Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa aina suhteessa ravintoloihin ja hienoihin paikkoihin?

Vierailija
04.07.2021 |

Aina sama juttu vaikka tapailee jotain köyhää hippinaista, niin haluavat mahd. kalliisiin paikkoihin.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat vain istua kotona ja lämmittää makkaraa mikrossa? Sitä kannattaa ihmetellä, ei sitä että joku haluaa nauttia elämästä.

Voit aina maksaa puolet laskusta;)

Vierailija
62/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset u li u li, ul i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse niin hyvää ruokaa, että ne voittaa kaikki ravintolaruuat. Muista myös tiskata.

Kerrohan mitä on tämä kuuluisa "hyvä ruoka"?

Vierailija
64/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on mies joka haluaa kalliisiin ravintoloihin ja hienoihin hotelleihin.

65/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie haluaisin käydä treffeillä hienoissa paikoissa, koska itse käyn dinkkunakin/kavereiden kanssa myös hienoissa kahviloissa/ravintoloissa

Vierailija
66/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. Ei mua tarvii kalliiseen ravintolaan tmv viedä, mutta ilahtuisin jos olis edes yritetty panostaa.

Edellinen mies oli todella pihi (yksi syy eroon), ja vaikka itse tarjosin usein ravintolassa ja tein hänelle kotonani todella hyvät ruoat, niin sen ainoan kerran kun hän vei minut kirjaimellisesti ulos syömään oli eräs juhannus. Halusi ehdottomasti viedä minut veneellä saareen telttailemaan, lupasin tuoda kaiken tarvittavan, myös ruokaa. Peruin menoni ystävieni kanssa tämän vuoksi, ja ei todellakaan olisi kannattanut.

Ruoka oli paketti hiillosta, 1,5 litran vesipullo ja 6pack olutta. En tykkää hiilloksesta enkä oluesta, vaan pakko oli nälkään närppiä sitä yhtä hikistä makkaraa ja vesilinjalla menin. Teltta oli matkassa, mutta ei retkipatjoja tmv. Vain vanha kulahtanut päiväpeitto ja kaksi lyttääntynyttä sohvan koristetyynyä. Ai että. Oli niin karmeat oltavat ja nälkä, että nukuin vain pari tuntia yhteensä ja aamulla kuudelta vaadin viemään minut takaisin maihin sieltä saarelta ja suuntasin kotiini nukkumaan.

En ymmärrä miksi tuhlasin tuon jälkeen vielä aikaani ja rahaani tuohon tyyppiin, olin varmaan niin nuori ja naiivi vielä. Hyh.

Että kyllä olis se mäkkärikin vienyt voiton tässä!

Vierailija
67/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis.. Ei mua tarvii kalliiseen ravintolaan tmv viedä, mutta ilahtuisin jos olis edes yritetty panostaa.

Edellinen mies oli todella pihi (yksi syy eroon), ja vaikka itse tarjosin usein ravintolassa ja tein hänelle kotonani todella hyvät ruoat, niin sen ainoan kerran kun hän vei minut kirjaimellisesti ulos syömään oli eräs juhannus. Halusi ehdottomasti viedä minut veneellä saareen telttailemaan, lupasin tuoda kaiken tarvittavan, myös ruokaa. Peruin menoni ystävieni kanssa tämän vuoksi, ja ei todellakaan olisi kannattanut.

Ruoka oli paketti hiillosta, 1,5 litran vesipullo ja 6pack olutta. En tykkää hiilloksesta enkä oluesta, vaan pakko oli nälkään närppiä sitä yhtä hikistä makkaraa ja vesilinjalla menin. Teltta oli matkassa, mutta ei retkipatjoja tmv. Vain vanha kulahtanut päiväpeitto ja kaksi lyttääntynyttä sohvan koristetyynyä. Ai että. Oli niin karmeat oltavat ja nälkä, että nukuin vain pari tuntia yhteensä ja aamulla kuudelta vaadin viemään minut takaisin maihin sieltä saarelta ja suuntasin kotiini nukkumaan.

En ymmärrä miksi tuhlasin tuon jälkeen vielä aikaani ja rahaani tuohon tyyppiin, olin varmaan niin nuori ja naiivi vielä. Hyh.

Että kyllä olis se mäkkärikin vienyt voiton tässä!

* siis hän lupasi tuoda kaiken tarvittavan

Vierailija
68/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse niin hyvää ruokaa, että ne voittaa kaikki ravintolaruuat. Muista myös tiskata.

