Riviera Maison-kirpputori -ryhmä fb:ssä, onks se vitsi?
Akat huutaa kilpaa rikkinäisestä tavarasta useita kymppejä. Joku myy RIKKINÄISIÄ LASEJA ja joku hullu ostaa, ei voi olla totta :D
Kommentit (10)
Sairasta...Eikö muuta sisältöä elämässä kuin tavarat? Merkki? Ja vielä RIKKI xD
Heh, hulluja täynnä koko ryhmä. Monet hinnat nousevat yli kaupan ovh:n eikä hintoja saa kommentoida ryhmässä! Mikä noita hulluja vaivaa?
Ne ihmiset eivät ehkä ole tajunneet mikä elämässä on tärkeintä
<3 <3 Minulle elämässä tärkeintä on perhe! <3 <3 Sitä ei kannata kuitenkaan sekoittaa esim. ihmisten mieltymyksiin ja harrastuksiin. Rakastan sisustamista ja sitä, että kodissamme on viihtyisää olla ja asua. RM <3 ;)
Liityin kyseiseen ryhmään, koska olin vilpittömästi kiinnostunut käytetyn tavaran ostamisesta ja myynnistä kohtuuhintaan. Tuo ryhmä on kuitenkin yksi vitsi. Hinnat ovat vähintään kaupan hintoja vastaavia tai jopa kalliimpia, ja iso ryhmän viestinnästä on jotain teennäistä lätinää sisustuksesta. "Ihanaa sunnuntaiaamua hanipuppelit. Istun tässä keittiön pöydän ääressä kera teekupin. Katselen tässä ihanan seesteistä ja valkoista maalaisromanttista sisustustani ja mietin, että laittaisinko pyyhekoukkuihin roikkumaan hiekanväriset vai nudet keittiöpyyhkeet. En nyt vain osaa päättää, mitä mieltä olette?" Tai vaihtoehtoisesti esitellään uusia ostoksia, ja lauma naisia on onnittelemassa hyvästä hankinnasta.
Yh. Olen vielä lukuisia kertoja yrittänyt estää ryhmän viestejä ilmestymästä feediini, mutta silti joka päivä etusivuni on täynnä karmeaa sisustuspapatusta. En ymmärrä, miksi yleisestä nettikirpputorista on pitänyt tehdä samalla keskustelufoorumi, jossa aikuiset naiset ruokkivat ostosriippuvuuttaan. Joka päivä harkitsen ryhmästä poistumista, mutta jotenkin salaa tykkään naureskella tuolle kirpparitoiminnalle. Ja tietenkin salaa toivon, että tekisin sieltä jonkun hyvän ja edullisen löydön, mikä ei tosin tunnu kovinkaan todennäköiseltä.
vanha ketju jonka sattumalta huomasin, lähi aikoina olen tehnyt läytöjä Riviera Maison tavaroissa, kirpparilta löysin ensin ison tarjottimen jalustalla ja rengas nostimella, maksoin siitä 18e, googlailin ja hinnaksi sille löysin 279e. Sitten muutaman vkon päästä paikallisesta kierrätyskeskuksesta ison shampanjacoolerin 5e.lla, sen hinnaksi löysin 225e. Nyt toissapäivänä löysin huikeat kynttiläjalat, 2 kpl, 43 cm korkeat ja niihin menee 12senttiset kynttilät. Hakemallakaan en niitä netistä löytänyt joten turvauduin tekoälyyn ja se kertoi että ovat vanhempaa mallistoa josta ei enää löydy mitään, kerroin millaiset muodot ja mitat niissä on niin niiden perusteella tekoäly hinnoitteli ne 110e/kpl
Itse mielestäni olen tehnyt loistavat löydöt,niin sanoi tekoälykin.... jouluna on taas hyvää materiaalia käytössä.
Muutin toissa päivänä ja heitin matkalla roskiin muutaman Riviera Maison huonekalun, tarjoilukamaa ja laseja. Noin parin tonnin edestä.
Ehkä olisi kannattanut myydä ne? Ehjiä oli, mutten jaksanut enää katsoa niitä ja kun eivät sovi uuden asunnon tyyliin.
Voi toki olla että joku on kaivanut ne kierrätyspisteen roskiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Muutin toissa päivänä ja heitin matkalla roskiin muutaman Riviera Maison huonekalun, tarjoilukamaa ja laseja. Noin parin tonnin edestä.
Ehkä olisi kannattanut myydä ne? Ehjiä oli, mutten jaksanut enää katsoa niitä ja kun eivät sovi uuden asunnon tyyliin.
Voi toki olla että joku on kaivanut ne kierrätyspisteen roskiksesta.
Ne alumiiniset, joita sinua edellisessä mainitaan ovat suosittua tavaraa ja kaupaksi menee suuremmallakin hinnalla mitä tuo sinua edellinen oli maksanut. Ovat juurikin jouluun sopivaa kampetta, miksei muihinkin juhliin.
Up
Rikkinäinen rottinkitarjotin ja 4 rikkinäistä lasia 60e. Ei se oo hullu joka pyytää vaan se joka maksaa ja ne jotka jonottaa :D