Siis kestääkö tämä helle vielä viikon?!?
Voi luoja mä en jaksa enää tätä makaamista!! Haluan päästä jo edes uimaan viemään nuo lapset, mutta kuka hullu siellä rannalla jaksaa olla tällä helteellä, kun ei varjon varjoa!
Että mä olen pahalla tuulella!!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:08"]
Että te ns. terveet olette itsekkäitä, ajatelkaa sairaita, jotka eivät kestä kuumuutta, hyvä että selviää kotona. Meitä sydänpotilaita löytyy!
[/quote]
Voi että osaa ihmiset olla itsekkäitä. Aurinko on ainoa apu koko vartalon tuskaiseen, kutiavaabn psoriasikseen, joten voitte arvata kuinka ison osan vuodesta tällaista sairastava kärsii Suomessa. Mutta ei, hetkeäkään ei saisi nauttia siitä että sairaus vähän edes helpottaa, vaikka tiedossa on että pahana tämä sairaus altistaa erittäin monille vakaville sairauksille. Kyllä on itsekkäitä ihmisiä.
Ja valitus senkun jatkuu!! Mutta ei vois vähempää kiinnostaa tommoset saatanan valittajat, ensin on liian kylmä sitten liian kuuma ja sitten on liian sopiva ja niin edespäin.... MINÄ NAUTIN HELTEISTÄ TÄYSIN RINNOIN!!!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:16"]
Ja valitus senkun jatkuu!! Mutta ei vois vähempää kiinnostaa tommoset saatanan valittajat, ensin on liian kylmä sitten liian kuuma ja sitten on liian sopiva ja niin edespäin.... MINÄ NAUTIN HELTEISTÄ
TÄYSIN RINNOIN!!!!
[/quote]
Polta vaikka rintasi ruville, ja nauti säteistä.
Paras hellevaatetus on peittävä ja mahdollisimman löysä. Kireät vaatteet eivät päästä yhtään viikentävää ilmaa alle ja paljas iho kärventyy suorassa auringonpaisteessa. Eli mahdollisimman löysä mekko, jonka helman alle pieni tuulenvire pääsee kiertämään. Paidoissa pitkät löysät hihat. Päähän vaikka lierihattu antamaan varjoa. Ei ole yhtään kuuma.
Musliminainen
Menkää sairaaloihin saarnaamaan helteen ihanuudesta. Näette täydet osastot ja työllistetyt ambulanssikuljetukset.
Minun puolestani helteet saavat jatkua. Ei jaksa koko kesää olla villavaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:07"]Siis tän on pakko olla joku läppä(?) Parin hellepäivän jälkeen please sanokaa, että ette ole tosissanne.
[/quote]
totta. Rauhoittukaa. Hellettä ollut pari pvää. Ajelkaa niillä ilmastoiduilla autoillanne vaikka Prismaan päiväksi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:15"]
Turha valittaa asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Säätila kuuluu näihin. En minäkään tykkää kovin kuumasta, mutta ei silti kannata unohtaa suhteellisuudentajua. Nyt on viides lämmin päivä, ei edes viides peräkkäinen hellepäivä.
[/quote]
Mut niistähän on just paras valittaa!
Ai että mä nautin tästä valittamisesta TÄYSIN RINNOIN, kun tiedän kuinka se teitä helteenpalvojia ärsyttää! >:D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]
Menkää sairaaloihin saarnaamaan helteen ihanuudesta. Näette täydet osastot ja työllistetyt ambulanssikuljetukset.
[/quote]
Mä käyn siellä kyllä päivittäin. Silti rakastan hellettä. :)
t. ensihoitaja
Minäkin valitan kaikille, ja syyllistän lisäksi.
Amerikkalainen eääennustus lupaili Suomeen tavallista lämpimämpää säätä heinäkuusta syyskuuhun.
Mä en edes ole helteenpalvoja, mutta ihmetyttää tuo valitus helteestä. Itse en voi auringossa olla ollenkaan eikä helle silti haittaa. Siinä vaiheessa, kun sisällä alkaa olla reilusti yli 30 atetta, on jo tukalaa, mutta hengissä olen aina siitäkin selvinnyt. Ei haittaa paukkupakkaset, sade eikä loskakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]
[/quote]
Olet sitten aika saatanan itsekeskeinen.
Mä käyn siellä kyllä päivittäin. Silti rakastan hellettä. :)
t. ensihoitaja
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]
Amerikkalainen eääennustus lupaili Suomeen tavallista lämpimämpää säätä heinäkuusta syyskuuhun.
[/quote]
Kai tämä oli läppä?!
ap.
Ja ihosyöpä on eniten yleistyvä syöpä. Eli naattikaa kunnolla siitä helteestä kun vielä voitte.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Kai tämä oli läppä?!
ap.
[/quote]
Ei valitettavasti ole läppä. :(
Toki onneksi kotona on ilmastointilaite jolla saa makkarin viileäksi niin saa edes yöt hyvin nukutuksi! :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:25"]Mä en edes ole helteenpalvoja, mutta ihmetyttää tuo valitus helteestä. Itse en voi auringossa olla ollenkaan eikä helle silti haittaa. Siinä vaiheessa, kun sisällä alkaa olla reilusti yli 30 atetta, on jo tukalaa, mutta hengissä olen aina siitäkin selvinnyt. Ei haittaa paukkupakkaset, sade eikä loskakaan.
[/quote]
Vau. Kyllä nyt kruunu kiiltää.
Minö toivon, että jatkuisi vielä ainakin nelisen viikkoa, että ehtisi lomalle.
En jaksa tätä jatkuvaa säästä russutusta! Talvella on joko liian kylmä, liikaa lunta, liian vähän lunta tai liian lämmin. Kesällä sataa liikaa, aurinko paistaa liikaa, on liian kuuma, on liian kylmä. Koskaan ei ole mikään hyvin. Lopettakaa nyt se jatkuva säästä valittaminen, kukaan ei voi sille yhtään mitään. Tai muuttakaa sitten muualle, missä on teille sopiva sää (valittaisitte varmaan sielläkin, ainahan se valituksen aihe jostain löytyy).
Turha valittaa asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Säätila kuuluu näihin. En minäkään tykkää kovin kuumasta, mutta ei silti kannata unohtaa suhteellisuudentajua. Nyt on viides lämmin päivä, ei edes viides peräkkäinen hellepäivä.