Aina se rumempi sisko
Jo nuorena kaikki naapurin pojat olivat ihastuneita siskooni. Ne minunkin ihastukset. Sisko sai ensimmäisenä poikaystävät, kun minä pitkään olin sinkku. Joka paikassa miehet tuijottavat siskoani ja tekevät tuttavuutta. Vanhemmiten olen jopa itse alkanut lihoa ja sisko sen kun hoikistuu. Nykyään sattuu sekin, kun oma mieheni tuijottaa siskoa ihan niin kuin muutkin miehet ovat aina tehneet. On tälle aina ystävällinen ja jää tuijottamaan ja vilkuilee. Onko kellään muulla kokemusta siskon varjoon jäämisestä ja mitä olette tehneet asialle? Miten näistä tunteista pääsee.. Toki tiedän, että minäkin varmaan jonkun mielestä olen viehättävä, mutta en pääse yli siitä, että miehet tuntuvat lähes poikkeuksetta pitävän siskoani upeana ja minä jään varjoon.
Kommentit (80)
Minulla oli samanlaista nuorempana kun sisko tai ystävätär "varasti shown". Söi itsetuntoa aina olla se rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole siskoa (thank god. .. mutta yhdenn kaverin kanssa olen kokenut samanlaista. Joka kerta, kun lähdimme ulos miehet piirittävät häntä ja minä jäin aina yksin. Huomasin myös itsekin oman miesystävän tuijottavan ja jopa kyselevän välillä kaveristani.. Valitettavasti miehet ovat tuollaisia eivätkä muutu.. itse olen ottanut etäisyyttä tähän kaveriin emme siis mitn sydänystäviä kuitenkaan onneksi olleet ymmärrän että siskon kanssa vähän haastavampaa
Naiset ovat täsmälleen samanlaisia.
Kyllä. Minä olen kokenut tämän parhaan kaverini kanssa baareissa liikkuessani, hän kun on pidempi ja komeampi niin saa kaiken huomion naisilta. Nuorempana ei oikein saanut edes sanaa suustaan, itse taas olen aina ollut verbaalisesti lahjakas mutta kyllä se ulkonäkö vaan vie voiton. Jos lähden naisia katsastamaan, niin lähden ilman häntä koska muuten siitä ei tule mitään.
Minä treenasin itseni huippukuntoon. En ainakaan ole se lihava.
Tsemppiä ap!
Minulla on kolme sisarusta, mutta kävi loistava tuuri ja he ovat veljiä. Itse olen naiseksi turhan neliöleukainen ja pienisilmäinen ja kaupan päälle se vähäkin rasva mitä mussa on tahtoo kertyä leuan alle. Mulle on jopa sanottu vanhoja kasvokuvia nähdessä että "ootpa laihtunut!" - vaikka en ole laihtunut yhtään, näytän vain kuvissa todella herkästi lihavalta muodottoman leuan takia.
Kaiken kaikkiaan jos mulla olisi sisko, niin olisin taatusti se rumempi. Joskus kun näkee kaksosia joista toinen on selkeästi kauniimpi, niin en voi olla miettimättä että siinä on rumemmalla kaksosella kyllä kova paikka.
Aikuisempana olen onneksi oppinut arvostamaan sitä, että olen kuitenkin täysin normaalin näköinen, paljon huonompikin tuuri olisi voinut käydä. Ja jostain syystä kroppa on ihan ok naisen kroppa, vaikka pää on mennyt vähän pieleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä treenasin itseni huippukuntoon. En ainakaan ole se lihava.
Tässä on tietysti minun saumani vielä.. Olla paremmassa fyysisessä kunnossa.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseäni rasittaa niin paljon tuollaiset kuviot, että olen mielummin sinkku (mies). Olen elänyt pitkän parisuhteen, niin ei niin kovaa tarvetta enää olekaan. Sekä miehet että naiset (ei kaikki) alkavat jossain vaiheessa vilkuilla muita ja kiinnostumaan muista. Monet sen peittää tai "hillitsee" itsensä, mutta se tieto jo korpeaa riittävästi, että itse ei ns. riitä. Yksin on parempi.
