Jos menisit miehen kotiin niin mitä ruokaa ja juomaa toivoisit. (kyse treffeistä)
Mies on ihan perusmies, joka osaa jonkin verran tehdä ruokaa.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Sushia. Jos ei maistu niin se on jatkolle iso ongelma.
testing, testing
Ihan sama, kunhan on jotain. Olen ollut yötäkin, ja jäänyt ilman ruokaa (ja mies on hakenut itselleen grilliltä). Pisteet nousee kyllä pakastepizzasta ja tölkkihernaristakin.
Jotain helppoa ja nopeaa tai mahdollisimman pitkälle ennakkoon valmistettua ettei miehen tarvitse viettää iltaansa keittiössä. Joku pasta toimii hyvin, simppeli vihersalaatti ja jälkkäriksi vaikka marjoja ja jäätelöä.
Jotain oman näköistä. Sellaista ruokaa mitä oikeasti tykkäät syödä ja laittaa, kun syöt vähän paremmin. Ei mitään feikkaamista tai hienostelua ruuassa tai muutenkaan, ole oma itsesi.
Paistettua kirjolohta, itsetehtyä tilli-sitruuna-sinappikastiketta ja vähän jotain salaattia lisukkeeksi. Sitruunanlohko puristettavaksi kalan päälle. Juomaksi vaikka vichyä
Tämä olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne, fetasalaatti ja punaviini.
Nyt tekis mieliEikö tuosta tulisi mieleen, että miehen äiti kokkaillut?
ap
Ei mulle ainakaan. Miksi ihmeessä tulisi? Monet miehet ovat ihan hyviä kokkeja eikä lasagne ja fetasalaatti nyt mitään perustaitoja enempää vaadi.
Minä heittäisin uuniin ranskalaiset ja uunilenkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne, fetasalaatti ja punaviini.
Nyt tekis mieliEikö tuosta tulisi mieleen, että miehen äiti kokkaillut?
ap
Ei mulle ainakaan. Miksi ihmeessä tulisi? Monet miehet ovat ihan hyviä kokkeja eikä lasagne ja fetasalaatti nyt mitään perustaitoja enempää vaadi.
Totta, mutta kyllä lasagne vaatii normaalia enemmän opiskelua ja yritystä. Teen itse satavarmasti parempaa lasagnea kuin työpaikan lähistöllä olevat lounasravintolat, mutta se kertoo enemmän lounasravintoloiden tasosta kuin omista taidoistani. Ja fetajuuston valintakin voi ratkaista loppuelämän suunnan...
M/57
Miehen itsensä lempiruokaa. Haluaisin nähdä, kestäisinkö moista sapuskaa vielä kymmenen vuoden kuluttua.
Raikkaita voileipiä, Lindqvistin hihvi taikka 193 g makaronilaatikkoa.
Haudan takaa äiti vaan kokkailee ?