Hoikan lapsen housumerkit?
Löysin Name it-merkkiset collegehousut joissa vyötäröllä napitus ja mietin onko muita vaatemerkkejä joiden housut käy hoikalle lapselle?
Kommentit (17)
Poikien housuissa on kumpparit, joten voi kiristää. Zaran mallit ovat aika kapeita.
Kukkakeppi-pojalleni farkut löytyy Lindexin (apua, vai Kappahlin ??) Detroit slim-malleista.
Ostan tytölleni h&m stä housut, koska niissä on kiristysnauhat vyötäröllä
H&M, sitten on se joku housumerkki pienille, jossa on tähti sivussa...
Esprit on kapea, ainakin koululaisten koossa. Myös Lindexin collegehousut ovat aina sopineet hoikille tytöilleni.. ehkä poikien mallit ovat leveämpiä, en tiedä.
Hm housut on kyllä mun mielestä aika paksuille. Mutta nuo jo mainitut name it ja esprit on hoikkien malleja. Citymarketista olen ostanut lotta & lassi collegehousuja, ne on kanssa kapeampia kuin hm.
Esprit on tosiaan hyvä myös meidän hoikalle 4 vlle.
Minkä ikäinen? Minun tytölleni on sopinut myös Name Itin legginssit ja jotkut farkkulegginssit olen löytänyt muistaakseni Lindexiltä. Niissä Lindexin farkkulegginsseissä oli tosi hyvä kuminauhalla säädettävä vyötärö. Joku slim-malli se taisi olla. Etsi "säädettävällä vyötäröllä" olevia housuja.
Ei ainakaan H&M collegehousut käy meidän hoikalle 3v pojalle ja mun mielestä ne kiristysnarut on surkeat. Nova starin housut kävis, mutta on uutena (sekä käytettynä) kalliita.
-ap
Gymboree ja sieltä slim-mitoitus. -2 käyrällä olevalla tytöllä nuo pysyy päällä vaikkei kuminauhoja kisko ihan viimeiseen napinläpeen asti.
Meillä hoikalla pojalla on pääasiassa NameItin ja Lindexin housuja. Osa HM:n housuista myös ok.
Minkä kokoisista lapsista puhutte kun puhutte hoikista? Pituus/paino?
Mä oon ostanut hoikalle pojalle monet college- ja trikoohousut tyttöjen puolelta, kun poikien mallit on olleet liian leveitä.
Ei oo vielä löytynyt. Ehkä h&m olis niukin mitoitukseltaan. Onneksi on tyttö ja voi käyttää legginejä.