Keskeytynyt km-plussa aina vain...
Keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 9+0, sikiö 7+3.. Lääkkeellinen tyhjennys. Mielestäni tyhjeni hyvin. Runsasta hyytymäistä vuotoa tuli sinä päivänä ja yksi isompi möhkäle..hyytymät oli kanamunan kokoisia.. Seuraavina päivinä vuoto hiljeni, nyt kun tyhjennyksestä 11 päivää, tulee vain vähän tuhrua. Mitään kipuja ei ole ollut.
Huolta kuitenkin aiheuttaa raskaustesti, joka yhä näyttää vain hieman haaleampaa plussaa kuin kontrolliviiva. Jotain täytyy siis kohdussa olla, vaikka vuoto on loppumaisillaan? :/ myös ovistesti on näyttänyt tosi vahvaa viivaa muutama päivä tyhjennyksen jälkeen tähän päivään saakka.
Meillä on lomamatkakin tulossa ja pelottaa kohtutulehdukset.. Yksityiselle ei nyt ole varaa mennä. Verikoe on puolentoista viikon päästä.
Kuinka äkkiä teillä on raskaushormoonit laskenut? Ahdistaa sekin että kuinka pitkäksi kiertokin nyt venyy..eihän se lähde käyntiinkään jos raskaushormoonia on veressä :/ mulla aina ihan kellontarkka kierto, 28 päivää.
Masentaa muutenkin kun tätä yritettiin aika kauan. Oon ollu nyt tän päivän ihan superkiukkuinen ja alakuloinen. Ei hyvä yhdistelmä, mieskin kummissaan. Onko tää nyt samaa kuin synnytyksen jälkeen..voi luoja kun ei tätä tarvis toista kertaa kokea! Myötätuntoni kaikille keskenmenon kokeneille <3
Kommentit (2)
Halit sulle. Olen samassa tilanteessa. Viikkoja oli pari enemmän. Odottelen menkkoja.......raskasta on :(
I