Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kestääkö tämä helle vielä viikon?!?

Vierailija
08.07.2014 |

Voi luoja mä en jaksa enää tätä makaamista!! Haluan päästä jo edes uimaan viemään nuo lapset, mutta kuka hullu siellä rannalla jaksaa olla tällä helteellä, kun ei varjon varjoa!

Että mä olen pahalla tuulella!!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Helvetin helle. Ja kun Suomessa on pakko NAUTTIA helteistä tai muuten olet maanpetturi. 

Vierailija
2/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valittako.

Koko alkukesä oli sateista ja harmaata ja valiteltiin, että missä ne helteet on. O.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee koko loma ihan pilalle. Ulkona ei voi olla, koska on niin kuuma jo heti aamusta. Kiristää pantaa! En halua olla auringossa, koska rusketun aina ihan epätasaisesti jos en sitten pala viidessä minuutissa. Kiva kulkea ihmisten ilmoilla, kun kädet näyttää likaisen hiekkaisilta ja/tai punapilkkullisilta aurinkoihottumaiselta. Peittävä vaatetus ahdistaa, koska jälleen tulee kuuma. Ohut peittävä vaatetus päästää auringon läpi.

Viime yö piti nukkua sohvalla, kun en vaan voi mitenkään nukkua miehen vieressä sängyssä, koska se on vaan niin ahdistavan lämmin siinä kyljessä kiinni.

Inhoan hikoilua, vitutuskäyrä nousee potenssiin kymmenen heti kun tulee se tunne niskaan ja päänahkaan, että kohta puskee tuskan hiki pintaan. Taipeet nihkeenä ja reidet hinkkaa rikki. Enkä ole edelleenkään mikään läski enkä kärsi vaihdevuosista! Jos tätä tahtia tämä loma etenee, olen kuun lopussa viimeistään suljetulla osastolla!

Vierailija
4/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]

Älkää valittako.

Koko alkukesä oli sateista ja harmaata ja valiteltiin, että missä ne helteet on. O.o

[/quote]

Tuskin ne samat ihmiset valitti. Mulle sopi sade ja harmaus hyvin, hellettä inhoan.

Vierailija
5/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]

Älkää valittako.

[/quote]

No enpä valittanut! Tykkäsin siitä kelistä kun pystyi ulkona tekemään kaikkea kivaa ja muutenkin pystyi olemaan normaalisti.

Vierailija
6/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa.

Vierailija
7/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:57"]

Laihduttakaa.

[/quote]

Ja haista sinä perse!

Vierailija
8/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:57"]

Laihduttakaa.

[/quote]

En laihduta, jos se tarkoittaa sitä, että aivotkin käytetään ravintona kun ei enää muualta voi ottaa!

Vierailija
9/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]

Älkää valittako.

[/quote]

No enpä valittanut! Tykkäsin siitä kelistä kun pystyi ulkona tekemään kaikkea kivaa ja muutenkin pystyi olemaan normaalisti.

[/quote]Kaikkea kivaa? Seistä sateenvarjon alla? Mitä ihmettä te oikein sateella teette ulkona?

Jatkuisipa helteet ainakin elokuuhun saakka

Vierailija
10/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli vali vali... on se nyt kumma kun heti alkaa valitus kun Suomessa on edes pari päivää lämmintä. Voi kunpa olisikin tällaista edes seuraavat 2 kk. Vaikka itse joudun töissäni pitämään todella kuumia vaatteita, en silti valita; tässä maassa saa 11 kk vuodesta "nauttia" viileästä tai kylmästä.

Vierailija
11/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ap., olen jo valmiiksi melkein liiankin hoikka, että silti pitäisi laihduttaa? Kuinka luuranko pitää olla, että alkaa tykätä helteistä?

Vierailija
12/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tän on pakko olla joku läppä(?) Parin hellepäivän jälkeen please sanokaa, että ette ole tosissanne.

Vierailija
13/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:04"]

Uli uli vali vali... on se nyt kumma kun heti alkaa valitus kun Suomessa on edes pari päivää lämmintä. Voi kunpa olisikin tällaista edes seuraavat 2 kk. Vaikka itse joudun töissäni pitämään todella kuumia vaatteita, en silti valita; tässä maassa saa 11 kk vuodesta "nauttia" viileästä tai kylmästä.

[/quote]

Uli uli vali vali vaan itsellesi. On se kumma, kun Suomessa on yksikin helle päivä, niin pitää heti alkaa toivomaan sitä seuraavaksi 2 kuukaudeksi ja valittaa, kun toiset uli uli vali vali vaan koko ajan!

Vierailija
14/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toleranssi hellettä kohtaan kasvanut matkailun myötä. Thaimaan kosteus% yhdistettynä +33 lämpöasteeseen oli järkkyä ja Egyptin +40 astetta yhdistettynä aavikkomaiseen kuivuuteen oli varsin miellyttävää:) eli se kosteus ja helle on mulle pahin yhdistelmä.

en edelleenkään pidä helteistä ja esim ruoanlaitto hellepäivinä ihan hanurista eli mennään ruoilla joissa ei tarvitse liettä käyttää, on myös inhaa kun ei voi "tuulettaa" kotia eikä ole vilpoista missään, mutta toleranssi on kuitenkin kasvanut.

Mieluiten saisi kuitenkin olla max +21 astetta ja kuivaa, välillä sadetta.

Vierailija
15/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te ns. terveet olette itsekkäitä, ajatelkaa sairaita, jotka eivät kestä kuumuutta, hyvä että selviää kotona. Meitä sydänpotilaita löytyy!

Vierailija
16/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt JOKAISEN pitää NAUTTIA näistä helteistä. Kun siis Suomessahan EI koskaan ole kuuma vaan nytkin on välttävän lämmintä.

Helteitähän kun Suomessa EI ole vaan nämäkin kelit on vain pientä.lämpöä, josta EI saa valittaa, vaan jokaisen ON nautittava! ;)

Vierailija
17/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]Älkää valittako.

[/quote]

Minä en todellakaan valittanu kertaakaan sateista ja viileydestä!!!! VIHAAN helteitä ja niistä myös valitan!!!

Vierailija
18/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 15 lisää, että kyllä tämä helle uuvuttaa esim nyt täällä Hkicupissa, varsinkin jos ei kenttien laidoilla ole varjopaikkaa missä olla ja pelejä seurata. Huomiseksikin luvattu +29 astetta pk-seudulle ja jos ei varjoa löydy niin aika ikävää on ulkoilla pelien merkeissä esim 4-6h. Puhumattakaan pelaajien jaksamisesta kun ei saa käyttää hattuja eikä aurinkolaseja peleissä.

No mutta siihenhän on klassisen av-mamman vastaus, että "pakkoko sitä on harrastaa mitään, ainakaan ulkona" :D

-15-

Vierailija
19/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:07"]

Siis tän on pakko olla joku läppä(?) Parin hellepäivän jälkeen please sanokaa, että ette ole tosissanne.

[/quote]

Ei todellakaan ole läppä. En jaksa enää minuuttiakaan tätä reporankana makaamista.

Minä vihaan hellettä ja jos se ei sinulle käy, niin ei ole mun ongelma!!

- ap. on nyt hyvin hyvin vihanen

http://www.heinola.org/~patato/fema-5.jpg

Vierailija
20/58 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reidet hinkkaa rikki, niin jotain on pielessä 4..