Maistuvaa, hyvistä raaka-aineista tehtyä ruokaa, lisäksi hyvä salaatti ja jälkiruoka. Ei siis pelkkää kuivaa ja mautonta makaronilaatikkoa tai sitkeää karjalanpaistia.

Vierailija
69/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes uskaltais mennä mihinkään hienoon ravintolaan tai oopperaan, eihän minulla olisi edes sellaisiin sopivia vaatteita.

En ole käynyt edes häissä koskaan, koska sinnekin pitäisi kai pukeutua jotenkin, enkä vaan pysty sellaseen.

Olisihan se hieno kokea joku ooppera kerran elämässä, mutta on niin kallista, etten koskaan olettais että joku ventovieras mies maksaisi lipun. Tuntisin sellasesta vain itseni likaiseksi, että se mies maksaisi mulle ooooeralipun että lipittäisin sen melaa tms. En oo semmonen, maksan itse menoni.

Mitä ihmettä? Eihän täällä ole edes tapana tälläytyä oopperaan viimeisen päälle, kaikenlaista asua näkee, ja kyllä niitä tuotantoja pyörii muuallakin kuin Kansallisoopperassa. Jos otat huonoimmat paikat tai menet jotain edullista tuotantoa katsomaan, parillakympillä selviät. Lämmitellä voit resitaaleissa, niihin pääsee parhaimmillaan ilmaiseksikin.

”Melaa?” Oikeasti? Ei voi lakata ihmettelemästä, miten vaikeita voi ihminen asioista tehdä, kun oikein vaikeilee.

Vierailija
70/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat vain istua kotona ja lämmittää makkaraa mikrossa? Sitä kannattaa ihmetellä, ei sitä että joku haluaa nauttia elämästä.

Ei vaan kumpikin maksaa omansa. Välillä voi toiselle tarjota.

Vierailija
71/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan syönyt kalliissa ravintola. Treffeillä olen ollut kahvilassa tai baarissa.

Vierailija
72/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama, joka haikaili joskus aiemmin sellaisen naisen perään, joka ei halua salaattiinsa kastiketta?

On niin ankeaa, että ole keskenäsi.

Itse tykkään viedä kumppanini ulos syömään. Joskus hienommin, joskus huokeammin.

On aikaa romantiikalle, kun ei aina tarvitse kokata ja tiskata.

No minä olen nainen joka ei käytä salaatissa kastikkeita. En oikeasti ymmärrä miksi jotkut pilaavat (juu minun mielipide) salaattinsa laittamalla kastiketta. Salaatti maistuu parhaimmalta ilman. Kaikkien vihannesten omat maut tulevat esiin, eikä joku pippurinen tai sinappinen kastike.

En myöskään tykkää käydä ravintoloissa, vaan teen mieluummin itse ruokani tai jos innostun, niin voin tilata kotiin, mutta paikanpäälle ravintolaan minua ei saa. On todella vaivaannuttavaa pönöttää ja odottaa, että joku palvelee minua. Sitten pitäisi vielä yrittää hienostuneesti syödä ja käyttäytyä erittäin sivistyneesti (onnistuu kyllä, mutta kotona on mukava kun voi ottaa rennosti) ja fiilis menee hukkaan, kun pitää em. asiat yrittää muistaa.

Ei vaan jaksa, enkä halua maksaa tuosta "elämyksestä" 50-100 euroa tai satoja euroja, kun "elämyksestä" maksetut eurot menevät jonkun ajan kuluttua vessanpöntöstä alas. 

Koti on Pop!

Miten röhnällä oikein istut kotonasi, jos ravintolassa istuminen on pönöttämistä? Eikö ole juuri hienoa kun pääsee maistelemaan hyviä (ehkä aikaavieviä, vaikeita, harvinaisia) ruokalajeja ammattilaisen kokkaamana, ja vielä hyvässä tunnelmassa?  Eikä hyvien pöytätapojen pitäisi olla mitään teeskentelyä pikkurilli pystyssä, vaan ihan normaalia käytöstä. Kyllä kai kotonasikin muistat ettet syö lautaselta sormin, sottaa vaatteitasi, puhu ruoka suussa, mössää kaikkea ruokaa sekaisin ja sitten nuole lautasta jne. niin miksi ravintolassa tuon "muistaminen" veisi muka niin paljon energiaa? Tosi omituinen kuva ravintolaruokailuista.

Vierailija
73/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan näin sinkkunakin illallisella ravintolassa vähintään viikoittain sekä matkustelen paljon ja odotan, että myös kumppanini pitäisi näistä asioista. Miksi haluaisin sellaisen miehen, joka mieluummin järsii näkkäriä kotona eikä koskaan halua lähteä minnekään?

Vierailija
74/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama, joka haikaili joskus aiemmin sellaisen naisen perään, joka ei halua salaattiinsa kastiketta?

Itse tykkään viedä kumppanini ulos syömään. Joskus hienommin, joskus huokeammin.

No minä olen nainen joka ei käytä salaatissa kastikkeita. En oikeasti ymmärrä miksi jotkut pilaavat (juu minun mielipide) salaattinsa laittamalla kastiketta. Salaatti maistuu parhaimmalta ilman. Kaikkien vihannesten omat maut tulevat esiin, eikä joku pippurinen tai sinappinen kastike.

En myöskään tykkää käydä ravintoloissa, vaan teen mieluummin itse ruokani tai jos innostun, niin voin tilata kotiin, mutta paikanpäälle ravintolaan minua ei saa. On todella vaivaannuttavaa pönöttää ja odottaa, että joku palvelee minua. Sitten pitäisi vielä yrittää hienostuneesti syödä ja käyttäytyä erittäin sivistyneesti (onnistuu kyllä, mutta kotona on mukava kun voi ottaa rennosti) ja fiilis menee hukkaan, kun pitää em. asiat yrittää muistaa.

Ei vaan jaksa, enkä halua maksaa tuosta "elämyksestä" 50-100 euroa tai satoja euroja, kun "elämyksestä" maksetut eurot menevät jonkun ajan kuluttua vessanpöntöstä alas. 

Koti on Pop!

Miten röhnällä oikein istut kotonasi, jos ravintolassa istuminen on pönöttämistä? Eikö ole juuri hienoa kun pääsee maistelemaan hyviä (ehkä aikaavieviä, vaikeita, harvinaisia) ruokalajeja ammattilaisen kokkaamana, ja vielä hyvässä tunnelmassa?  Eikä hyvien pöytätapojen pitäisi olla mitään teeskentelyä pikkurilli pystyssä, vaan ihan normaalia käytöstä. Kyllä kai kotonasikin muistat ettet syö lautaselta sormin, sottaa vaatteitasi, puhu ruoka suussa, mössää kaikkea ruokaa sekaisin ja sitten nuole lautasta jne. niin miksi ravintolassa tuon "muistaminen" veisi muka niin paljon energiaa? Tosi omituinen kuva ravintolaruokailuista.

Mä en ole käynyt koskaan missään ns. paremmassa ravintolassa. Mietin tässä kerran ohikulkiessa sellaisesta. Etten tuntisi oloani luontevaksi kun en kuulu sinne. Tuntisin olevani kuin köyhä sukulainen joka kurkistelee rikkaampien nurkkia.

Vierailija
75/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuvaa, hyvistä raaka-aineista tehtyä ruokaa, lisäksi hyvä salaatti ja jälkiruoka. Ei siis pelkkää kuivaa ja mautonta makaronilaatikkoa tai sitkeää karjalanpaistia.

Onnittelut! Läpäisit juuri testin.

Vierailija
76/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa kirveelläkään ulos syömään. Mutta ei sitten kelpaa muiden ominaisuuksien puolesta miehille... Eivätkä ostaisi edes sitä makkaraa kojusta minulle. Ne on eri naiset ne joita viedään kalliisiin ravintoloihin.

Vierailija
77/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti on Pop!

Mä en ole käynyt koskaan missään ns. paremmassa ravintolassa. Mietin tässä kerran ohikulkiessa sellaisesta. Etten tuntisi oloani luontevaksi kun en kuulu sinne. Tuntisin olevani kuin köyhä sukulainen joka kurkistelee rikkaampien nurkkia.

Vanhempasi missasivat sitten totaalisesti tapakasvattamisen ja opettamisen käyttäytymään ihmisten ilmoilla.

Vierailija
78/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saa kirveelläkään ulos syömään. Mutta ei sitten kelpaa muiden ominaisuuksien puolesta miehille... Eivätkä ostaisi edes sitä makkaraa kojusta minulle. Ne on eri naiset ne joita viedään kalliisiin ravintoloihin.

Kaverimies kertoi kaverinsa puhuneen hoitaneensa jotain todella kulunutta naista. Ei kehdannut tuoda edes kotiin, joten hoiteli isossa koirankopissa.

Vierailija
79/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa vaan itse laskusi.

Vierailija
80/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin parisuhteessa kaventaa elämääni ja luopua asioista, joista pidän?

Ja miksi elämäntapani olisi ongelma? En ole pakottanut ketään pitämåän samoista asioista vaan etsin puolison, jolla oli (on) samanlainen elämäntapa ja kiinnostuksen kohteet.