Miten voin koskaan alkaa parisuhteeseen, kun minulla ei ole juuri ystäviä?
Ei ole kuin yksi ikäiseni ystävä. Mitähän mies siitä ajattelee? Tämä asia estää minua luottamasta ja tutustumasta miehiin. Minua on joskus pilkattu (naisten toimesta) tästä kaverittomuudesta, ihmiset osaavat olla ajattelemattomia ja ilkeitä.
Miten uskallan luottaa siihen että tuleva mies ei kiusaa minua tuosta asiasta vaan päin vastoin hyväksyy minut ja tukee minua, ihan niin kuin minäkin häntä? 🥺
Kommentit (27)
En ole kokenut tuossa ongelmaa. Tuskin se yleensä miehiä haittaa. Lähinnä tämä kaverittomuus vaikeuttaa miehen löytymistä. Useinhan kumppani löytyy yhteisten tuttujen tai kavereiden kautta. Ja on kynnys lähteä yksin mihinkään, mistä seuraa voisi löytyä. Esimerkiksi baariin, tosin niistä muutenkin löytyy huonosti kunnollisia miehiä.
Naisethan ovat usein kateellisia ja kokevat kauniin ja älykkään naisen uhkana. Eli jos olet kaunis, niin ei ole mikään ihme, ettei sulla ole paljoa kavereita.
Miehet tulee muuten ravintolassa mieluummin puhumaan yksinään istuvalle naiselle. Mä kävin nuorena aina yksin ravintolassa, koska mun oli helpompi ottaa niin kontaktia miehiin. Jos tarjonta oli huonoa, niin lyöttäydyin naisten vessassa johonkin tyttöporukkaan ja biletin muuten tanssilattialla. Mua ärsytti lähteä omien kavereiden kanssa baariin, koska niitä olisi aina pitänyt viihdyttää koko ilta ja ne loukkaantuivat heti, jos puhuin jollekin miehelle. Eli parempi oli mennä yksin bilettämään. Joskus joku mies ihmetteli, että missä sun kaverit on, mutta harvemmin kukaan kysyi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole pariutumisen kanssa mitään tekemistä. Korkeintaan sen verran ettei pysty kavereiden kautta tapaamaan ihmisiä
Tämähän se just on suurin ongelma. Minulla ainakin...koska on vain muutama hyvä ystävä, heidän kautta en ole tavannut ketään ja olen lisäksi ainoa sinkku. On tosi vaikea saada seuraa lähtemään minnekään, missä voisi mahdollisesti löytää kumppaniehdokkaita. Kaikki suunnitellaan aina toisen ystäväpariskunnan/pariskuntien kanssa ei sinkun kanssa halua lähteä minnekään. Tämä siis minun kokemus. :-(
Aika moni tapaa nykypäivänä "itsenäisesti" kumppaninsa, esim tinderissä tai netissä.
Voisitko sinä ap, olla sellaisen miehen kanssa, jolla ei myöskään ole ystäviä?
Etsi samanlainen mies.
Tee selväksi että olet introvertti. Ei tule väärinkäsityksiä
Tärkeintä ei ole määrä, vaan laatu. Toivottavasti se ainut ystäväsi on hyvä ystävä.
En ymmärrä, miten tuo estää miehen löytämistä, muuten kuin että olet varmaan muutenkin vähemmän ihmisten kanssa tekemisissä ja siksi mahdollisuus tavata joku on pienempi.
Tämähän se just on suurin ongelma. Minulla ainakin...koska on vain muutama hyvä ystävä, heidän kautta en ole tavannut ketään ja olen lisäksi ainoa sinkku. On tosi vaikea saada seuraa lähtemään minnekään, missä voisi mahdollisesti löytää kumppaniehdokkaita. Kaikki suunnitellaan aina toisen ystäväpariskunnan/pariskuntien kanssa ei sinkun kanssa halua lähteä minnekään. Tämä siis minun kokemus. :-(