Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuorella vauvakuumeilua

07.07.2014 |

Olen vasta 17vuotias nuori opiskelijatyttö, mutta vauvakuume aivan valtava! Tässä viime viikolla yhtenäkin päivänä koko kehoa tärisytti, nauratti ja itketti. Oli pakko alkaa lueskelemaan kaikenlaista. Omalle isännällekin oli tästä pakko mainita ja kuumeiluani ei auta hirveästi se että hänkin kuumeilee (tosin ei niin vahvasti kuin minä).

Olen aikalailla pienestä pitäen tiennyt haluavani perustaa perheen, mutta tavoitteena on aina ollut että opiskelut hoidetaan ensin. Lähipiirissä kaikille syntyy lapsia ja kuume ei hellitä varsinkaan sillä kun veljen muksujakin hoitelen usein.

Onko muilla ollut noin vahvoja vauva kuumeilu kokemuksia? Kommenttia ja vinkkejä otetaan vastaan mielellään! :) Ja haluan ehdottomasti tietää nuorien(tai miksei vähän vanhempienkin) äitien kokemuksia, miten vanhemmat suhtautuneet, miten olette saaneet asiat järjestykseen ja kaiken oikeastaan :D

Kiitokset jo etukäteen kaikille!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse jouduin pettymään kuukautiset alko sitte ihan kunnolla. Nyt taas niin huono fiilis päällä, kun sitä plussaa niin toivoin, ja just eilen sain kuulla, että sisko sai positiivisen raskaustestistä, mukavaahan se on yrittää iloita muiden puolesta. Kyllä varmasti jos vauva tullakseen ni yhtä innoissaan kun sinä:) Mullakin oli tota samaa muutama päivä sitten, luulin et ois ollu mulla kiinnitymisvuotoa mut ei nyt sit ollukaan ja niin pistää vihaseksi. Mä pidän täällä kummiskin sulle peukkuja, toivotaan, että tulis sitä toivottua plussaa:)

62/79 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähh vooei:/ mullakin tänään alko runsaampi vuoto, en jotenkin usko että olis kuukautiset kun tosiaan vasta pari viikkoa sitte loppu edelliset mutta katotaan nyt.. aattelin tossa viikon parin päästä testailla jokatapauksessa, saa sitte varmuuden mitä ollu:) tänää ollu ihan hyvä päivä mutta pari tuntia sitte töistä kotiin tullessa iski totaalinen ärrimörrimasennus ja äksyilin poikaystävällekki minkä kerkesin kunnes lähti salille, raukka! Töistä päästessä kävin hakee rahka-ainekset, niin mieli rupes tekemään! Nyt mässäilen risottoa ja katon josko poikaystävä muistais tuoda korvapuustiaineksia kaupasta.. 

Mutta älä laura lannistu, kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää! :) kohta on uus hyvä aika yritykselle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/79 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on menkat nyt 5päivää myöhässä :o testasin  negan 4päivää sitten, intoilen taas ihan liikaa koska mulle on ihan normaalia et menkat myöhässä :(

poikaystävä ja kaveri on kyllä reilun viikon hokenu että "kohta ne menkat alkaa ku oot taas niin kärttynen". ei vaan oo tullu ees pientä veritahraa. ihme oireita kyllä ollu. esimerkiks välillä maha tosi kipee (ei sellain menkkamaisesti :D) ja samalla alaselkää jomottaa tosi oudosti :/ tiedostan kyllä itekki että mulla on tosi pieni todennäkösyys tulla luomuna raskaaks. silti pieni toivonkipinä päällä :) jos sitä vaikka huomenna testailis uudestaa jollain superhyperherkällä testillä. 

muistakaa että nyt ku toivotte plussaa ja kuumeilette ni saatatte tiedostomattomasti stressata kauheesti, minkä takia menkat voi olla myöhässä ja myös jotkut "oireet" voi olla ihan normaaleja mutta tuntua nyt vaa tosi oudoilta :)

64/79 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin, onnea testailuun tyttötälläinen! peukut pystyssä hirveästi täällä. :)

Mullahan muuttu tosiaan tuo vuoto todella runsaaks, ei ole vielä kuukautisetkaan koskaan ollu vastaavat.. Kesti kuitenkin vaan vissiin 2 päivää, sen jälkeen yksi kokonaan vuodoton päivä ja eilen tuli ihanihan pintä rusehtavaa tuhrua paperiin. Omituista sinänsä, kun edellisistä oli vasta reilu 2vk. Muttamutta, kuumeillaan edelleen hirveesti ja täällä sivullakin tekis mieli päivystää kokoajan ja lukee kaikemaailman vauvajuttuja :D

Itellä tiedostan hyvinki että oireita luultavasti tulee jo pelkästä stressistä tai kuvittelusta mutta jokakerta silti sellanen pinenpieni toivonkipinä herää. Nyt oon about 5 päivää ollu kovassa nuhaflunssayskässä ja tälläkin hetkellä makaan kotona sairastamassa ja koitan samalla opinnäytetyötä vääntää.. 

Nälkä on, rintoja aristaa, väsyttää, nenä tukossa ja vällyjen välissä taitaapi mennä tää päivä.. Toi rintojen aristus on mulla tosin ollu jo pidemmän aikaa, tiiä sitte mistä johtuu. Gynellä kun kävin viimeks jokunen kuukausi sitten niin ei ainakaan mitään vikaa sieltä löytyny joten liekö jotain hormonijuttuja noikin kivut. 

65/79 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Löysin tän ketjun ja ajattelin liittyä mukaan jos sopii? :)

Oon 20v ja yritystä meillä takana jo yli kolme vuotta. Mulla on ollut kauhean kova vauvakuume oikeestaan 13-vuotiaasta asti ja aina on ollu varmaa että lapsia haluan ja mielellään usempiakin. Kihloissa oltu 2,5v ja suhdetta takana pian neljä vuotta. Mies mua vanhempi ja haluaa vähintään yhtä paljon lasta kun mä.. Epätoivo on iskenyt jo ties kuinka monesti. Oon näinä vuosina ehtinyt tehdä kymmeniä testejä ja stressata aivan liikaa. Menkat ollu monesti myöhässä ja aina oon kehitelly vissiin mielessäni kaikkia oireita ja ollu varma että oon raskaana mutta aina ne on vaan alkanu :/ En oo kertaakaan saanu tärppiä, ei keskenmenoja eikä mitään merkkejä että voisin edes tulla raskaaksi. Melko toivotonta välillä. Oon käyny monesti jo yksityisellä gynekologilla. On tutkittu ultrallakin ja aina on sanottu että kaikki on normaalia eikä mitään estettä raskaudelle ole. Kerran kävin gynellä ovulaation aikana ja silloin kaikki oli normaalia ja kuulemma munasolu oli irtoamassa. Viimeksi kävin loppukierron aikana ja silloinkin normaalia kaikki ja ovulaatio oli tapahtunut ja keltarauhanen oikeessa paikassa yms. Siis missä vika? 

Kohta oon vakavasti suunnitellu meneväni hoitoihin. Kävin jo verikokeissa ja tutkittiin kilpirauhaset. Viime gynekäynnillä epäiltiin vajaatoimintaa mutta saa nyt nähdä. Se vois olla yksi syy lapsettomuuteen. Tulokset tulossa keskiviikkona. Tänään taas kerran alkoi menkat joten ei muuta kun uutta yritystä kohden vaikka tuntuu tosi raskaalta.

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti tää lokakuu tois paljon plussatuulia tähän ryhmään<3

66/79 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa:) Kiva saada vähän uutta eloa ja kuumeilijoita taas tähän ryhmään! Nyt Mirame hirveästi tsemppiä ja toivotaan, että edes jotain selviäisi ja se plussa lopultakin pärähtäisi sinne tikkuun.. voin uskoa, että hirmu raskasta tuollainen epätietoisuus ja aina uudet pettymykset :/ 

67/79 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tyttötälläinen? Alkoiko kuukautiset myöhässä vai jännäilläänkö siellä vielä? :)

Täällä ollaan makoiltu nuhaflunssan kourissa melko vetämättömänä tänään vielä, huomenna ois pakko päästä jo töihin.. alavatsaakin juilii vähän välillä, huoh. Ei tahtoisi jännäillä vaan, toivottavasti jotain edes tapahtuisi täälläkin päin! 

68/79 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko menkat eilen :( eli siis tosi myöhässä, mutta sehän mulle on ihan normaalia.

alkuviikosta mies kävi antamassa siemennestenäytteen helsingissä. 2 viikkoa kestää tuloksissa. nyt pitäis multa vielä ottaa hormonikoe ja klamydia, eli sinne siis heti kun menkat loppuu.

mua on alkanu vissii masentaa vähän :/ tänään huomasin sen ihan kunnolla. eilen illalla luin poikaystävän faceviestejä ja ai vittu ! (tätä en oo tehny pitkää aikaa, nyt oon vaa kiinnittäny huomiota ku se on jutellu tosi paljon yhen kaverimuijansa kanssa)

poikaystävä juttelee kokoajan sen muijan kanssa, ja ihan samantapasia (ns.flirttailevia) viestejä ku meiän jutun alettua. sekin on kyllä pitkässä parisuhteessa ja ne on ollu kauan kavereita joten en sinänsä usko että hätää on. poikaystäväni oli laittanut tälle myös viestiä, että haluaisi todella kovasti lapsen JA tietäisi sille oikein simpsakan kummin ;) kyseessä siis nainen jonka mä olen tavannut vaan muutaman kerran, enkä oikein tykkää siitä. oli siis tosi kiva lukea että lapselle, jota ei olla näköjään edes saamassa, on tulossa kummi, jota en tunne ja josta en pidä.

toinen "tapaus" tuli ihan puun takaa, vaikka suhteen alkuvaiheessa kyttäsin poikaystävän luuria tosi paljon. löysin viestejä poikaystävän ja toisen muijan välillä, jotka oli keskusteltu täysin samaan aikaan kun meillä alkoi juttu, ei siis vakinaisesti vielä seurustelu. mutta ne viestit oli kuin kopio meidän keskustelusta samaan aikaan :( ja siis samaan aikaan kun on mun kanssa nuoleskellut nii on imutellu toisen naisen tissejä baarissa, suudellut yms ja viestit on luokkaa "mua panettaa, tuu tänne" jne. en sinänsä voi siis sanoa että olis pettänyt mua koska ei virallisesti seurusteltu, mutta tosi pahalta tuntuu silti. tulipahan viesteistä selvillekkin että sama nainen on se, josta mies sanoi minulle että tää muija yritti iskeä sitä kokoajan. mut kyllähän mä osasin lukea miten se oikeesti oli menny.

tuntuu tosi pahalta enkä tiiä miten selvittäisin tän tilanteen :( mulla on niin petetty olo ! mietin koko viime yön, että lähen lätkimää ja pistän puhelimen kiinni ja häviin jonnekki. itkua tekis mieli tihrustaa.

toinen mikä alentaa mieltä on rahapuoli. jotenki tänää vaa on iskeny kauhee huoli siitä ku rahaa ei oo tällä hetkellä penniäkää, kelasta tuli just ilmotus että vaa puolet työttömyyspäivärahasta maksetaa jne. ja velkaa on vielä muutama satanenki, lisääki pitää varmaa ottaa tän tilanteen takia.

huhhuh, kauhee tilitys nyt tuntemattomille ! sori suorapuheisuus :D ei vaan oikein oo ketää kelle kertoa koska ihmisistäki nähny niin monia puolia et kavereita on karsittu :(

69/79 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut työharjoittelussa reilu kuukauden ja olen asunut poikaystäväni vanhempien luona. Meillä hieman välit viilenneet koska ei niin paljoa nähdä eikä toisillemme tunnu löytyvän aikaa, minulla aina töitä ja hänellä omat työt ja harrastukset. Nyt olen huomannut että hän on alkanut tekstailemaan jonkun naisen kanssa, ketä kummatkaan meistä ei oikein koskaan ole tuntenut. Tiedän hänet (jo pitkältäkin ajalta) ja hänkin on parisuhteessa. Mies salailee ja yrittää välttää jos yritän kysellä heidän keskusteluista yms. hän yrittää kääntää sen aina minuun että "onhan sullakin miespuolisia kavereita" Tekisi mieli tutkia viestit mutta pelkään mitä sieltä paljastuu sekä pelkään että mies saa sen tietää..... apua, viime yönä en saanut unta kun mietin niin paljon. enkä edes usko että sieltä mitään kamalaa löytyisi, mutta tuo salailu saa oloni pahaksi !

70/79 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuulostaapa kurjalta molempien puolesta :/ toivottavasti kaikki selviää ja kääntyy vielä parhain päin! Ja nyt täälläkin jännätään teidän puolesta tyttötälläinen, toivotaan että jotain selviää! :) Rahatilannetta ressaillaan täälläkin välillä.. Tähän mennessä onneksi pärjätty tosi hyvin. Nyt ei autokaan mennyt leimasta läpi joten ei tarvinnut vakuutuksiakaan maksaa, jäi vähän säästöön, melkonen helpotus.. Opiskelijana kun ei kerkeä liikaa töissä käymään ja kelan sekä vanhempien tuella ei pitkälle pötkitä. 

Täällä ollaan taas siirrytty normaaliin arkeen sairastelun jälkeen, nyt on syysloma onneksi! Itse myös työharjoittelussa ja viimeisen vuoden opiskelijana opinnäytetyö painaa päälle ja pahasti + kaikki muut tehtävät..

Mulla on nyt pari päivää tuntunut outoja kipuja/pistämistä alavatsan seudulla, ehkä hiukan enemmän oikealla puolella. Eilen illalla tuli pari kertaa kipu, kesti pari sekuntia ja loppui :o alavatsa vähän arka. mitäköhän tämä vois olla? ei oo ikinä ennen ollu mitään vastaavaa..

71/79 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DBSM asuuko poikaystäväsi siis myös vanhempiensa luona ? mä oon niin monta kertaa miesten viestejä lukenu, että se paljastuu aina jossain vaiheessa. tai no, paljastan itse sen kun riidan aikana otan puheeksi asian jota siellä viesteissä on lukenut ja josta minä en siis "ole ollut tietoinen". tai sitten vaan sutjautan, että "oothan säki laittanu sellasia viestejä sille yhelle". en usko että kukaan nainen voi pitää sisällään jos on jotain paljastunut. 

mun miehen ja sen kaverin viestittelyt jatkuu yhä, joita minä luen aina kun mies on alkanut kuorsaamaan. pusuhymiöitä sun muuta, tosi kiva.

toi kyllä kuulostaa vähän epäilyttävältä "onhan sullaki miespuoleisia kavereita" koska sehän on yks yleinen pettäjän selitys "OOTHAN SÄKIN" eli käännetään vika toiselle. yks vaihtoehto voi olla että mies haluu ärsyttää jos sä oot joskus jutellu kaverimiehes kanssa ja oma ukko ei oo saanu lukea niitä viestejä. kokeile nyt aluks kikkaa että esimerkiks ku istutte sohvalla vierekkäin ni tekstailet sen kaverimiehes kanssa niin et oma miehes näkee ne viestit. ni se tietää ettei sulla oo mitää salattavaa ja ehkä sitte ei olis itekkää niin salaperäinen. 

taitaa olla joku syysnuha ku kaikilla sitä tuntuu olevan. mä jo pelkäsin että angiinaki olis tullu, mut ei onneks. yskä ja nuha kyl ollu kans jo kauan, välillä pahentunu ja sit taas normalisoitunu.

DBSM jos se sun miehes ei avaudu ni sinuna lukisin viestit jos saat siitä mielenrauhan. mut mä nyt oonki vähän ulla taalasmaa joka haluis lukee viestit kaikkien puhelimista, oon ihan kauheen utelias :D

72/79 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyl tosi ikävää ja ärsyttävää tommonen, itellä ei varmaan hermot kestäis jos oma poikaystävä alkais selkeesti salailemaa jotain. Ymmärrän täysin jos jätkällä on naispuolisia kavereita koska itse myös kaveripiiri koostuu suurimmaks osaks miehistä, myös pari todella hyvää/parasta kaveria on miehiä, MUTTA siinä vaiheessa jos jotain täytyy ruveta oikeen salailemalla salailemaan ni mulla ei usko riittäis et on ihan puhtaat jauhot pussissa. Ite en kuitenkaa ikimaailmassa välttämättä kehtais toisen viestejä lukemaa, mitä nyt olan yli koitan joskus vähän tirkistellä.. joten varmaan ottaisin ihan suoraan puheeks ja vetoisin just tohon salailuun. Jossei miehestä mitään irtoo ni mitenkäs siitä naispuolisesta kaverista? Jos yllättäen ilmestyisit varottamatta vaatimaan vastauksia ni vois olla hieman hämmentyny ja vaivaantunu jos jotain salattavaa on ja sen kyllä huomaa! Huh, mikä luojan lykky että meillä on miehen kanssa enimkseen samaa kaveripiiriä ja tolla toisella vähän vähemmän noita naispuolisia kavereita.. :D 

Täällä lomaillaan! Heräsin jostain syystä äsken ihan hirveeseen painajaiseen siten että yritin ja yritin huutaa muttei mitään ääntä tullu, kuulin kaikki äänet ja ns tunsin sen painajaisen joka oli samasta tilanteesta kun missä olin.. nyt sen verta jäi jännä tunne etten taida ennen valosaa nousta sängystä saatika toisaalta nukkuakkaa enää :D 

Mulla noi omituiset vatsakivut/nippailut jatkuu, koko ajan vähän semmonen painon tunne tuolla alavatsalla ja välillä nipistelee. On myös vähän ns kosketusarka kun painelee. Oon nyt öisin heränny pissahätään jokusen kerran ja tuntuu muutenki siltä et pissattaa aikapaljonkin useammin kun ennen, esim. eilen illalla noin tunnin sisällä taisin käydä 2-3 kertaa, normaalisti ehkä 3-5 kertaa päivässä. Voiskohan tää olla merkki jostain? Edelliset kunnon kuukautiset mitkä tiedän olleen kuukautiset oli 19.9- jotain eli jos niistä lasketaan niin tällä viikolla pitäis taas alkaa. Saatan kuitenkin tänään ehkä poiketa cittarissa hakemassa pari hätävaratikkua.. :) voi olla ihan toiveajattelua ja hätäilyä taas, mutta vatsakivut/nippailut ainakin on aidot! 

73/79 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme asiat selvitettyä ! :) Yhtenä iltana siis juttelimme kaikki asiat halki ja molemmat purki kaikki tunteet ja tuntemukset. Mitään salattavaa ei miehellä ollut ja kun saatiin nää "hiertymät" suhteesta niin on molemmilla nyt paljon parempi ja helpompi olla. Meillä oli hieman huono kun kummatkaan ei osannut avata suutaan eikä puhuttu asioista. Nyt siis taas keskusteltu uudestaan yhteiset pelisäännöt ja luvattiin molemmat että puhutaan HETI jos siltä tuntuu. :) aaah, niin helpottunut olo <3
Onneksi riitelyltä vältyttiin, minä oon ihminen kuka vihaa riitelyä aivan kamalasti!!

74/79 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille tuesta ja ymmärryksestä ! Hienoa että tänne saa "avautua" , se monesti helpottaa ainakin minua :)

75/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hienoa DBSM että saitte puhuttua ja sovittua! :)

76/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit että menee taas hermo itteni ja omien tunteideni kanssa.. Tuntuu et heittelee ku vuoristorataa, kaikki ärsyttää ja välissä jopa itkettää, poikaystävä tekee mitä tahansa ni kaikki on huonosti. Ottaa oma ajattelu ja kaikki nää ihmeelliset ailahtelut niin paljon päähän. Tiedä sitte onko jotain syysmasennusta vai muuta mut vois kyllä väistyä jo mun kohdalta! 

Mulla on kuukautiset sen verta epäsäännölliset että tänää sitte hätäpäissäni tekasin aamupissasta yhen testin mutta ihan odotettavissa olevaa puhdasta negaahan se näytti. Jos ei nää oireet tai 'oireet' viikonloppuun mennessä häviä niin perjantaina/viikonloppuna uutta testiä vielä. Pieni toivehan tietty aina ois että ne kaks viivaa siihen tikkuun piirtyis mutta luulempa että pettymys tulee joten koitetaan suurempia jännäilemättä ja toiveita herättelemättä olla.. Tiiä vaikka ne kuukautisetkin alkais ennen sitä. :) 

77/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis huomen labraanmeno, jäiks ! paha olo jäänyt vähän pois kun sai ulkopuolisen kanssa vähän keskusteltua, vaikkakin ihan arkipäivän asioista mutta silti auttaa mua tosi paljon :) tuntuu vaan tosi stressaavalta noi lääkärikäynnit ku silloin aina tulee mieleen että mussa on joku vika ja jotkut saa lapsia solkenaan heti ekalla yrityksellä :(

hyvä että muutkin on saanu asioita selvitettyä ! me ei olla, mitä nyt sen verran että yritin riitaa haastaa edellä mainitusta asiasta mutta mies ei enää suostu lähtemää niihin mukaa :D ja ymmärrän itekki tollasten "kohtausten" jälkee kuinka turhia ne on. välillä kyllä mietityttää mut menee nopeesti ohi, koska meillä on kyllä hyvä parisuhde ja luottamusta <3 onneks en osaa olla pitkävihanen ja noiki asiat muistuu pääosin mielee vaa humalatilassa. miten teidän muitten juominen muuten?  mä juon aina välillä, ehkä 1-2krt kuussa jos kaveriporukka on lähdössä kans. muuten mun ei oikein ees tee mieli ja joskus oon jo yksinäni lähteny baarista muutaman jälkeen kun ei vaan tee mieli. aina edellisenä iltana menee kylllä vähintään 3 tikkua pissaan varmuuden vuoks. kerran yks mun tuttu tokas että "miten sä voit ryypätä ? tajuutko sä että sitte ku oot raskaana ni et voi huidella baareissa?" joo tajuan. mutta se että me yritetää lasta ei mun mielestä estä mua menemästä baariin joskus. vai mitä te ootte mieltä ?

JULSUPULTSU, tuttu tunne ! välillä kaikki vaan ottaa niin hermoon että menee hermo itteensäkki :D ja pakko vaan kiukuta turhista asioista. onneks niitä ei mulla ainekaan enää oo niin paljoa, nykyään vaa ennen menkkoja. 

ootteks te miettiny että koska meette hoitoihin jos ei tärppää ?

78/79 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huii, tsemppiä labraan TYTTÖTÄLLÄINEN! 

Mulla juominen oli ennen jonkinverran runsaampaa, nyt kesällä vähentyi hurjasti koska olin töissä koko kesän ja sen jälkeen olen jatkanut keikkalaisena usein vähintään yhden päivn per viikonloppu. Itse myös vapaaviikonloppuna saatan kaveriporukan kanssa ottaa muutaman, harvemmin tulee baariin lähdettyä ja silloinkin yleensä tohon viereisen kylän pikkupaikkaan, tosi harvoin esimerkiksi helsingin yöhön.. Yleensä juon mitä tekee mieli ja kun alkaa väsyttää lähden kotiin. Mulla on unirytmi jäänyt jotenkin jumiin tähän 'herätys viimeistään klo 9', koska ei kroppa eikä pää enään millään tavalla huomioi sitä käynkö nukkumaan klo 10 vai klo 5 aamulla, senkin vuoksi koitan välttää noita hirveän myöhäisiä nukkumaanmenoja kun sitten saa koko seuraavan päivän olla silmät ristissä..

Ja oon kyllä aivan samaa mieltä, en ymmärrä millätavalla lapsen yrittämisen takia pitäisi rajata pois kaikenlainen vapaa-ajan toiminta ja rentoutuminen silloin tällöin. Eri asia toki sitten kun ON raskaana. Toisaalta, miten sekään estää baarissa käymisen SELVINPÄIN? Liian usein nää ns. 'kukkahattutädit' on samantien kimpussa jos uskallatkaan täysin normaalin raskauden aikana liikahtaakkaan neljän seinän sisältä, sehän on vaarallista, aina voi sattua mitä tahansa. Huoh. 

79/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviskö TYTTÖTÄLLÄINEN sieltä labrasta mitään? :) 

Täällä jatkuu vatsan nippailut.. nyt vaan eilisestä lähtien rinnat kipeytyny hirveesti. Lämmöt ollu hiukan koholla (n.0,5) jo muutaman päivän.. Aamulla testailin negan. Paitsi ihan tarkkaan jos katto ni olin näkevinäni haaleen haaleeta viivaa, en kyllä menis sanoo välttämättä vielä mitään.. Katellaan tässä nyt vklpn yli vielä alkaisko ne menkat, häviääkö vaivat vai mitä tapahtuu ja sunnuntai-maanantai testaillaan vielä! :) tänään kuitenki kp 28/ ?