Ampumatapaus Limingassa
Kommentit (15)
En tiedä, mutta onneksi kuollut ihminen on itse ampuja, ainakin Kalevan mukaan. Toivottavasti uhri selviää:(
Minuakin kiinnostaisi tietää suunta/ kylä. Ahdistava uutinen tälle iltaa, olen itse Limingasta kotoisin. :(
Ei oo tietoa. Aika rauhallinen ilta ainakin täällä kylällä. Ei ole näkynyt virkavaltaa. Toki aika laaja pitäjä on.
Ampuja tappoi itsensä, oisko vaimo henkihieverissä?
Eikö kukaan tiedä mtn :/ Huolestuttaa kun on tuttuja sielläpäin.
Eikö kukaan tiedä mtn :/ Huolestuttaa kun on tuttuja sielläpäin.
Lieneekö jotakin parempaa sakkia, kun tietoa ei ole mediassa.
Outoa ettei mediassa mainita tapauksesta juuri mitään..
Siellähän on ollut tapana tarttua pyssyyn todella matalalla kynnyksellä. Nuoret miehet tappoivat itsensä yhteen aikaan ampumalla itsensä. Siitä ikäluokasta meni varmaan 6 - 7 poikaa. Ihan turhaan. Hirveä suru perheille ja tabu kylässä.
Yksi poltti talon jossa oli ihmisiä sisällä, joku suhdedraama jälleen.
Vihonviimeistä perähikiää asua ja kasvaa.
Jos ei ole pahoinvointia ilman jeesusta, niin sitten on koulukiusaajat ja aikuiset kiusaajat lestat huseeraamassa. Perseestä järjestään ne kaikki.
Siellähän on ollut tapana tarttua pyssyyn todella matalalla kynnyksellä. Nuoret miehet tappoivat itsensä yhteen aikaan ampumalla itsensä. Siitä ikäluokasta meni varmaan 6 - 7 poikaa. Ihan turhaan. Hirveä suru perheille ja tabu kylässä.
Yksi poltti talon jossa oli ihmisiä sisällä, joku suhdedraama jälleen.
Vihonviimeistä perähikiää asua ja kasvaa.
Jos ei ole pahoinvointia ilman jeesusta, niin sitten on koulukiusaajat ja aikuiset kiusaajat lestat huseeraamassa. Perseestä järjestään ne kaikki.
Voisiko vähän parempia tuntomerkkejä saada? En saa sukulaiseeni yhteyttä, nyt huolestuttaa..