Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kestääkö tämä helle vielä viikon?!?

Vierailija
08.07.2014 |

Voi luoja mä en jaksa enää tätä makaamista!! Haluan päästä jo edes uimaan viemään nuo lapset, mutta kuka hullu siellä rannalla jaksaa olla tällä helteellä, kun ei varjon varjoa!

Että mä olen pahalla tuulella!!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Säätila kuuluu näihin. En minäkään tykkää kovin kuumasta, mutta ei silti kannata unohtaa suhteellisuudentajua. Nyt on viides lämmin päivä, ei edes viides peräkkäinen hellepäivä. 

Vierailija
22/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:08"]

Että te ns. terveet olette itsekkäitä, ajatelkaa sairaita, jotka eivät kestä kuumuutta, hyvä että selviää kotona. Meitä sydänpotilaita löytyy!

[/quote]

Voi että osaa ihmiset olla itsekkäitä. Aurinko on ainoa apu koko vartalon tuskaiseen, kutiavaabn psoriasikseen, joten voitte arvata kuinka ison osan vuodesta tällaista sairastava kärsii Suomessa. Mutta ei, hetkeäkään ei saisi nauttia siitä että sairaus vähän edes helpottaa, vaikka tiedossa on että pahana tämä sairaus altistaa erittäin monille vakaville sairauksille. Kyllä on itsekkäitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitus senkun jatkuu!! Mutta ei vois vähempää kiinnostaa tommoset saatanan valittajat, ensin on liian kylmä sitten liian kuuma ja sitten on liian sopiva ja niin edespäin.... MINÄ NAUTIN HELTEISTÄ TÄYSIN RINNOIN!!!!

Vierailija
24/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:16"]

Ja valitus senkun jatkuu!! Mutta ei vois vähempää kiinnostaa tommoset saatanan valittajat, ensin on liian kylmä sitten liian kuuma ja sitten on liian sopiva ja niin edespäin.... MINÄ NAUTIN HELTEISTÄ

TÄYSIN RINNOIN!!!!

[/quote]

Polta vaikka rintasi ruville, ja nauti säteistä.

Vierailija
25/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hellevaatetus on peittävä ja mahdollisimman löysä. Kireät vaatteet eivät päästä yhtään viikentävää ilmaa alle ja paljas iho kärventyy suorassa auringonpaisteessa. Eli mahdollisimman löysä mekko, jonka helman alle pieni tuulenvire pääsee kiertämään. Paidoissa pitkät löysät hihat. Päähän vaikka lierihattu antamaan varjoa. Ei ole yhtään kuuma.

Musliminainen

Vierailija
26/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sairaaloihin saarnaamaan helteen ihanuudesta. Näette täydet osastot ja työllistetyt ambulanssikuljetukset.

Vierailija
27/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani helteet saavat jatkua. Ei jaksa koko kesää olla villavaatteissa.

Vierailija
28/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:07"]Siis tän on pakko olla joku läppä(?) Parin hellepäivän jälkeen please sanokaa, että ette ole tosissanne.

[/quote]

totta. Rauhoittukaa. Hellettä ollut pari pvää. Ajelkaa niillä ilmastoiduilla autoillanne vaikka Prismaan päiväksi.

Vierailija
29/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:15"]

Turha valittaa asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Säätila kuuluu näihin. En minäkään tykkää kovin kuumasta, mutta ei silti kannata unohtaa suhteellisuudentajua. Nyt on viides lämmin päivä, ei edes viides peräkkäinen hellepäivä. 

[/quote]

Mut niistähän on just paras valittaa!

Ai että mä nautin tästä valittamisesta TÄYSIN RINNOIN, kun tiedän kuinka se teitä helteenpalvojia ärsyttää! >:D

Vierailija
30/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]

Menkää sairaaloihin saarnaamaan helteen ihanuudesta. Näette täydet osastot ja työllistetyt ambulanssikuljetukset.

[/quote]

Mä käyn siellä kyllä päivittäin. Silti rakastan hellettä. :)

t. ensihoitaja

Vierailija
31/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin valitan kaikille, ja syyllistän lisäksi.

Vierailija
32/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen eääennustus lupaili Suomeen tavallista lämpimämpää säätä heinäkuusta syyskuuhun.

Vierailija
33/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole helteenpalvoja, mutta ihmetyttää tuo valitus helteestä. Itse en voi auringossa olla ollenkaan eikä helle silti haittaa. Siinä vaiheessa, kun sisällä alkaa olla reilusti yli 30 atetta, on jo tukalaa, mutta hengissä olen aina siitäkin selvinnyt. Ei haittaa paukkupakkaset, sade eikä loskakaan.

Vierailija
34/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]

[/quote]

Olet sitten aika saatanan itsekeskeinen.

Mä käyn siellä kyllä päivittäin. Silti rakastan hellettä. :)

t. ensihoitaja

[/quote]

Vierailija
35/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]

Amerikkalainen eääennustus lupaili Suomeen tavallista lämpimämpää säätä heinäkuusta syyskuuhun.

[/quote]

Kai tämä oli läppä?!

ap.

Vierailija
36/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihosyöpä on eniten yleistyvä syöpä. Eli naattikaa kunnolla siitä helteestä kun vielä voitte. 

Vierailija
37/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Kai tämä oli läppä?!

ap.

[/quote]

Ei valitettavasti ole läppä. :(

Toki onneksi kotona on ilmastointilaite jolla saa makkarin viileäksi niin saa edes yöt hyvin nukutuksi! :)

Vierailija
38/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:25"]Mä en edes ole helteenpalvoja, mutta ihmetyttää tuo valitus helteestä. Itse en voi auringossa olla ollenkaan eikä helle silti haittaa. Siinä vaiheessa, kun sisällä alkaa olla reilusti yli 30 atetta, on jo tukalaa, mutta hengissä olen aina siitäkin selvinnyt. Ei haittaa paukkupakkaset, sade eikä loskakaan.

[/quote]

Vau. Kyllä nyt kruunu kiiltää.

Vierailija
39/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö toivon, että jatkuisi vielä ainakin nelisen viikkoa, että ehtisi lomalle.

Vierailija
40/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä jatkuvaa säästä russutusta! Talvella on joko liian kylmä, liikaa lunta, liian vähän lunta tai liian lämmin. Kesällä sataa liikaa, aurinko paistaa liikaa, on liian kuuma, on liian kylmä. Koskaan ei ole mikään hyvin. Lopettakaa nyt se jatkuva säästä valittaminen, kukaan ei voi sille yhtään mitään. Tai muuttakaa sitten muualle, missä on teille sopiva sää (valittaisitte varmaan sielläkin, ainahan se valituksen aihe jostain löytyy).