Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkein itkettää jo, mies luetuttaa mulla auton ohjekirjaa

Vierailija
06.07.2014 |

ostettiin uus auto ja mies sanoi että aina kun on aikaa niin luet ohjekirjaa. No tuossa istahdin sohvaan väsähtäneenä kotitöistä niin tuuppas ohjekirjan sohvapöytää pitkin mun eteen. Pitäs kaikki nappulat opetella ja säädöt. Sanoi vielä tekevänsä kysymyksiä mulle.

Onko tuo enää normaalia? :(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen mies pitää naiselleen tentin! Mikä se sellainen nainen on, joka ei osaa auton ohjekirja ulkoa!

Vierailija
2/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö....mä oon aina lukenut oman ja miehen auton ohjekirjat. Mistä sitä muuten tietää kaikkia pikku jekkuja vaikka pyyhkijöiden tihkukytkimen aikavälin säädöstä.

Jos se taas aikoo pitää sulle niistä jonkun tentin, niin paiskaat sillä kirjalla tai esität vastakysymyksen jostain alaviitteen lähteestä, johon mieskään ei ole hokannut lukea vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin avuton ap, lue sitä ohjekirjaa ja aina kun voit niin heitä läppää miehelle niillä teknisillä hienouksilla. 

Vierailija
4/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olisit ihan oma-aloitteisesti iinnostunut uuden atuonne toiminnoists? Kai aiot ajaa sillä? Ainakin sen verran pitää osata, ettei tietämättömyyttään riko autoa. Mutta ei sitä ohjekirjaa ulkoa tarvi osata.

Vierailija
5/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opetella käyttämään autoa ja vaihtamaan oma-aloitteisesti renkaat, sulakkeet ja pyyhkijät. Aina ei ole prinssi avuliasta saatavilla kun neito on hädässä. On minut säästänyt monelta päänsäryltä.

Vierailija
6/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se lukeminen pitäisi tehdä autossa ja samalla katsoa mistä hanikasta kulloinin kerrotaan.

Vierailija
7/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, pois sohvalta ja auton rattiin. Eiköhän ne muutamat nappulat sieltä opi pian tuntemaan. Lähdet vaikka ajelemaan muutamaksi tunniksi ja miehen jätät luonnollisesti kotiin. Katso, että saat musiikin soimaan heti kotiportilta ja matkaan voit napata ystävän. Suotta siis itket, käytä tilanne hyväksesi! Niin ainakin minä tekisin. Illalla voit tenttiä miestä sinun omista nappuloistasi ja toiminnoistasi eri tilanteissa, taitaa tulla hylätty sen tentin tulokseksi.

Vierailija
8/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton pyyhkijöitten ja ilmastoinnin tms kommervenkit nyt oppii muutamassa minuutissa kun istuu autossa se ohjekirja kädessä.

Kyllä se nyt vaan on tiedettävä mistä napista saa tehopuhalluksen tuulilasille jos kesäinen sadekuuro heittää kosteaa ilmaa tuulilasille sen huurruttaen kun ajat ruuhkassa.

Vierailija
9/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:40"]

Parempi opetella käyttämään autoa ja vaihtamaan oma-aloitteisesti renkaat, sulakkeet ja pyyhkijät. Aina ei ole prinssi avuliasta saatavilla kun neito on hädässä. On minut säästänyt monelta päänsäryltä.

[/quote]

Minulla on sitä varten puhelimessa numero ja lompakossa maksukortti. En todellakaan ala itse mitään renkaita vaihtamaan.

Vierailija
10/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kaikki tekniset laitteet käyttöön siten että viittaat kintaalla kaikille oppaille ja alat itse säätämään...   sitten tulee autossa kysymystulva miehelle 'HEI MIKÄ NAPPI TÄMÄ ON?' jne   

Vierailija
11/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:43"]

[/quote]

Minulla on sitä varten puhelimessa numero ja lompakossa maksukortti. En todellakaan ala itse mitään renkaita vaihtamaan.

[/quote]

Niin minullakin, mutta kerran metsätiellä marjareissussa puhelin ei vaan löytänyt kenttää, kun olisi pitänyt soittaa. Onneksi en ole peukalo keskellä kämmentä. Puhelin meni vaihtoon kyllä.

Vierailija
12/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue miehen, enkä oman autoni ohjekirjoja omasta aloitteestani, pyynnöstä, enkä varsinkaan pakosta. Tarkistan uudesta autosta perusjutut (kellon asettaminen oikeaan aikaan, perustoiminnot joita en rattiin istuessani heti tajua, vesisäiliön täyttämisen ehkä). Muut asiat hoitaa ammattitaidolla korjaamon pojat.

Lopeta itkun tihrutus ja ota oman elämäsi ohjat omiin käsiisi.

Vierailija
13/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

Niin minullakin, mutta kerran metsätiellä marjareissussa puhelin ei vaan löytänyt kenttää, kun olisi pitänyt soittaa. Onneksi en ole peukalo keskellä kämmentä. Puhelin meni vaihtoon kyllä.

[/quote]

No mä en käy sellaisissa paikoissa missä ei ole kenttää, tai missä en voi hätätilanteessa soittaa jonkun toisen puhelimesta.

Vierailija
14/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIN minä sitä lukea mutta en nyt kun väsyttää. ap.

Vierailija
15/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Omapa on ongelmasi

Vierailija
16/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:02"]

En lue miehen, enkä oman autoni ohjekirjoja omasta aloitteestani, pyynnöstä, enkä varsinkaan pakosta. Tarkistan uudesta autosta perusjutut (kellon asettaminen oikeaan aikaan, perustoiminnot joita en rattiin istuessani heti tajua, vesisäiliön täyttämisen ehkä). Muut asiat hoitaa ammattitaidolla korjaamon pojat.

Lopeta itkun tihrutus ja ota oman elämäsi ohjat omiin käsiisi.

[/quote]

Ne korjaamon pojat eivät kävele mukana koko ajan. 

Vierailija
17/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mä en käy sellaisissa paikoissa missä ei ole kenttää, tai missä en voi hätätilanteessa soittaa jonkun toisen puhelimesta.

[/quote]

Eli olet aina vaan kaupungissa? No omapa on murheesi

Vierailija
18/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aivan oikein. Minusta naisen tulisi näiden lisäksi osata myös tarvittaessa vaihtamaan esim. jarrukengät, pyöränlaakeri tai alapallonivel.

-mies-

Vierailija
19/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöohjeet ovat nössöjä varten, eikös se ole tosimiehen tunnuslause laitteesta kuin laitteesta? Minussa taitaa olla samaa vikaa vaikka nainen olenkin. Auton käyttöopasta lukiessa mua alkoi aina armottomasti nukuttaa, enkö ole vieläkään päässyt loppuun. Meidän edellisissä käytetyissä autoissa mitään ohjekirjaa ei edes tullut mukana.

Vierailija
20/47 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuaali luetaan vasta viimeisessä hädässä. Otan kaikki laitteet käyttöön renkkaamalla. Jos ei toimi, niin lisätään voimaa. Miestä vähän ärsyttää tämä, mutta omapa on ongelmansa :D

Jos mun ukko löisi minulle manuaalin kouraan, saattaisi tulla vastapallona Regina. (Ei, en lue sitä itse)