Kyllä se taitaa näin olla. Naista ei saa koskaan omaksi, lainaksi vain kunnes on seuraavan vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap!
Minulla on kolme sisarusta, mutta kävi loistava tuuri ja he ovat veljiä. Itse olen naiseksi turhan neliöleukainen ja pienisilmäinen ja kaupan päälle se vähäkin rasva mitä mussa on tahtoo kertyä leuan alle. Mulle on jopa sanottu vanhoja kasvokuvia nähdessä että "ootpa laihtunut!" - vaikka en ole laihtunut yhtään, näytän vain kuvissa todella herkästi lihavalta muodottoman leuan takia.
Kaiken kaikkiaan jos mulla olisi sisko, niin olisin taatusti se rumempi. Joskus kun näkee kaksosia joista toinen on selkeästi kauniimpi, niin en voi olla miettimättä että siinä on rumemmalla kaksosella kyllä kova paikka.
Aikuisempana olen onneksi oppinut arvostamaan sitä, että olen kuitenkin täysin normaalin näköinen, paljon huonompikin tuuri olisi voinut käydä. Ja jostain syystä kroppa on ihan ok naisen kroppa, vaikka pää on mennyt vähän pieleen. :D
On sinulla ainakin huumori kohdillaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap!
On sinulla ainakin huumori kohdillaan :D
Kiitos :) Ehkä sen takia on sitten aina kuitenkin kumppani löytynyt, mikä tietysti helpottaa asiaan huumorilla suhtautumista. Mitä sitä oikeasti enemmällä kauneudella tekisi, kun nykyisellä setillä on jo saanut hyvän elämän ja suhteen? Mutta ap:n tilanteessa kauheaa on tuo, että oma mieskin töllää siskoa. :( Teinipojilta tuon vielä ymmärtää, mutta kun sama jatkuu aikuisenakin, niin ei ihme, että v*tuttaa.
Aika monet miehet kattoo myös naisensa siskoa :D siis KAIKKI. ihan sama minkä näkösiä ne on. :D jotkut jopa kiusaa tahalteen :D oikeesti.....!
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Itse olen kyllä ollut laihempi meistä, mutta silti se rumilus joka ei kiinnosta ketään. Minkäs teet.
Ei aina auta vaikka olisi kuinka laiha. Minä olen siro 165/45 ja ystäväni 100kg+ saa aina tuplasti enemmän miehiltä huomiota kuin minä, koska sillä on isot tissit ja myönnän että sen kasvotkin on kauniimmat. Se vaan harmittaa, kun en kuitenkaan halua lihottaa itseäni vaan että saisin jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet miehet kattoo myös naisensa siskoa :D siis KAIKKI. ihan sama minkä näkösiä ne on. :D jotkut jopa kiusaa tahalteen :D oikeesti.....!
Kai nyt kaikki kattoo vaikka ketä, mutta jos sen tekee niin että oma puoliso huomaa, niin se on kyllä erittäin töykeää. En tekisi moista miehelleni, eikä hän minulle tai kenellekään muullekaan.
Kai nyt kaikki kattoo vaikka ketä, mutta jos sen tekee niin että oma puoliso huomaa, niin se on kyllä erittäin töykeää. En tekisi moista miehelleni, eikä hän minulle tai kenellekään muullekaan.
-Miksi ei saisi katsoa?! Pitäisikö vältellä, esim ei saisi jutella keskenään vai??? Joskus oon huomannu että mun tosi mustasukkasuuteen taipuvaiset kaverit on kieltäny miehiään ottamasta kontaktia muhun, ei kiinnosta olla sellasten seurassa, varsinki jos vielä kutsutaan mukaan, mut sit huomaan että tää nainen on kieltäny ettei miehensä saisi jutella mulle. Todella tylsää eikä ainakaan itse kiinnosta "ajanvietto" sellasessa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Itse olen kyllä ollut laihempi meistä, mutta silti se rumilus joka ei kiinnosta ketään. Minkäs teet.
Ei aina auta vaikka olisi kuinka laiha. Minä olen siro 165/45 ja ystäväni 100kg+ saa aina tuplasti enemmän miehiltä huomiota kuin minä, koska sillä on isot tissit ja myönnän että sen kasvotkin on kauniimmat. Se vaan harmittaa, kun en kuitenkaan halua lihottaa itseäni vaan että saisin jonkun.
