Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapselliset "varokaa koiraa" kyltit...

Vierailija
07.07.2014 |

Saakeli että naurattaa nää ihmiset, jotka ottaa pikkukoirastaan kuvan johonkin kylttiin ja sitten kyltissä lukee että varokaa, vahtikoira!! Jokaisella kaverilla on joku chihu tai joku muu pikkukoira, ja sitten ne tosissaan luulee että se kyltti karkoittaa murtovarkaat pois. Joo, ehkä koira jonka paino on 15++++ ja muutenkin keskikokoinen koira voi ehkä pelottaa, mutta siis joku chihu? Kuka pelkää jotain 3 kiloista koiraa, siis mun kissakin painaa enemmän!

Ne kyltit nyt sattuu olemaan aika lapsellisia,eihän kukaan niitä nyt oikeesti laita. Ehkä jos esim. On tosi iso rikas talo, ja pihalla 100 kilonen koira, voi laittaa varotuskyltin.

huoh...

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne oo vitsejä

Vierailija
2/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla. Ja kokemuksesta voin sanoa että jos talolla on kyltti joka varoittaa koirista niin ne kannattaa ottaa vakavasti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:38"]Asun maalla. Ja kokemuksesta voin sanoa että jos talolla on kyltti joka varoittaa koirista niin ne kannattaa ottaa vakavasti....

[/quote] Joo,ymmärrän että jos on oikeasti vihainen vahtikoira, kyltti on hyvä laittaa. Mutta että joku räksyttäjä alle 5 kiloinen koira, miksi siitä pitäisi laittaa joku varotuskyltti, eikö sen koiran voi vaan napata syliin jos joku vieras tulee?

ap

Vierailija
4/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne "Varokaa VIHAISTA koiraa". Miksi se koira on vihainen? Luonnevika, laiminlyöntejä vai jotakinneurologista häikkää? Hakekaa eläimellenne apua älkääkä pelotelko ohikulkijoita. Piikille koira joka tapauksessa joutuu, jos se jonkun kimppuun hyökkää.

Vierailija
5/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu dobberi joka on tosi vihainen vieraita kohtaan,niillä on kuva koirasta joka varoittaa agressiivisuudesta. Ei siinä kyllä mitään lapsellista ole.

Vierailija
6/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:41"]Pahimpia ovat ne "Varokaa VIHAISTA koiraa". Miksi se koira on vihainen? Luonnevika, laiminlyöntejä vai jotakinneurologista häikkää? Hakekaa eläimellenne apua älkääkä pelotelko ohikulkijoita. Piikille koira joka tapauksessa joutuu, jos se jonkun kimppuun hyökkää.

[/quote tuskinpa joutuu, mikäli reviiriään puolustaa esim. murtovarkailta. Meidän ovessa oleva varoituskyltti on tarkoituksella laitettu, itseään saa syyttää jos meille murtautuu ja joutuu tekemään tuttavuutta sakemannimme kanssa...

Vierailija
7/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:41"]Pahimpia ovat ne "Varokaa VIHAISTA koiraa". Miksi se koira on vihainen? Luonnevika, laiminlyöntejä vai jotakinneurologista häikkää? Hakekaa eläimellenne apua älkääkä pelotelko ohikulkijoita. Piikille koira joka tapauksessa joutuu, jos se jonkun kimppuun hyökkää.

[/quote tuskinpa joutuu, mikäli reviiriään puolustaa esim. murtovarkailta. Meidän ovessa oleva varoituskyltti on tarkoituksella laitettu, itseään saa syyttää jos meille murtautuu ja joutuu tekemään tuttavuutta sakemannimme kanssa...

[/quote]

Ei ole Suomen laki vissiin kovin tuttu? -5

Vierailija
8/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä ei oo mitään lapsellista, jos on oikeesti vaikkapa 14 kiloinen koira joka vihaa vieraita ja on hyvin puolustusviettinen, vieras osaa varautua eikä käyttäytyä uhkaavasti (koira voi tulkita esim. Äänen korostamisen uhkaavaksi ja näykkäistä). Ei 10 kiloinen koira ole kyllä mikään pikkurakki, sellainen on vaarallinen jos oikeasti puraisee.

Vierailija
9/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuskinpa joutuu, mikäli reviiriään puolustaa esim. murtovarkailta. Meidän ovessa oleva varoituskyltti on tarkoituksella laitettu, itseään saa syyttää jos meille murtautuu ja joutuu tekemään tuttavuutta sakemannimme kanssa..." Niinpä, varoituskyltin tarkoitus on varoittaa vierasta ja se on murtovarkaan vika jos sisälle änkeää. Siinä vaiheessa murtoveikalle voi sanoa että sinua on varoitettu...

Vierailija
10/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomiesten ja pelastushenkilökunnan mielestä noissa kylteissä on tuskin mitään lapsellista. Joskus asuntoon joutuu yllättäen menemään ulkopuolinen ja silloin on erittäin hyvä, että yllättävää putkivuotoa tai sydänkohtauksen saanutta katsomaan tuleva osaa varoa, ettei ole koira kiinni jalassa. Kukaan tuskin haluaa edes chihuahuan hampaita nilkkaansa, en minä ainakaan.

Vierailija
11/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kyltit on hyviä myös koiria pelkääviä vieraita ajatellen. Tietää minkälainen koira sieltä nurkan takaa saattaa ilmestyä vaikka pihaportista astuessa. Itse en nyt ihan pelkää koiria, mutta olen vähän varauksellinen ja musta noi kyltit on siks hyviä.

Vierailija
12/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:51"]

"tuskinpa joutuu, mikäli reviiriään puolustaa esim. murtovarkailta. Meidän ovessa oleva varoituskyltti on tarkoituksella laitettu, itseään saa syyttää jos meille murtautuu ja joutuu tekemään tuttavuutta sakemannimme kanssa..." Niinpä, varoituskyltin tarkoitus on varoittaa vierasta ja se on murtovarkaan vika jos sisälle änkeää. Siinä vaiheessa murtoveikalle voi sanoa että sinua on varoitettu...

[/quote]

Ei taida olla laki sinullekaan kovin tuttu, jos luulet varoitteluilla olevan mitään merkistystä. Emme asu Yhdysvalloissa. -5

Vierailija
13/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan noita kylttejä. Ei mulla ole velvollisuutta varoa koiraa. Oli se sitten vitsi tai ei. Ja sitten jos oikeasti pitää varoa niin mähän haastan oikeuteen ja vaadin korvaukset ranteen murtumisesta.

Ja sitten puolustukseksi sanotaan että kyltissä luki...

Vitsinä jo vähän kuiva. Kaikilla on nykyään sellainen kyltti. Jokaisessa portissa.

Vierailija
14/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et läppää ymmärrä?

Ei siinä. En minäkään moisia taloni portinpieleen laittaisi, mutta ymmärrän niitä jotka näin haluavat tehdä.

Enemmän mua häiritsee, ärsyttää ja saa tuntemaan myötähäpeetä nää "Baby on board" - autotarrat, sekä lasten nimi "rekkarit" vaunuissa tai auton takaikkunalla...

Vierailija
15/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tarvi sellasta kylttiä, kyllä sen kuulee kun koira haukkuu sisällä.

Vierailija
16/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:46"]

[/quote]

Ei ole Suomen laki vissiin kovin tuttu? -5

[/quote] aika tuttu on ammatin puolesta.

Vierailija
17/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:53"]Vihaan noita kylttejä. Ei mulla ole velvollisuutta varoa koiraa. Oli se sitten vitsi tai ei. Ja sitten jos oikeasti pitää varoa niin mähän haastan oikeuteen ja vaadin korvaukset ranteen murtumisesta.

Vitsinä jo vähän kuiva. Kaikilla on nykyään sellainen kyltti. Jokaisessa portissa.

[/quote] tottakai sinun pitää varoa koiraa, jos menet vieraaseen taloon. Vähän kunnioitusta sille joka asuu siellä. Et sä voi käyttäytyä miten haluat kaverin kotona.

Vierailija
18/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:57"]

aika tuttu on ammatin puolesta.

[/quote]

Olet atari? -5

Vierailija
19/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:53"]Vihaan noita kylttejä. Ei mulla ole velvollisuutta varoa koiraa. Oli se sitten vitsi tai ei. Ja sitten jos oikeasti pitää varoa niin mähän haastan oikeuteen ja vaadin korvaukset ranteen murtumisesta.

[/quote] tottakai sinun pitää varoa koiraa, jos menet vieraaseen taloon. Vähän kunnioitusta sille joka asuu siellä. Et sä voi käyttäytyä miten haluat kaverin kotona.

[/quote]

Joo oot hemmetin valopää 8) En nyt tarkoittanut että menen portin yli miten huvittaa vaan jos olen kävelemässä esimerkiksi omakotitalon ohi ja joku koira hyppää mun eteen ja kyltissä lukee varokaa koiraa, mutta koira ei olekaan aitojen sisällä.

Silloin vika ei kyllä ole mun. Tutki huviksesi lakia niin huomaat että koiran irralla pitäminen muualla kun aitojen sisäpuolella on kielletty.

Kyllä oikeuden mukaan minä voitan silloin jos koira tulee yli aidan. Ja näin on muuten käynyt.

Vierailija
20/74 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään pieniä koiria. Lapsena naapurin kirpun kokoinen koira "leikkisästi" nappasi nilkasta. Vieläkin erottuu tikkien jälki jos tarkkaan katsoo.

Joten minua ei kyltti naurattaisi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä