Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen uimarannalla ja tein siellä havaintoja

Vierailija
04.07.2021 |

Voimaantuneina rannalla olleet viettivät keskimääräistä enemmän aikaa vatsallaan tai istualtaan, kuin maltillisempia alaosia käyttävät. Samoin voimaantuneilla oli keskimäärin enemmän asioita hukassa joita piti etsiä seisaallaan tai kumarrellen ja asioivat myös keskimääräistä enemmän jossain.

Voiko tästä päätellä jotain?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä itsestään epävarmat ihmiset tekevät tuollaisia "havaintoja"

Ehei. Havaintoja tekevät aidosti nykyhetkessä läsnä olevat ihmiset.

Havainnoiminen on luonteenomaista erityisesti tutkijoille ja muille ammattilaisille, jotka työssään tai harrastuksissaan ovat siihen tottuneet. Taustalla yleensä havainnoinnista ja havainnoista kiinnostunut luonne.

Esim. minä onnistuin huomaamaan neliapilay sen kummemmin niitä etsimättä. Näin on ollut lapsesta asti. Huomaan nopeasti kaikenlaiset poikkeavuudet, massasta eroavat.

Vierailija
62/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aloituksessa mainitut voimaantuneet ovat riskejä, lihavia naisia missä vain uikkareissa, eritoten bikineissä. He eivät taidakehdata edes riisua uimasilleen ennen kuin täyttävät 50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet ehkä kuvittelivat, että ovat rannan komeimmat, ihastuttavimmat näyt ja halusivat esitellä avujaan. Yääk!

Vierailija
64/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pakarat on niitä harvoja hyviä asioita tässä pahassa maailmassa. Antakaa niitten puolipaljaiden pyllyjen loistaa.

Vierailija
65/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

åMutta kyllä se vähän pahalta näyttää, kun äideillä on näitä persbikineitä. Sitten kyykitään pienten lasten kanssa rantavedessä. Olen kuullut moneen kertaan eri lapsilta kyseisen kommentin ”miksi tuon naisen pylly näkyy?”. Kieltämättä naurattaa joka kerta, koska tottahan se on. Totuus tulee lapsen suusta.

Äitien pitäisi pukeutua kaapuun?

Mä asun lähellä uimarantaa, joten käyn siellä uimassa pari kertaa / pv helteillä. Aurinkoa en ota, joten olen rannassa vain sen hetken, että riisun mekon jonnekin. En silti voi välttyä näkemästä näitä paljasperseisiä äityleitä, jotka seisovat nilkkojaan myöten vedessä ja lutraavat taaperoaan rantavedessä kaksin kerroin taipuneina ja AINA se perse rantaanpäin. En toivo heille kaapuja, mutta en kyllä halua nähdä kenenkään värkkejäkään, törkeä näky. En kyylää, en ole kateellinen, olen pakotettu kävelemään siitä värkkiviidakon läpi, että pääsen uimaan. Ruumiin muodot, läskit tms ei kiinnosta

T N53

Haha, tämä! D:

Vierailija
66/66 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuallaan? Minkälaisessa asennossa?

Varmaan sillai vähän eteenpäin kumartuneena kädet polvien ympärillä tai selkä suorassa risti-istunnassa, niin että voimaantuminen näkyy kaikista parhaiten? Tai sitten laiturin reunalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän