nainen, minkä kokoinen mies juuri sinun silmääsi
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja luotettava. Ulkomuoto on vain pintaa. Se muuttuu kuitenkin ajan saatossa.
Ei pituus kyllä muutu eikä raamikkuus, vaikka muuten oletkin oikeassa. Itselleni on tuo pituus ja raamikkuus tärkeää, komea ei tarvitse olla. Perinteisen komeista en edes pidä.
Leveys voi muuttua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja luotettava. Ulkomuoto on vain pintaa. Se muuttuu kuitenkin ajan saatossa.
Ei pituus kyllä muutu eikä raamikkuus, vaikka muuten oletkin oikeassa. Itselleni on tuo pituus ja raamikkuus tärkeää, komea ei tarvitse olla. Perinteisen komeista en edes pidä.
Leveys voi muuttua....
Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveys voi muuttua....
Ei haittaa.
Mitä intohimoja sinulla on?
Nuorempana ei ollut niin väliä, kunhan nyt itseä pidempi. Nykyään taas tykkään tosi pitkistä. Ja uusi mies on lähes 2m. Kuitenkin silloin pitää olla raamikas, ihan luikku ei sytytä. Itse 163cm.
185-195cm välillä olevat miehet ovat pituutensa puolesta eniten miellyttäviä. Ei saa olla kukkakeppi ja hintelä, eikä lihava. Miehen pitää myös olla voimakas. Ja tarkoitan tällä sitä, että jaksaa vaikka vähän nostella mua. Ja hyväkuntoinen. Niiltä saa parasta seksiä.
Joo ja tiedän, että olen ihan kamala ja ulkonäkökeskeinen. Mutta enpä näitä sanokaan ääneen. Valitettavasti tosiasia on vain, etten kiinnostu seksuaalisesti miehestä joka on lyhyt ja hintelä tai hyvin lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveys voi muuttua....
Ei haittaa.
Kulinarismi esimerkiksi. Ei siis voi valittaa, jos mies vähän levenee, sehän kertoo että arvostaa taitojani.
Sopusuhtainen miesvartalo miellyttää silmää. Ei aivan ruipelo, mutta ei todellakaan mikään salimakekaan. Kevyt ja ketterä kuitenkin ehkä enemmän mieleen kuin raskasrakenteinen köntys. Se, onko tuo sopusuhtaisuus kookasta, keskikokoista vai melko pientäkin, ei vaikuta asiaan. Itse tosin olen pieni, joten ihan kamalan iso ei ehkä ole suosikkilistan kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveys voi muuttua....
Ei haittaa.
Kulinarismi esimerkiksi. Ei siis voi valittaa, jos mies vähän levenee, sehän kertoo että arvostaa taitojani.
Se minullakin :) Leveyttä ja paksuutta on kyllä ennestäänkin, mutta itseäni ei haittaisi vaikka pulskistuisin lisääkin.
Ei väliä, jos on minua (162cm) pitempi. Olen tykännyt esimerkiksi 167/65, 179/68 ja 195/95 miehistä. Kaikki omalla tavallaan täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen 180 cm., normaalivartaloinen.
Mikä on normaalivartalo?
Semmoinen Pekka Pouta vartaloinen tai Petteri Löppönen.
Puoliso on 178/94 ja juuri täydellinen. Etenkään pituutta en kaipaa yhtään enempää, vähempikin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveys voi muuttua....
Ei haittaa.
Miten läheisyys. Miehen pehmeys?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lyhyt ja tosi pitkät miehet (yli 190 cm) eivät sytytä. Olen tavannut yli 200 cm miehen ja hän oli jo lähinnä pelottava.
170-180 cm välillä on aika passeli, mutta olen tavannut myös todella hottiksia tätä lyhyempiä miehiä. Entinen pomoni oli espanjalainen, pituutta ehkä 165 cm ja todellakin🔥🔥🔥
Ihmiseen vaikuttaa varmaan paljon se, mihin on tottunut. Lapsuudenperheessäni ja suvussani on pitkiä (yli 190 cm) miehiä ja olen siis lapsesta asti tottunut hyvin pitkiin ja raamikkaisiin miehiin. Alle 190 cm pitkä mies tuntuu minusta vieraalta.
Pienet ja timmit. Oma on 174 cm, pienet erottuvat lihakset (etenkin käsivarsissa ja selässä), kapenee just silleen oikealla tavalla (leveät hartiat, kapea lantio).
Riippuu mm. luonteesta ja käytöksestä. Ei ole pituudesta kiinni, kuten on miljoonasti todettu.
Lyhin mieheni on ollut minua lyhyempi, pisin 195 cm, itse olen 173.
Niukka äly, käytöstapojen puute, suhtautuminen naisiin stereotyyppisesti ajattelevina ulkoavaruuden olentoina, rikollisuus ja päihteet tekevät miehestä vastenmielisen.
Sinussa on vähintään yksi näistä piirteistä.
Sellaset, jotka pidempiä kun minä.