Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menisit miehen kotiin niin mitä ruokaa ja juomaa toivoisit. (kyse treffeistä)

Vierailija
04.07.2021 |

Mies on ihan perusmies, joka osaa jonkin verran tehdä ruokaa.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, onko nainen kasvissyöjä tai onko hänellä muuta erityisruokavaliota tai esimerkiksi allergiaa? Se olisi hyvä selvittää ensin. Olen kasvissyöjä, joten tärkeintä olisi, että se on huomioitu.

Vierailija
22/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan kysyisin, jos on uusi tuttavuus. Aina varmemma pohjalla niin. uudet perunat, lämminsavulohi ja salaatti toimis mulle, mutta jospa deitti ei tykkääkään kalasta? Ja tiedätkö varmasti kaikki allergiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin mitä tahansa näistä, jopa purkkihernaria

T. Kilttinainen

Vierailija
24/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mitä osaat laittaa, toki treffikumppanin huomioon ottaen, esim. allergiat, kasvissyönti. Parasta kysyä ensin, että onko jotain ruokarajoitteita. Juomavaihtoehtoja on hyvä olla muutama, myös alkoholiton.

Vierailija
25/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kämpässä edes ruokapöytää eli veisin suosiolla ravintolaan:D

M29

Vierailija
26/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kämpässä edes ruokapöytää eli veisin suosiolla ravintolaan:D

M29

Ei ollut mun eksälläkään mutta oli paras illallinen ikinä.

Vierailija
27/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta uusiaperunoita, sipulivoikastiketta ja munasalaattia (siis sitä, missä on kananmunaa, salaattia, tilliä ja etikkakermavaahtoa). Silliä ehkä myös. 

Muina vuodenaikoina jotain hyvää uunikalaa taikka mureat pihvit muusin kera, ja tietenkin salaatti. 

Jälkkäriksi jotain raikasta. Mansikkarahkaa tai jäätelöä.

Juomaksi ihan vain maitoa.

Vierailija
28/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonkallinen punaviiniä ja lehtipihvi ranskalaisilla

T:Läski-Mirkku

Vierailija
29/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasagne, fetasalaatti ja punaviini.

Nyt tekis mieli

Juustoa pääruuassa, juustoa salaatissa. Ruokajuomana sulatettua juustoa ja jälkkärksi juustokakkua?

Vierailija
30/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lalli Leipäjuusto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekis mieli

Juustoa pääruuassa, juustoa salaatissa. Ruokajuomana sulatettua juustoa ja jälkkärksi juustokakkua?

Palstalla jostain syystä aina ehdotetaan fetasalaattia lisukesalaatiksi. Ei se ole. Fetasalaatti on pääruoka. Lisukkeet on eri asia.

Vierailija
31/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie minut hienoon Ravinteliin ja On Herrasmies.

Vierailija
32/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeittoa ja jotain hyvää leipää. Viiniä. 

33/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mutkaton retroeväs - kotona tehty pitsa tai lämpimät voileivät - ja pitsaankin kelpaa valmistaikinapohja. Lisäksi ehkä simppeli salaatti.

En haluaisi, että joku on mun ruokaani valmistaessa joutunut kauas mukavuusalueeltaan.

Liehitelköön muilla tavoin.

Vierailija
34/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtöleipää, salaattia ja viiniä. Lämmintä leipää ei voi vastustaa! Silti en haluaisi syödä kovin raskaasti treffeillä.

Vierailija
35/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään raskasta, ei väsyttäviö hiilareita tai raskaita liharuokia. Eikä mitään pierettävää

Minuun tehtäis vaikutus tuoreella, ei missään nimessä savustetulla kalalla. Ei tarvitse olla itse pyydystettyä. Hae paikalliselta torilta uusia perunoita, tuoretta kalaa ja salaattiainekset. Salaattiin mausteeksi pieni kastike oliiviöljystä, punaviinietikasra ja jauhetusta mustapippurista. Pieni pala jotain hyvää juustoa.

Kalalle nopea paisto, vähän suolaa, pippuria ja sitruunaa

Juomaksi jääkylmää rutikuivaa valkkaria ja vettä tai kivennäisvettä.

Jälkkäriä en kaipaa mutta jos haluat tarjota niin pieni pala jotain hyvää jäätelöä, ei suklaa. Sorbetti olisi iparasta mutta voi olla liian vaikeaa.

Vierailija
36/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella sama. Toivoisin rentoa iltaa, että pakastepitsakin käy hyvin!

Vierailija
37/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppelisti uudet perunat ja kala/kana ja salaatti. Jälkkäriksi kahvi ja jäde. 

Vierailija
38/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki minulle ekoilla kotitreffeillä pastaa ja kastiketta. Kun nätti kastike oli valmis, niin kävi ilmi että oli unohtanut keittää pastan. Oltiin silti yli 6 vuotta yhdessä. 

Nykyisin olisin tosi vaikuttunut jos deittimies olisi tehnyt jotain "vähän hienompaa" ruokaa, ehkä tehdäkseen vaikutuksen ja näyttääkseen että meillä on paljon yhteistä. Rakastan itse ruoanlaittoa, tähtiravintoloita, ja jopa ruoka/ravintola-aiheista kirjallisuutta kuten Anthony Bourdainin teoksia. Olisin tosi vaikuttunut jos lautasella olisi vaikka hyvin kypsennetty ja koostettu riista-annos, itse savustettua lihaa, itsetehty pho-keitto jne jne jne...tai edes joku helppo kuten rouhea quiche hyvällä täytteellä.

Olisi kyllä ihanaa seurustella miehen kanssa joka tietäisi ruoasta ja ruoanlaittotekniikoista enemmän kuin minä, ja tykkäisi käydä kanssani michelin-ravintoloissa ja ravintolatukuisssa kuolaamassa hienoja ruokia ja välineitä. Menisin varmaan naimisiin ensitreffeillä.

Vierailija
39/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lalli Leipäjuusto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekis mieli

Palstalla jostain syystä aina ehdotetaan fetasalaattia lisukesalaatiksi. Ei se ole. Fetasalaatti on pääruoka. Lisukkeet on eri asia.

Alkuruoka se on yleensä.

Vierailija
40/91 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty jotain sellaista mistä tykkään. Pihvi esim olis tosi suuri pettymys.