Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teurastajan ammatti on naisille turn-off?

Vierailija
03.07.2021 |

Olen poistanut sen profiilistani kun ei tullut mätchin mätchiä.

Luonnollisesti kuitenkin jossain kohtaa ammatti tulee esille kun tutustutaan, ja tuntuu että aina kun kerron olevani teurastaja naisten kiinnostus lopahtaa ja viestit tyrehtyvät. 😑

Nämä ovat siis ihan lihansyöjä naisia, ei mitään itu hippejä. :/

M29

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mitään et ole menettänyt. Sitten kun kohtaat sen oikean, niin ammatti ei ole silloin se tärkein asia vaan sinä itse.

Vierailija
2/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäempaattinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kihloissa patologin kanssa. Ei homma siihenkään ammattiin kaatunut. Joskin tuppas joskus huumori menemään lapasesta: " kurkattaisko neidin sisuksiin"?

Vierailija
4/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulle tulisi mieleen että henkilö on varmaan liian erilainen kuin minä, jos kykenee sellaiseen työhön. Sama koskee metsästyksen harrastajia. Syön kyllä lihaa, mutta en halua todistaa eläimen kuolemaa (en toki siitä ihan poissa tolaltani mene) enkä voisi tappaa eläintä itse kuin vihoviimeisessä pakossa. Eli jonkinlaisen lämmön ja herkkyyden ja eläinrakkauden kuvittelisin olevan vähäistä.

Vierailija
5/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tekopyhiä ja kannattavat vain asioita jotka tuntuvat hyvältä ja ovat mediaseksikkäitä vaikka syövät lihatuotteita jotka jonkun on teurastettava..

Vähän sama kuin nämä elokapinan tyypit jotka syö banaaneita.

Väittäisin, että hyvin suuri osa niin miehistä kuin naisistakaan ei halua todistaa tai osallistua sen syömänsä eläimen tappamiseen. Eli lähes kaikki ovat tekopyhiä, jos niin ajattelee.

Vierailija
6/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla.

Ei tämä ihan analogia ole, mutta jotain samantapaista. Silloin kun Euroopassa oli vielä kuolemanrangaistus käytössä, pyöveleillä oli hieman samanlainen kohtalo. Tämän vuoksi pyövelisukujen lapset menivät usein keskenään naimisiin.

Ehkä löydät vanhemman kollegan tyttären puolisoksesi.

7/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, ostan kyllä lapsiorjatyövoimalla Bangladeshissa tehtyjä vaatteita, "niinhän kaikki muutkin", koska saa halvalla, "eikä ole ylimäärästä rahaa", mutta jos nainen ilmoittaisi ammatikseen pyörittävänsä lapsityövoimalafkaa Bangladeshissa, niin tuntuisi minulle liian kylmältä tyypiltä, vaikka ei tässä kyllä eittämättä mitään selkeää logiikkaa ole.

Vierailija
8/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teurastaja muka oikea ammattinimike? Eikö se ole joku lihanleikkaaja tms? 

Vierailija
9/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulle tulisi mieleen että henkilö on varmaan liian erilainen kuin minä, jos kykenee sellaiseen työhön. Sama koskee metsästyksen harrastajia. Syön kyllä lihaa, mutta en halua todistaa eläimen kuolemaa (en toki siitä ihan poissa tolaltani mene) enkä voisi tappaa eläintä itse kuin vihoviimeisessä pakossa. Eli jonkinlaisen lämmön ja herkkyyden ja eläinrakkauden kuvittelisin olevan vähäistä.

Toisin sanoen, olet tekopyhä ja takakireä äm**ä?

Kuinka niin, millä perusteella? Hyväksyn niin teurastamisen kuin metsästyksen, vaikka omalla luonteella kumpaakaan ei tehtäisi. Jos koen, että niihin kykenevä mies ei ole mulle match, niin mitä "tekopyhää" siinä on?

Vierailija
10/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teurastaja muka oikea ammattinimike? Eikö se ole joku lihanleikkaaja tms? 

Lihanleikkaaja leikkaa sitä, minkä joku on jo teurastanut...

