Eräs tunnettu bloggaaja tuli vaateliikkeeseemme aikeissaan saada ilmaisia vaatteita
Lupasi kirjoittaa hyvän palautteen blogiinsa. Emme tietenkään suostuneet, sillä liikkeellämme ei ole tapana antaa vaatteita ilmaiseksi kellekään. Bloggaaja kierteli liikkeessämme ja räpsi kuvia. Kieltäytymisemme jälkeen hän lähti vihaisena pois.
Eikö bloggaajien kinuamisella ole enää mitään rajaa?
Arvuutelkaa itse, kuka bloggaaja kyseessä. Tummanruskeat pitkät hiukset.
Kommentit (211)
Se ei ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka suostuu. Ne menestyy, ketkä osaa tarttua tilaisuuksiin.
Lapsellista tosin suuttua, jos joku torjuu ehdotuksen. Mun mielestä kysymisessä ei ole mitään pahaa tai erityisen ahnetta.
Näit mielestäsi julkkiksen ja ryntäsit tänne kirjoittamaan ja haukkumaan sitä. Hyi sinua!
Kunhan vain ihmettelen. Minulla ei ole mitään vaitiolovelvollisuutta.
Ap
Ei sun ilmaiseksi tarvitse mitään antaa, mutta miten sen esität onkin toinen juttu. Innolla odotan kun hän julkaisee kyseisen blogin ja haukkuu teidän maan rakoon asiattomasta palvelusta, rumista ja huonoista tuotteista ylihinnoittelusta. :-)
Olet todella naivi jos kuvittelet ettei se tule vaikuttamaan asiakasvirtaanne. Etkö ole oppinut mitään näistä lehtien ruoka-arvosteluista ja ruokablogeista jotka pystyvät ajamaan paikan konkurssin partaalle.
Kiitos ap. Mukava kuulla myös tämä puoli. Lisääkin saa kertoa:)
Mitä se huuteli vihaisena teille?
Olisko Uino?
Ja vaitiolovelvollisuus yleensä kirjoitetaan työsuhteen alussa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaitiolovelvollisuus
En oo koskaan kuullutkaan että vaatekaupan myyjillä olisi vaitiolovelvollisuus :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:04"]Kunhan vain ihmettelen. Minulla ei ole mitään vaitiolovelvollisuutta.
Ap
[/quote]
Vähän kyllä epäilen, että työsopparissasi lukee vaitiolovelvollisuudesta jotain.
No onhan se röyhkeää toimia noin. Ilmeisen p.a.
Minua asiakkaana ei yhtään heilauta jonkun bloggarin mielipiteet...
Kai te nyt ymmärrätte, ettei ap:llä ollut edes lupaa antaa vaatteita, kun ei ole omistaja eikä valtuuksia annettu.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:07"]
No onhan se röyhkeää toimia noin. Ilmeisen p.a.
[/quote] Sinulla jäi lopusta ap -kirjaimet pois.
Työsopimuksessani ei ole sanallakaan sanottu vaitiolovelvollisuudesta. Olemme myös sen verran suuri ja Euroopanlaajuinen liike, ettei yhden bloggaajan itkuparku vie meitä konkurssiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:08"]Kai te nyt ymmärrätte, ettei ap:llä ollut edes lupaa antaa vaatteita, kun ei ole omistaja eikä valtuuksia annettu.
[/quote]
Jep mutta kyse olikin siitå, miten asian ilmaisee. Todella tökeröä kyllä bloggariltakin suuttua jos joku ei vaatteita ilmaiseksi anna.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:08"]
Kai te nyt ymmärrätte, ettei ap:llä ollut edes lupaa antaa vaatteita, kun ei ole omistaja eikä valtuuksia annettu.
[/quote]
Vakkei anna voi kumminkin käyttäytyä asiallisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:08"]
[/quote]Mistä sinä tiedät onko ap liikkeenharjoittaja vai pelkkä palkollinen?
eikö teillä oo vaitiolovelvollisuus asiakkaita ei sais tolleen arvostella?