Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksin yöelämään meneminen pelottavaa

Vierailija
03.07.2021 |

? teettekö tätä ikinä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä nautin yöelämään menemisestä yksin. Todennäköisemmin käy myös flaksi kun ei oo kaverit hidastamassa menoa

Vierailija
22/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo pelottanut. (Nyt pandemia-aikana en tosin kävisi yksi enkä seurassa.) Yleensä on vaan lähinnä vähän tylsä ja yksinäinen ja luuseriolo. Toivoisin, ettei kukaan huomaa, että olen itsekseni. Olo on niin epävarma, että ilta ei kyllä kestä kauaa, vaan palaan vähin äänin kotiin. Koitan silti kehua itseäni, että sain edes lähdettyä johonkin, koska vielä ahdistavampaa olisi istua kaikki viikonloput yksin kotona. Oon kaveripiirin ainoa perheetön, muut haluaa olla viikonloput kotonaan. Mutta en siis edes keksi, että mitä siellä pitäisi pelätä. Suurempi pelko on, että elämä menee ohi yksin sohvalla nököttäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin ja en mee enää ikinä. Jotku latvialaiset äijät tuli juttelee oli hauskaa aluks mut alko ahistaa ku niit istu siihe pöytään tuijottaa ja yrittivät huonolla englannilla kysyä miks oon lesbo.

Jos on sosiaalinen ihminen, tai hakee "seuraa" vois kai se olla hauskaaki. Mä tämmösenä neuroottisena introverttinä kännissäkään pysty tommoseen...

Vierailija
24/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelottavaa, ihan parasta itseasiassa. Viimeksi kun kävin niin tarttui vaimo mukaan.

Kenen vaimo??

Sun.

Vierailija
25/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kävin melkein joka vkl ulkona yksin iltaisin. Bändejä katsomassa, konsertteja, elokuvissa, baarissa, syömässä, ihmisiä katsomassa..

Oli turvallista eikä pelottanut ja tämä Helsingissä.

Vierailija
26/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Enkä käy.

Vierailija
27/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHuoR

Ra!

Vierailija
28/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän, mutta pieni jännityshän just piristää harmaata arkea.

Vierailija
29/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku voi olla niin kova, että lähtisi yksin yöelämään? Se_si ja viina kait.

Joo, tää on juuri tämä asenne, miksi aikuisena naisena ei voi yksin lähteä baariin. Seksi ja viinhank se  vaan on mielessä. Tiedoksesi: kummassakaan noissa ei ole kohtuudella käytettynä mitään pahaa ja on muitakin syitä lähteä, kuten se, mikä itselläni: haluaisin löytää parisuhteen ja ravintola on takuuvarma paikka löytää kumppani. Ei kaikki pörrää Tinderissä. Ei seurustelusuhteen haluamisessa ole mitään pahaa, peri-inhimillinen tarve - ja ne höpöhurskastelujutut, että kannattaa mennä sinne työväenopiston kokkauskurssille tai partioon, jos haluaa seuraa, voi kans unohtaa. 

Vierailija
30/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tykyttää kun lähden yksin tuonne! Tulee sellainen olo että nyt olen menossa kohti tuntematonta. Useimmiten ilta kuitenkin sujuu hyvin ja turvallisesti:)

Vierailija
31/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan ollut  yksn.Seurustelin jo nuorena ja nuorena menin naimisiin.En ole  käynyt  oikein missään yksin.   Jos en ole mieheni kanssa  olen  bestiksen   tai siskoni  kanssa.    Työssäkin on aina kavereita. Jos en ole kavereiden kanssa olen  äitinä lasteni kanssa. Yöelämässä en  Suomessa käy, mutta matkoilla käyn.     Itaisin kuljen omalla autolla  Matkoilla käyn myös jokus yksin  mitään ikävää en ole  kokenut.  en käytä alkoa.   Paljon olen  matkustanut  jo lapsesta asti .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi