Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko bi-seksuaaleihin

Vierailija
06.07.2014 |

Mulla on vaikeuksia uskoa, että joku olisi oikeasti bi :/ Tämä siitä syystä, että kaikki tuntemani bi-seksuaalit (n.5 kpl) ovat kaikki päätyneet vanhemmalla iällä pitkään heteroparisuhteeseen/kihloihin tai naimisiin heteron kanssa. Otos ei tietenkään kovin iso ole, mutta vaikuttaa mun mielipiteeseen tahtomattanikin.

Tuntuu että bi -vaihe menee vaan vanhemmalla iällä kaikilla ohi, ja olikin oikeasti vain jotain nuoruuden sekoilua ja kokeilunhaluisuutta. Tunteeko kukaan homopariskuntaa, josta toinen on bi? Laajentakaa vähän mun ahdasmielistä maailmaani, kiitos ja anteeksi : D

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:33"]

Nais-bi = hetero, mies-bi = homo.

[/quote]

Mä olen ihan varma että sä olet oikeassa. Melkein jokanen nuori nainen/tyttö uhoaa olevansa lesbo. Samaan aikaan niillä voi olla poikakavereita mutta silti ne on myös lesboja. En tiedä mitä sillä haetaan mutta varmaan mainetta ja sitä että saa päivittää profiiliaan milloin minkäkin rakkaan kanssa.  

[/quote]

Olkaa mun puolesta tykkäämättä. Uskooko joku oikeasti että 30 tytön ryhmässä kaikki on lesboja??? Muodista siinä vaan on kyse...

Vierailija
2/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:37"]

Miehen pitää olla määrätietoinen ja aktiivinen saadakseen seuraa. Miehillä on aika selvät sävelet kohteiden suhteen. Naiset taas toimivat pelkkinä kohteina miehille tai sitten kaveeraavat toisten naisten kanssa. Mutta vaikutusvaltainen mies voi lyödä lesbonaisellekin setelit kouraan ja viedä naisen heteroelämäntapaan. Miehelle sellaista ei tapahdu.

Miesten tilanne on siinä mielessä ankea, että miesten pitää valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta; toisen miehen kanssa oleminen, mikä ei luontaisesti kiihota, johon ei liity mitään kunniaa eikä ylpeyttä ja joka on yhteydessä itsetuhoiseen elämäntapaan. Tai sitten mies valitsee naisen, johon tuntee luontaisesti vetoa mutta on seksuaalisuudeltaan kuin päivä yölle. Naisen seksuaalisuus ei imartele miestä juuri millään tavalla tai ei varsinkaan imartele miehiä. Naiset eivät oikeastaan edes pidä miehistä, vaan jostakin yksittäisestä miehestä. Toisella puolella järveä odottaa sukupuolitaudit, häpeä ja luonnottomasta kanssakäymisestä seuraava impotenssi ja toisella puolella raskas, urheilusuoritusmainen kusi sukassa eläminen ja subjektin asemassa jännittäminen.

-Mies 29v-

[/quote]

Voi helvetti nyt luuseri, jos kukaan nainen ei sun räpellyksistä ja sun pikkumunalla tökkimisestä oo saanut orgasmia, se ei tarkoita, ettei naiset olisi seksuaalisia. Suurin osa naisista rakastaa seksiä ja miehiä, mutta naisten seksuaalisuudesta ja kiihottumisesta sinä mielenterveysongelmainen kummajainen et tule koskaan mitään ymmärtämään, koskaan kukaan normaali nainen ei edes sylkäise suhun päin. Jos nyt lopettaisit nämä iänikuiset lässytyksesi tällä palstalla ja hyppäisit vaikka sinne järveen. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mä en tajuu tätä keskustelua... Ei kai se, että on bi, tarkoita, että pitäisi kokoajan vaihtaa seurustelukumppania niin, että joka toinen ois mies ja joka toinen nainen! Jos on pitkässä parisuhteessa, niin luonnollisesti joutuu olemaan vain hetero tai lesbo (tai homo, jos on miespuolinen hlö), ellei sitten petä sitä puolisoaan jonkun toisen kanssa, joka on eri sukupuolta kuin oma puoliso. Mitä väliä sillä on? Jos on elämänsä aikana ollut ihastunut sekä mieheen että naiseen edes kerran kumpaankin, niin eikö se riitä bi:nä oloon?

Vierailija
4/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se uskon asia?

Vierailija
5/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap

Vierailija
6/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä ainakin on bi.

Toki hänkin on nyt miehen kanssa suhteessa, mutta ennen tuota oli vuosikaudet naisen kanssa.

Sitä en tiedä meneekö se sitten helposti niin, että bi tulee lopulta valinneeksi parisuhteeksi heterosuhteen, mutta kyllä mulla ainakin noi tutut bit haluaa myös omaa sukupuoltaan ja jopa niin paljon, että miltei jokaisella on lupa käydä silloin tällöin painamassa omaa sukupuoltaan olevaa henkilöä sen oman kumppanin luvalla.

Vierailija
7/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tarkoita että lakkaa olemasta biseksuaali jos ryhtyy parisuhteeseen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Vierailija
8/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen ainakin naisparin josta toinen on bi. Yhdessä ovat olleet melkei 10 vuotta.

Muuten, jos toinen on bi niin onko oikein sanoa silloin lesbopari? Tuli mieleen, en ole ennen edes ajatellut!

Vierailija
9/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Nelonen,tunnetko ketään bi-seksuaalia joka olisi suhteessa saman sukupuolen edustajan kanssa ja saisi käydä panemassa vastakkaista sukupuolta olevaa? Mielenkiinnosta kysyn,kun itse helposti mieltäisin sen olevan kielletynpää :D t.hetero

Vierailija
10/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:28"]Itse tunnen ainakin naisparin josta toinen on bi. Yhdessä ovat olleet melkei 10 vuotta.

Muuten, jos toinen on bi niin onko oikein sanoa silloin lesbopari? Tuli mieleen, en ole ennen edes ajatellut!

[/quote]

Ei.

Vierailija
11/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kielletympää -7

Vierailija
12/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:16"]Mulla on vaikeuksia uskoa, että joku olisi oikeasti bi :/ Tämä siitä syystä, että kaikki tuntemani bi-seksuaalit (n.5 kpl) ovat kaikki päätyneet vanhemmalla iällä pitkään heteroparisuhteeseen/kihloihin tai naimisiin heteron kanssa. Otos ei tietenkään kovin iso ole, mutta vaikuttaa mun mielipiteeseen tahtomattanikin.

Tuntuu että bi -vaihe menee vaan vanhemmalla iällä kaikilla ohi, ja olikin oikeasti vain jotain nuoruuden sekoilua ja kokeilunhaluisuutta. Tunteeko kukaan homopariskuntaa, josta toinen on bi? Laajentakaa vähän mun ahdasmielistä maailmaani, kiitos ja anteeksi : D

[/quote]

Minäkään en usko ihmisen perustavanlaatuiseen tyhmyyteen, mutta tässä sinä vain todistat sen olemassaolon.

Vierailija
13/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen bi ja puolisoni myös. Saa kysyä jos jokin asia ihmetyttää.

Vierailija
14/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko ap siitä että niitä heteroita on enemmän? 

Vierailija
15/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen, naimisissa miehen kanssa mutta mies on antanut luvan käydä naisissa jos haluan. Itse asiassa visuaalisesti naiset kiihottavat minua enemmän kuin miehet, mutta minun on ollut helpompi löytää miehiä joiden kanssa kemiat sopii yhteen kuin naisia jotka haluaisivat seksiä tai suhteen. Sinänsä loogista, heteroita on kuitenkin enemmän kuin biseksuaaleja/homoja.

Vierailija
16/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen väittää olevansa bi, mutta en ole varma, uskonko. On tavoitellut aina erilaisuutta ja bi-seksuaalisuus sopisi siihen kuvaan, saa sillä myös kaipaamaansa huomiota. Lisäksi puhuu "suvaitsevaisuudesta" eli seksuaalisesta vapautuneisuudesta ylemmyydentuntoisesti. Pitää kai sitä saavutuksena, että tekee kaiken mahdollisen seksin saralla ja paheksuu konservatiiveja. Hän seurusteli naisen kanssa jonkin aikaa teininä. Kuitenkin etsiessään parisuhdetta, hän aina etsii miehiä. Ei ole ihastunut satunnaisiin naisiin vaan aina ihastuu miehiin ja puhuu tapaamistaan komeista miehistä. Ei koskaan ole sanonut "punastuin, kun mokasin kassalla ja kassaneiti oli tietenkin tosi kaunis" vaan aina puhe on miehistä. Luultavasti pitää naisia viehättävinä, kuten monet heterot naiset, mutta ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi romanttisesti tai seksuaalisesti täysin naisiin päin. 

Vierailija
17/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:28"]Itse tunnen ainakin naisparin josta toinen on bi. Yhdessä ovat olleet melkei 10 vuotta.

[/quote]

Ei.

[/quote] Miksi?Ja mitäköhän olisi sitten oikea termi?

Vierailija
18/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:30"]

[/quote]

Ei.

[/quote] Miksi?Ja mitäköhän olisi sitten oikea termi?

[/quote]

Olisiko vaikka siksi, ettei toinen ole lesbo? Kutsutko muuten miehen ja naisen muodostamia pariskunti useinkin termillä heteropari?

Vierailija
19/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että bi-miehen bi-naisena inhoan aloittajan kaltaista ignoranttiutta todella paljon. Ei riitä, että joutuu homojen kanssa vääntämään samasta aiheesta, myös heterot kiistävät seksuaalisuudelle.

Ei se että elämme miehenä ja naisena tee meistä heteroita.

Vierailija
20/56 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mitä urpoja. Kai se nyt on tilastollisesti vaan todennäköisempää, että päätyy heteron kanssa yhteen. Heteroita kun on konservatiivisestikin arvioituna kymmenen kertaa enemmän. Että jos kaikki käy niin vähän on isompi otanta, josta valita se kumppani. Vielä jos on haaveissa perheen perustaminen, niin kait ne heterot sitten on vahvemmilla nykyisellä lainsäädännöllä.