Mun kohdalla kävi niin, että ex, joka aina haukkui lihavia naisia ja ihaili mun laihuutta kuitenkin päättyi ensin pettämään ja sen jälkeen suhteeseen hyvin lihavan naisen kanssa. Ei voi kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varmasti vaan siro, etkä sairaalloisen näköinen? Olen itse 167/68, ja vaikka siinä on jo hiukan liikaa niin nirsona teininä olin varsin laiha 55-kiloisena. Jos olet aikuinen nainen noissa mitoissa, niin en ole ihan varma miten se on mahdollista ilman joko syömis- tai imeytymishäiriötä. :/
Vierailija kirjoitti:
-Miksi ei saisi katsoa?! Pitäisikö vältellä, esim ei saisi jutella keskenään vai??? Joskus oon huomannu että mun tosi mustasukkasuuteen taipuvaiset kaverit on kieltäny miehiään ottamasta kontaktia muhun, ei kiinnosta olla sellasten seurassa, varsinki jos vielä kutsutaan mukaan, mut sit huomaan että tää nainen on kieltäny ettei miehensä saisi jutella mulle. Todella tylsää eikä ainakaan itse kiinnosta "ajanvietto" sellasessa seurassa.
No voi jessus, tottakai normaali katsekontakti ja sosiaalinen kanssakäyminen on sallittua ja suotavaa. Se ei ole, että töllöttää kuola valuen selvästi lumoutuneena jotain toista ihmistä kun oma puoliso on paikalla, kuten ap:n mies.
No voi jessus, tottakai normaali katsekontakti ja sosiaalinen kanssakäyminen on sallittua ja suotavaa. Se ei ole, että töllöttää kuola valuen selvästi lumoutuneena jotain toista ihmistä kun oma puoliso on paikalla, kuten ap:n mies.
-Onpa idiootti mies.. Mikään ei oo typerämpi näky ku mies jonka oma nainen on vieressä ja joko tahalteen, tai vahingossa kyylää tyyliin suu auki joka toista naista. Oikeesti miehet opetelkaa käytöstavat.... Mut osa miehistä tekee tätä joskus tahalteen, koska haluaa naisen mustasukkaseksi (kokemusta on:D)
Mun sisko sai lapsen/nuorena kaiken huomion. Isä kehui hänen kauneuttaan kaikissa mahdollisissa käänteissä. Lukiossa oli komea am.jalkapallonpelaaja poikaystävä. Sisko haukkui mun ulkonäköä ja kiusasi. "Harmillisesti" siskollani kuitenkin on paska ja syrjään vetäytyvä luonne, niin aikuisena elellyt hiljaiseloa pienessä kylässä. On varmaan onnellinen, mutta itselle hänen katkeruus ja elämä on kauhistus. Viimeksi puhuttiin 10 vuotta sitten, kun siskon mielestä minä olen pilannut hänen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta siskon miesasiat ja emme ole koskaan olleet kiinnostuneet samoista miehistä. Ap:n kannattaa mennä terapiaan että pääsee eroon katkeruudesta. Jos olet lihonut niin laihduta ja elä omaa elämääsi, äläkä kadehdi muiden elämää.
Ajattelinkin laihduttaa ensi töikseni.. Ja miettinyt, että missä vika kun häiritsee nii paljon tuo, että olen ikuinen kakkonen siskolle viehättävyydessä. Ap
Et ole mikään ikuinen kakkonen vaan upea ja ihana sellaisena kuin olet. Ei oikeasti kandee vertailla, koska tiedän itse että vertailu ei yksinkertaisesti kannata, koska aina on joku joka on nuorempi, laihempi, menestyneempi. Sen sijaan keskittyä itseensä, omaan onneen ja yrittää iloita muidenkin puolesta. Toivon että saat elämäsi järjestykseen. Jos et yksin selviydy niin suosittelen terapiaa. Tsemppiä ap!
Voihan iso V , kun jotkut tosissaankin ovat sisarkateellisia. Hakeudu hoitoon ja hanki itsellesi elämä. T:Se kauniimpi sisar