MITEN TUO RUUTU PLUSSA TILAUS PERUTAAN?
Kun kohdassa Täällä teet muutokset tilaukseen ei ole sellaista kohtaa????
Kommentit (10)
Siinä on sellainen vipu. Vaikeeksi on tehty kyllä
Minä soitin asiakaspalveluun, että varmasti peruuntuu.
Olin vanha asiakas ja en pystynyt lopettamaan tilausta enkä muuttamaan maksukortille.
Pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksoin 5 euroa kuukausi ja hinta olisi ollut marraskuun alusta 18 euroa.
Maksukortilla vuoden tarjous 9 euroa kuukausi ja sekään ei onnistunut ruudun sivuilla.
Ilmoitin palautteella että irtisanon tilauksen.
Toimiiko teillä muilla niin että saatte suoraan lopetettua tilauksen Ruudun sivuilla.
Mun asiakkuus alkanut vuonna 2017.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin helppoa jos vain osaa
Ei taida onnistua vanhoilla asiakkailla. Ohjeiden mukaan yritetty.
Taidat olla melko uusi asiakas.
Ymmärrätkö ohjelmoinnin?
Kirjauduin sieltä Ruudusta Sanoma-tiliin, hallinnoi maksukortteja, kortin tilaukset, sitten klikkasin sen tilauksen pois, sitten tuli mainos, että täällä on kaikkea uutta tilaukseen, mutta klikkasin jatka peruutusta, siihen väliin tuli vielä joku tarjous, mutta lopulta klikkasin vahvista peruutus.
En siis koko tiliä ole poistanut, mutta varmaan sekin onnistuu. Keskeytän vaan tilauksen ja jos tulee jotain mielenkiintoista, niin saatan jatkaa tilausta taas.
Helposti, ostat Ruutu Miinus palvelun hintaan €99,99/min.
Miksi liittyessä ei sähköposti kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Kirjauduin sieltä Ruudusta Sanoma-tiliin, hallinnoi maksukortteja, kortin tilaukset, sitten klikkasin sen tilauksen pois, sitten tuli mainos, että täällä on kaikkea uutta tilaukseen, mutta klikkasin jatka peruutusta, siihen väliin tuli vielä joku tarjous, mutta lopulta klikkasin vahvista peruutus.
En siis koko tiliä ole poistanut, mutta varmaan sekin onnistuu. Keskeytän vaan tilauksen ja jos tulee jotain mielenkiintoista, niin saatan jatkaa tilausta taas.
Hyvä muistutus, että pitää painaa vielä "jatka tilauksen peruutusta", muuten jää perumatta. Jäi itsellä kerran klikkaamatta.
Minäkin ihmettelin sitä. Lopulta peruin sen sähköpostilla asiakaspalautteeseen tms.