Jos sulla on pussillinen pistaasipähkinöitä 150g
Syötkö pussin kahdessa osassa eri kertoina, kerralla vai kolmessa osassa eri kertoina? Suolatut pähkinät.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En syö suolattuja pähkinöitä.
Pistaasia on vaikea löytää vähäsuolaisena tai suolaamattomana.
30 grammaa on jo melkoinen rasvapläjäys, enempää ei tarvitse syödä ainkaan pähkinöiden terveellisyyden takia.
En syö pussia, vain vähän pähkinöitä niinä päivinä kun en käytä pähkinävoita leivälle.
300 grammasta pähkinöitä saa nainen jo päivän energian.
Vierailija kirjoitti:
30 grammaa on jo melkoinen rasvapläjäys, enempää ei tarvitse syödä ainkaan pähkinöiden terveellisyyden takia.
Luulen että osa syö harvoin vaikka enemmän. Suklaassakin on rasvaa pikkupatukka ja elintarvikkeissa.
Vierailija kirjoitti:
En syö pussia, vain vähän pähkinöitä niinä päivinä kun en käytä pähkinävoita leivälle.
300 grammasta pähkinöitä saa nainen jo päivän energian.
Onpa ruokavaliosi yksipuolinen.
Mä syön pähkinöitä ihan joka päivä noin kaksi kourallista. Olen miettinyt, onko se ehkä liikaa ja voiko siitä olla jotain haittaa?
cashewpähkinöitä ja saksanpähkinöitä.
Miksi olet kiinnostunut?? Alusta? Väitteletkö kaveriporukassa aiheesa, miten suurin osa syö? Vai miksi olet kiinnostunut?
Kerralla menee. Siksi en osta niitä. Työeväisiin ostan välillä pähkinäpussin. Silloin se kestää 3-5 päivää. Mutta en pistaaseja.
Jätän pussin kokonaan syömättä ja syön vain sisällön.
Jos minulla on 150g pussillinen pistaasipähkinöitä, se tarkoittaa sitä, että tunnin sisään minulla on 0g pistaasipähkinöitä jäljellä.
Mulla on vain 125 g pussi, mutta kohta se alkaa olla jo popsittu kuivan vermutin kera.
Syön vain cashewpähkinöitä.