarvitse vikistä

Vierailija
47/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sananvapaus, ilmaisuvapaus ja mielipiteen vapaus. Mitäs läksit,niiin

Vierailija
48/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:43"]

Voi luoja mä en jaksa enää tätä makaamista!! Haluan päästä jo edes uimaan viemään nuo lapset, mutta kuka hullu siellä rannalla jaksaa olla tällä helteellä, kun ei varjon varjoa!

Että mä olen pahalla tuulella!!

[/quote]

Suursäätila näyttää siltä että tämä lämpö kestää kauan.

Upeeta! Nyt taas ulos nauttimaan...

Vierailija
49/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:03"]Meillä on sananvapaus, ilmaisuvapaus ja mielipiteen vapaus. Mitäs läksit,niiin

[/quote]

Läksi minne ja kuka??

Vierailija
50/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]Älkää valittako.

Koko alkukesä oli sateista ja harmaata ja valiteltiin, että missä ne helteet on. O.o

[/quote]

Ehkei ole samat valittajat?

Vierailija
51/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin joka solulla, sillä ei mene kauaa ennenkuin se helvetin syöpäinen talvi alkaa taas ...

Vierailija
52/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pian syksy, ja sitten tulee talvi, parempaan suuntaan mennään. Miten estätte valittamasta säästä? Ei ole mahdollista.

Vierailija
53/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:58"]

Onneksi on pian syksy, ja sitten tulee talvi, parempaan suuntaan mennään. Miten estätte valittamasta säästä? Ei ole mahdollista.

[/quote]

Jaa miten estän jotain toista esittämästä mielipidettään?

Demokratiassa kun elämme niin en mitenkään.

Mutta nyt nautitaan helteistä!

Vierailija
54/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:44"]

Itse nautin joka solulla, sillä ei mene kauaa ennenkuin se helvetin syöpäinen talvi alkaa taas ...

[/quote]

Mikä pakko asua kylmässä Suomessa, muuta pois jos ei kelpaa.

Vierailija
55/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat hikoilee helteellä. Ei hätää, salaattia kehiin vaan , nyt edullisia, tomaatitkin vaan kilo 1,15 oli prismassa. Kyllä sitä laihtuu, ottaa vaan iiteään niskasta kiinni, kyllä se siitä lähtee menemään.

Vierailija
56/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet kestäköön vielä pari kuukautta ainakin. Itsellä loma vasta 4,5 viikon päästä ja suutun ihan oikeesti jos tuolloin on taas kylmä ja sataa. Helteitä tänne vaan, kiitos.

Vierailija
57/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:44"]

[/quote]

Mikä pakko asua kylmässä Suomessa, muuta pois jos ei kelpaa.

[/quote]

Niin....noin helpostihan se tosiaan käy...

Onneksi lomalle pääsee: ensi talven ajalle on varattu matkoja kuukaudeksi.

Vierailija
58/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA!! Toivottavasti tää helle kestäis ikuisuuden! Parasta ikinä :) Mäkin vihasin hellettä vielä silloin kun olin reippaasti ylipainoinen, mut nyt kun on kiva hoikka kroppa, niin voi pitää kivoja hellevaatteita ja nauttia kuumuudesta <3