Miksi naiset haluaa aina suhteessa ravintoloihin ja hienoihin paikkoihin?
Aina sama juttu vaikka tapailee jotain köyhää hippinaista, niin haluavat mahd. kalliisiin paikkoihin.
Kommentit (81)
Miksi sinä haluat vain istua kotona ja lämmittää makkaraa mikrossa? Sitä kannattaa ihmetellä, ei sitä että joku haluaa nauttia elämästä.
Itse ainakin haluan. Sinkkuna kun ei tule mentyä kun on ankeaa istua yksin ravintolassa, tai moniin paikkoihin liput myydään enemmän tai vähemmän pareittain kuten joku hotellihuone, risteily, matka (eli 90% tapauksissa hinta ilmoitettuna per henki per kahden hengen yksikkö, sinkkulisä xxx euroa). Viimeksi näin lippuja standup-show'hun, ja jostain helv. syystä nuokin piti ostaa kahden hengen yksikkönä. Jätin liput kokonaan ostamatta, olisin halunnut mennä yksin.
Parisuhteessa olevana pitää sitten toteuttaa kaikki tuollaiset, tässä ei mitään henkilökohtaista. Yhteiskunta tuntuu odottavat että kaikki sen jäsenet ovat joko siamilaisia kaksosia tai pariutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat vain istua kotona ja lämmittää makkaraa mikrossa? Sitä kannattaa ihmetellä, ei sitä että joku haluaa nauttia elämästä.
Voi varmaan mennä sinne ilman miestäkin, jos mies on vaatimattomampi ja rikkaampi?
No juuri siksi kun ne ovat hienoja? Eikai kukaan nyt huonoihin paikkoihin halua.
Veikkaan, että joku identiteettijuttu, eli on "naisellista" syödä kalliissa paikassa ranskan kielisellä nimellä nimettyjä ylihintaisia ruokia ja oikeinpa "romanttisesti" "oman" miehen kanssa, vaikka oikeasti Scanin hampurilainen ja Kotipizzan pizza on ainakin yhtä hyviä. Ei olla avoimesti poroporvareita, mutta ollaan oikeasti kuitenkin salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi varmaan mennä sinne ilman miestäkin, jos mies on vaatimattomampi ja rikkaampi?
Parisuhteessa on kiva tehdä yhdessä eri asioita. Ei se ole mitenkään kummoinen parisuhde, jos aina pitää pyytää kaveri mukaan, kun miestä ei kiinnosta. Ero tulee melko nopeasti.
Ei tarvitse niin usein kokata ja passata sekä lopuksi tiskata. Usein se lankeaa mulle.
No just joo.
Itse en ole koskaan elämässäni käynyt hienossa ravintolassa tai kalliissa paikoissa, enkä myöskään sellaiseen halus mennä. Minulle tarpeeksi hieno paikka on kylän grilli, ja itse maksan mitä ostan.
Ihmetteken usein tämmöisiä juttuja täällä, kuin suoraan jostain amerikkalaisista tv-sarjoista.. Treffejä, ravintoloita, gold digger-naisia jne.. Ihan vieras maailma itselleni. 😲
Mistä tämmöinen outo treffikulttuuri tänne pölähti, ei oikein istu Suomeen minusta.
Setänic Outreach Director kirjoitti:
Veikkaan, että joku identiteettijuttu, eli on "naisellista" syödä kalliissa paikassa ranskan kielisellä nimellä nimettyjä ylihintaisia ruokia ja oikeinpa "romanttisesti" "oman" miehen kanssa, vaikka oikeasti Scanin hampurilainen ja Kotipizzan pizza on ainakin yhtä hyviä. Ei olla avoimesti poroporvareita, mutta ollaan oikeasti kuitenkin salaa.
Sitten, kun mies odottaa kotona pihviateriaa, niin nainen tekeekin kaurapuuroa tai kasviskeiton. Ihan yhtä hyviä nekin on.
Aika suppea otos on kyllä naisista, jos taas väitetään, että kaikki.
Mä haluan mielummin grillille kuin syömään annosta jossa lautasella on kaksi heinää ristikkäin.
Eikö ole ap: llä varaa viedä tyttöä ravintolaan?
Huonosti käy kitupiikille.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on kiva tehdä yhdessä eri asioita. Ei se ole mitenkään kummoinen parisuhde, jos aina pitää pyytää kaveri mukaan, kun miestä ei kiinnosta. Ero tulee melko nopeasti.
Keskustelu olikin siitä, että miehelle kelpaisi yhdessä vaatimattomien asioiden tekeminen, mutta sille ei kelpaa, jolla niihin ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä halua miestä, joka viihtyy kotona pupeltamassa makkaraa vuodesta toiseen. Tuskin kukaan haluaa.
Jaa. No enpä ole halunnut kuin lomareissuilla ja sinne on menty aina siten, että minä olen maksanut. Eilen käytiin miesystäväni kanssa laavulla paistaa makkaraa. Oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa luvan nauttia omilla rahoillaan. Kukapa ei toisten piikkiin söisi ja joisi? Itsekkin pumminaisiin täysin kyllästynyt.
Enpä tiedä. Mulle kelpaa vaikka kävely kansallispuistossa tai muussa maastossa. Mukaan mansikoita ja tuoremehua. Hurjalla tuulella menee lasi kuohuvaa tai olut mansikoiden kylkiäisenä. Makkaroista en tykkää, mutta muuten tykkään syödä ulkona tulen ääressä.
Tosin pidän myös ravintoloissa syömisestä. Ilahdun aina jos löytyy uusi hyvä ravintola. Mäkkäri tai Tacobell ei houkuta.
Tee itse niin hyvää ruokaa, että ne voittaa kaikki ravintolaruuat. Muista myös tiskata.