Vierailija
11/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se onkin suuri eläinrakkauden osoitus, että pistelee kaverin poskeensa :D Vai luuletko, että se pihvi tulee lautaselle ilman, että yksikään eläin kuolee?

Vierailija
12/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen, olet tekopyhä ja takakireä äm**ä?

Kuinka niin, millä perusteella? Hyväksyn niin teurastamisen kuin metsästyksen, vaikka omalla luonteella kumpaakaan ei tehtäisi. Jos koen, että niihin kykenevä mies ei ole mulle match, niin mitä "tekopyhää" siinä on?

No onhan se helvetin tekopyhää sanoa, että eläimen päiviltä päästäjällä ei ole eläinrakkautta, mutta samalla itse vedellä sen päiviltä päästetyn eläimen lihaa lämmöllä ja rakkaudella. 

Vierailija
13/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit muotoilla asian että jalostat ruokaa alkutuotannossa, ettei töksäytä sitä teurastaja sanaa heti. Naisille tulee mielikuva, että joku puuhastelee eläinten koukussa roikkuvien kroppien seassa ym. Mutta oikeasti ihmiset vielä tarvitsevat lihaa (luomu esimerkiksi), voidakseen paremmin, vaikka eläimiä käykin sääliksi. Hankala yhtälö. Henkisillä ihmisillä taas voi olla se, että osa näkisi painajaisia teurastamolta tai kokee jotain tuntemuksia jopa entisen teurastamorakennuksen alueella, vaikka hekin joutuvat tavallaan syömään lihaa, ainakin osa. Ehkä tavallinen nainen kuitenkin ymmärtää, että ihmisiä on monella alalla, ammattikin vaihtelee tai voi muuttua.

Vierailija
14/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, millä palstalla haet seuraa aloittaja? Asia ei olisi minulle kynnyskysymys, joten voisimme ehkä kirjoitella toisaalla ja katsoa, mihin se johtaa.

N27 (Uusimaa)

Vierailija
15/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattinen

Jonkun ne vikisevät eläimet pitää tappaa.

AP

Hyi hitto. Jo tämä lause saa niskakarvat nousemaan pystyyn. Olet psykopaatti? Mitä ajattelet oikeasti naisista? Olet pelottava.

Vierailija
16/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lihaa syövän pitäisi nähdä teurastajan työtä käytännössä. Jos sen jälkeen vielä liha maistuu (niin kuin esim. minulle tekee), on ok syödä lihaa. Jos ei kestä katsoa omien makumieltymystensä seurauksia, ei ole ok syödä lihaa. 

Vierailija
17/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kihloissa patologin kanssa. Ei homma siihenkään ammattiin kaatunut. Joskin tuppas joskus huumori menemään lapasesta: " kurkattaisko neidin sisuksiin"?

Eivät ole sentään teurastaneet ketään. Oppi tautien aiheuttajista`=patologia.

Vierailija
18/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattinen

AP

Hyi hitto. Jo tämä lause saa niskakarvat nousemaan pystyyn. Olet psykopaatti? Mitä ajattelet oikeasti naisista? Olet pelottava.

Tuli mieleen että ap:n ongelmat on muut kuin ammatti...

Vierailija
19/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja vielä menettelee mutta lihanleikkaaja on ehdoton turn off.

T. Läskikasa

Vierailija
20/79 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattinen

AP

No voi hellantuutelis. Ihanko ensi kertaa elämässäsi tuli silmille se tosiasia, että eläin pitää tappaa, jotta sen voi syödä? Se, että tappaa elämiä oletettavasti myös sinun ruuaksi, ei liity mitenkään mielenterveyteen tai siihen, mitä ajattelee naisista. 

Tämä kommentti kertoo, että et ymmärrä empatiaa. Et ymmärrä mitä edellä kirjoittanut sanoi, koska luet vain sanoja mutta tunnevammaisena et ymmärrä viestiä mikä siinä on. No minäpä kerron. Puhetapasi antaa kuvan vastenmielisestä ja kylmästä ihmisestä. Ei liity mitenkään ruokatuotantoon tuon ihmisen kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi