Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lahjoittanut salaa spermapankille!! lapsi on jossain

Vierailija
06.07.2014 |

Sain tietää kahden vuoden avioliittovuoden jälkeen että aviomieheni on lahjoittanut salaa spermaansa spermapankille vuosia sitten ennen kuin tapasi minut. Asia selvisi minulle vasta nyt! mies ei koskaan asiasta maininnut sanaakaan vaikka olemme olleet naimisissa kaksi vuotta nyt. Sain tietää asiasta vasta kun tein suursiivouksen kodissamme ja yhdestä lukitusta laatikosta löytyi rekisteröitymispaperi ja tiedot tähän asiaan liittyen jolloin soitin spermapankkiin ja koko asian laita selvisi! Mies ilmeisesti luuli etten koskaan löytäisi avainta lukittuun kaappiin mutta löysin minä avaimen kun se oli unohtunut miehen pestäviin menevien housujen taskuun. Nyt itkettää ja tuntuu pahalta edes ajatella koko asiaa, miehellä on siis jossain lapsi jonkun kanssa, lapsi jota hän ei edes tunne! en tiedä mitä tästä pitäisi ajatella, mielestäni miehen olisi kuulunut kertoa minulle että kävi vuosia sitten luovuttamassa spermapankille siittiöitään. Tunnen olevani huijattu! Ilmeisesti ei kokenut tarpeelliseksi kertoa asiasta minulle. Mitähän muuta mies vielä salailee?

Toisaalta taas minun pitäisi kai osata olla onnellinen siitä että asia selvisi vasta nyt eikä vasta 18 vuoden päästä jolloin mahdollisella lapsella on oikeus ottaa yhteyttä oikeaan biologiseen isäänsä, eli mieheeni jonka kuvittelin haluavan lapsia ainoastaan minun kanssani!! Olimme kumpikin sopineet että teemme lapsia yhdessä kun aika on sopiva mutta on ollut rahahuolia ja muuta emmekä olleet vielä ryhtyneet lasten tekoon ja nyt ajattelen että parempi niin. Mieheni on mökillä viikonlopun ystäviensä kanssa eikä edes tiedä että asia selvisi minulle. Tuntuu todella mahdottomalta enää voida luottaa kehenkään ihmiseen tämän jälkeen. Toivon että mies yrittäisi selittää asiaa jotenkin fiksusti mutta aion kyllä erota hänestä, kertokoon jatkossa uusille kumppaneilleen heti alussa miten asia on!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että ap soitit spermapankkiin ja asia selvisi!!!!!

Vierailija
42/43 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:01"]

"Spermapankissa, miten voin auttaa?"

"Haluaisin tietoja mieheni spermanluovutuksestq vuodelta sejase."

"Pieni hetki, täältähän se löytyykin... Håkan Trollivits, syntymäaika tämäjatämä... Miehenne onkin luovuttanut aika satsin näköjään."

[/quote .."juu, humalassa oli, mutta otimme poikkeuksellisesti satsin vastaan, kun ei muuten suostunut lähtemään talosta." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit tän "Mies joka antoi"-leffan pohjalta?

-.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme