Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa aina suhteessa ravintoloihin ja hienoihin paikkoihin?

Vierailija
04.07.2021 |

Aina sama juttu vaikka tapailee jotain köyhää hippinaista, niin haluavat mahd. kalliisiin paikkoihin.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama, joka haikaili joskus aiemmin sellaisen naisen perään, joka ei halua salaattiinsa kastiketta?

On niin ankeaa, että ole keskenäsi.

Itse tykkään viedä kumppanini ulos syömään. Joskus hienommin, joskus huokeammin.

On aikaa romantiikalle, kun ei aina tarvitse kokata ja tiskata.

No minä olen nainen joka ei käytä salaatissa kastikkeita. En oikeasti ymmärrä miksi jotkut pilaavat (juu minun mielipide) salaattinsa laittamalla kastiketta. Salaatti maistuu parhaimmalta ilman. Kaikkien vihannesten omat maut tulevat esiin, eikä joku pippurinen tai sinappinen kastike.

En myöskään tykkää käydä ravintoloissa, vaan teen mieluummin itse ruokani tai jos innostun, niin voin tilata kotiin, mutta paikanpäälle ravintolaan minua ei saa. On todella vaivaannuttavaa pönöttää ja odottaa, että joku palvelee minua. Sitten pitäisi vielä yrittää hienostuneesti syödä ja käyttäytyä erittäin sivistyneesti (onnistuu kyllä, mutta kotona on mukava kun voi ottaa rennosti) ja fiilis menee hukkaan, kun pitää em. asiat yrittää muistaa.

Ei vaan jaksa, enkä halua maksaa tuosta "elämyksestä" 50-100 euroa tai satoja euroja, kun "elämyksestä" maksetut eurot menevät jonkun ajan kuluttua vessanpöntöstä alas. 

Koti on Pop!

Mistä maakuopasta oikein olet peräisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla