Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin koskaan alkaa parisuhteeseen, kun minulla ei ole juuri ystäviä?

Vierailija
04.07.2021 |

Ei ole kuin yksi ikäiseni ystävä. Mitähän mies siitä ajattelee? Tämä asia estää minua luottamasta ja tutustumasta miehiin. Minua on joskus pilkattu (naisten toimesta) tästä kaverittomuudesta, ihmiset osaavat olla ajattelemattomia ja ilkeitä.

Miten uskallan luottaa siihen että tuleva mies ei kiusaa minua tuosta asiasta vaan päin vastoin hyväksyy minut ja tukee minua, ihan niin kuin minäkin häntä? 🥺

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä hankitte yhteisiä ystäviä/kavereita. Mulla sama juttu.

Vierailija
2/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereista voi tulla myös sun ystäviä☺️ Mä löysin miehen yhteisen kaverin kautta, ei mullakaan montaa ystävää ollut, mutta sain monta uutta kun tutustuin miehen kavereihin. Välillä käyn niidenkin kanssa ulkona ilman miestä. Ystäviä voi löytyä mitä erikoisemmista paikoista. Miehen ystävän vaimosta tuli mulle hyvä ystävä☺️ Älä stressaa, ystävyydessä vähemmän voi olla myös enemmän. Itselläni ei olisi edes resursseja kymmenille ystäville. Mieluiten jaan aikaani niiden muutaman tärkeimmän kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kehdannut koskaan aloittaa seurustelua, koska hävettää, kun olen täysin ilman ystäviä. Ei mitään sosiaalista elämää. Olen nainen.

Vierailija
4/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
5/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävättömyys ole noloa. Aika tavallista on ja lähinnä sattumaa.

Vierailija
6/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole kavereita ja siksi jään ikisinkuksi.

Vierailija
7/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet edes huomata ettei sinulla ole kavereita.

Vierailija
8/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehille mikään ongelma. Ällöttävää, että sinua ovat naiset kiusanneet. Kiusaavathan naiset tästä miehiäkin kyllä.

Vierailija
9/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Ei, en ole. 

Ap

Vierailija
10/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nimenomaan sellaisen naisen jolla olisi vähän sosiaalista elämää/kavereita.

Ei mullakaan ole koskaan ollut kavereita, töissä on tarpeeksi sosiaalista elämää.

Vierailija
11/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä kannata tehdä mitään numeroa. Voit olla tosi hyvä tyyppi vaikka sulla ei olisi ystäviä. Loppujen lopuksi aika monilla on se puoliso ja ehkä lähisukulaiset, sitten on kavereita tai tuttavia eri yhteyksistä ja nämä voivat vaihdella elämäntilanteen mukaan.

Ps. Minusta yksi hyvä ystävä on paljon. Itselläni ei ole sitäkään.

Vierailija
12/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juurikaan kavereita, en vain jaksa pitää yhteyttä ja ystävyydet hiipuu siksi, oma moka. Mutra ei tämä kaverittomuus ole koskaan haitannut miehen löytämistä. Useimmat miehet ei kiinnitä asiaan edes huomiota.

Vierailija
13/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi oikeastaan helppoa, jos ystävystyisit miehen kavereiden ja heidän kumppanien kanssa. Ei tarvitsisi yhdistää kahta ystäväpiiriä. Se kun ei mitenkään automaattisesti onnistu.

Vierailija
14/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina sanoa, että ystäväsi ovat muuttaneet töiden perässä muualle ja yhteydenpito on jäänyt ja olet tilanteessa, ettei hirveästi kavereita ole. Ihan reippaasti.

Vierailija
15/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimesta-passiivi paljasti sinut vanhaksi tutuksi palstatrolliksi.

Vierailija
16/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/27 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki! Älä ota paskaa miestä! Muutin tänne paikkakunnalle vuosia sitten miehen pyynnöstä (nykyinen ex). Vietti paljon aikaa omien kavereidensa kanssa ja saattoi joskus naljailla siitä kun minulla ei ole täällä ystäviä. Ex halusi muutenkin tuhota itsetuntoani piikittelemällä minulle vaikeista asioista. Eron tullessa jäin tänne vielä asumaan koska sain töitä. Löysin uuden miehen myöhemmin jolla on paljon kavereita täällä synnyinseudullaan, mutta hänelle ei tulisi mieleenkään olla minulle ilkeä siitä että en ole löytänyt täältä paljoa uusia ystäviä. Hän on muutenkin maailman ymmärtäväisin. Tässä iässä monilla vanhoillakin kavereilla on jo perheet, työt ja muut kiireet, eikä kaukana asuvien kavereiden kanssa onnistu tapaamisten sopiminen noin vain, yhteydenpito on vain puhelimen varassa. 

Vierailija
18/27 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole pariutumisen kanssa mitään tekemistä. Korkeintaan sen verran ettei pysty kavereiden kautta tapaamaan ihmisiä

Vierailija
19/27 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas malliesimerkki naisten järjenkäytöstä...

Oikea syy on teidän tyhmyys eikä mikään yksinäisyys!

Mikä tässä oli tyhmää?

Vierailija
20/27 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt ollut paljon viestejä yksinäisyydestä. Mietin vain, että mistä niitä löytyy? Harrastukset ym, mutta ujohkona on vaikea vain mennä ja jutella. Etenkin kun on ollut kiusattu. Kun tutustun ihmisiin, niin olen todella avoin ja puhelias.