Kävin eilen uimarannalla ja tein siellä havaintoja
Voimaantuneina rannalla olleet viettivät keskimääräistä enemmän aikaa vatsallaan tai istualtaan, kuin maltillisempia alaosia käyttävät. Samoin voimaantuneilla oli keskimäärin enemmän asioita hukassa joita piti etsiä seisaallaan tai kumarrellen ja asioivat myös keskimääräistä enemmän jossain.
Voiko tästä päätellä jotain?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
åMutta kyllä se vähän pahalta näyttää, kun äideillä on näitä persbikineitä. Sitten kyykitään pienten lasten kanssa rantavedessä. Olen kuullut moneen kertaan eri lapsilta kyseisen kommentin ”miksi tuon naisen pylly näkyy?”. Kieltämättä naurattaa joka kerta, koska tottahan se on. Totuus tulee lapsen suusta.
Äitien pitäisi pukeutua kaapuun?
Mä asun lähellä uimarantaa, joten käyn siellä uimassa pari kertaa / pv helteillä. Aurinkoa en ota, joten olen rannassa vain sen hetken, että riisun mekon jonnekin. En silti voi välttyä näkemästä näitä paljasperseisiä äityleitä, jotka seisovat nilkkojaan myöten vedessä ja lutraavat taaperoaan rantavedessä kaksin kerroin taipuneina ja AINA se perse rantaanpäin. En toivo heille kaapuja, mutta en kyllä halua nähdä kenenkään värkkejäkään, törkeä näky. En kyylää, en ole kateellinen, olen pakotettu kävelemään siitä värkkiviidakon läpi, että pääsen uimaan. Ruumiin muodot, läskit tms ei kiinnosta
T N53
Eikö uimarannalla ole muuta tekemistä kuin toisten kyylääminen? Ottakaa aurinkoa ja käykää uimassa. Antaa kaikkien nauttia kesästä!
Löysiä lötjäkkeitähän niistä on suurin osa, lempo sentään. Ottavatko nämä läskiperseet aurinkoa esim. mökillä sukunsa ympäröimänä yhtä auvoisasti pyllistellen, tai nämä nuoremmat plösöt äiskän ja iskän valvovan katseen alla kotipihalla.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö hyviä tissejä?
Yksi.
Mitä enemmän paljasta pintaa rannalla, sitä parempi. Itse olen mies, joka ei naisille kelpaa, joten rannalla (aurinkolasien takaa häiritsemättä) katselu on ainoa tapa, jolla pääsen edes hieman mukaan näihin seksijuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö uimarannalla ole muuta tekemistä kuin toisten kyylääminen? Ottakaa aurinkoa ja käykää uimassa. Antaa kaikkien nauttia kesästä!
Jos on normaali näkö ja havaintokyky niin miten välttyä paljasperseiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän paljasta pintaa rannalla, sitä parempi. Itse olen mies, joka ei naisille kelpaa, joten rannalla (aurinkolasien takaa häiritsemättä) katselu on ainoa tapa, jolla pääsen edes hieman mukaan näihin seksijuttuihin.
Miksi et kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelpaa?
Kai tärkeimpänä syynä on pieni koko ja muutenkin epämaskuliininen fysiikka ja olemus. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja kavereina on naisiakin, mutta aina päättyy siihen, että ”oot tosi kiva mutta…”.
Onneksi ukkojen irstaat katseet hakeutuu näiden paljastelijoiden peppuihin ja keski-ikäinen äippä saa olla jo rauhassa.
Mä jotenkin ihailen näitä voimaantuneita, en niitä perseitä vaan sitä kehtaamista. Itselle on vaikeaa näyttäytyä edes perseen peittävässä kokouikkarissa, vaikka kroppa on keski-ikäiseksi istumatyöläiseksi ihan ok.
Havainnoitko myös vanhempia, joita ei lainkaan kiinnosta vahtia lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Peukuista näkyy naisten inho vähemmän haluttuja miehiä kohtaan. Sellainen mies ei saisi edes rannalle tulla! Lyödään lyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö hyviä tissejä?
Oletko vauva tai taapero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista näkyy naisten inho vähemmän haluttuja miehiä kohtaan. Sellainen mies ei saisi edes rannalle tulla! Lyödään lyötyä.
Laitoin alapeukun, koska en tykännyt, että väheksyit itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelpaa?
Kai tärkeimpänä syynä on pieni koko ja muutenkin epämaskuliininen fysiikka ja olemus. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja kavereina on naisiakin, mutta aina päättyy siihen, että ”oot tosi kiva mutta…”.
Joo, maailma on kyllä karu. Toisaslta karismaattisin tapaamani mies oli n. 165-167 senttiä pitkä, mutta oli kyllä melko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ukkojen irstaat katseet hakeutuu näiden paljastelijoiden peppuihin ja keski-ikäinen äippä saa olla jo rauhassa.
Niinhän sitä voisi luulla.
Vierailija kirjoitti:
Näin uimarannalla tatuoidun silikonibimbon, tissit oli kuin kaksi jalkapalloa 😅 Näky oli niin outo, että kaikki katsoivat aina kun nainen meni uimaan 😄
Tiedän vastaavan tapauksen ja jopa naisten päät kääntyy 🤔
Kävin eilen uimassa meressä. Huomio vaihteli kahden asian välillä: ettei kukaan pölli kamoja ja ettei kaveri tai kukaan painu veden alle.
Vesi oli aivan sameaa sekä vesiskootterit kaahasi kauempana. Valppaana piti olla.
Ihmisiä oli paljon, mutta en kiinnittänyt heidän asuihinsa mitään huomiota. Mitä tein väärin?
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen uimassa meressä. Huomio vaihteli kahden asian välillä: ettei kukaan pölli kamoja ja ettei kaveri tai kukaan painu veden alle.
Vesi oli aivan sameaa sekä vesiskootterit kaahasi kauempana. Valppaana piti olla.
Ihmisiä oli paljon, mutta en kiinnittänyt heidän asuihinsa mitään huomiota. Mitä tein väärin?
Tämä muuten pelottaa itseäni ihan suunnattomasti. Miten te muut uskallatte mennä uimaan yleisellä paikalla niin helposti?
onko rannat ainoastaan sokeille sallittuja.