Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö unohtaa kiva, mutta kasvissyöjä tindermätsi?

Vierailija
03.07.2021 |

Itse rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa, kaikenlaista, enkä ole mitenkään rajoittunut missään suhteessa.
Ahdistaa jo valmiiksi sanelupolitiikka, maivei oor haivei kasvissyönnin suhteen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänic Outreach Director kirjoitti:

Minä ajattelisin lähinnä, että kasvissyönti saattaisi tarkoittaa "maailmanparantajaa". Mutta jos on noin muuten (minun makuuni) asiallinen, eli mm. humanitaarisen ma*hanmuuton vastainen ja k*hitysapuvastainen, niin kasvissyönti ei olisi ongelma olleenkaan, saati aktiivisesti harjoitettu biseksuaalisuus. Mutta ilmeisesti sinä mietit ruokailua, minä arvomaailmoja. Sikäli off-topic.

Oletko ikinä tuollaista kasvissyöjää tavannut?

22/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setänic Outreach Director kirjoitti:

Minä ajattelisin lähinnä, että kasvissyönti saattaisi tarkoittaa "maailmanparantajaa". Mutta jos on noin muuten (minun makuuni) asiallinen, eli mm. humanitaarisen ma*hanmuuton vastainen ja k*hitysapuvastainen, niin kasvissyönti ei olisi ongelma olleenkaan, saati aktiivisesti harjoitettu biseksuaalisuus. Mutta ilmeisesti sinä mietit ruokailua, minä arvomaailmoja. Sikäli off-topic.

Oletko ikinä tuollaista kasvissyöjää tavannut?

Kaverin vaimo on kutakuinkin m-litantti eläina-tivistiv-gaani, mutta samalla hyvin m-ahanm-uttovastainen ja jopa melko h-movastainen.

Sori liialliset viivat, en tiennyt mikä aiheuttaa tässä viestissä s-nsuurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvissyöjät, enemmänkin vegaanit on niitä fundamentalisteja, samoin ne jotka vauhkoaa lihasta kokoajan. :D

Itse yritän vähentää lihansyöntiä, mutta kuitenkin syön välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi