Millainen oli hieno nimi mielestäsi lapsena?
Olisin niin mielelläni ollut Laura tai Viola.
nyt tyttöni on Laura viola. Annoitteko te sen hienon nimen lapsellenne?
Kommentit (105)
Minä olen pitänyt omasta nimestäni Susanna, mutta lyhennelmät (Susu, Susa, Susku jne.) harmittivat ja jokaisella vastaantulijalla oli oma mielipide olenko sitten vaikka Susse tai mikä. Omilla lapsillani on kaksitavuiset kauniit nimet niinkuin jo kauan sitten suunnittelin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:13"]
Minä olen pitänyt omasta nimestäni Susanna, mutta lyhennelmät (Susu, Susa, Susku jne.) harmittivat ja jokaisella vastaantulijalla oli oma mielipide olenko sitten vaikka Susse tai mikä. Omilla lapsillani on kaksitavuiset kauniit nimet niinkuin jo kauan sitten suunnittelin.
[/quote]Minä taas aina toivoin että joku olisi keksinyt minullekin lempinimen sen kaksitavuisen liian yleisen nimen sijaan.
t. nimeään vaihtanut
Poikien nimistä upein oli Juhani! Minulla olikin(ja on vieläkin tallessa) rakas nalle, nimeltänsä Puppe Juhani. :D
Halusin olla Caroline, koska kauniit ja rohkeat. :D lisäksi toinen nimeni on Karoliina niin tietenkin puijasin kerhokabereita että toinen nimeni on caroline. oli eksoottinen olo, toivoin aina olevani puoliksi kreikkalainen. Kreikkalainen caroline olisikin eksoottisin juttu ikinä. :'D
Iida ja iita en antanut omalleni, mies oli sanonut teininä juulia se me annettiinkin toiseksi nimeksi. Hassua kun pappi lausui sen julia, en tiennyt että nimessä voi näinkin päin olla lausumis ongelma.
Mona Carita! :D
Juu, en ole antanut tyttären nimeksi.
Linda, Jaana ja Päivi olivat myös hienoja.
t. -73 syntynyt
Janina. Näin lapsena jonkun elokuvan, jossa oli Janina-niminen, kaunis juutalaistyttö. Olin hyvin vaikuttunut.. Omasta tyttärestä ei tullut Janinaa.
Ala-asteikäisenä pidin Janitaa tosi hienona nimenä. Se laulaja-Janita taisi olla ainoa Janita, josta olin kuullut. En antaisi omalle lapselle, kuulostaa nyt niin 90-lukuiselta.
Peter, Michael, Carlos, Christine, Charlotta, Jennifer
Cornelia yhdestä tyttöjen sarjakuvasta :D
Donna, Dana ja Diana olivat minusta kauniita nimiä ja suunnittelin vaihtavani aikuisena nimeni johonkin noista. En vaihtanut eikä lapseni tule saamaan noita nimiä.
Itse olisin tehnyt mitä vaan voidakseni olla Tiina!!! Ja ei, en nimeäisi tytärtäni Tiinaksi.
Leikin että nimeni oli Mira Fiori. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Fiat_131_Mirafiori)
Inhosin aina nimeäni, ja lopulta aikuisena sen vaihdoin.
Myös erästä nimeä ihailin aina eräässä laulussa, ja se onkin tyttäreni nimi.
Miia ja nea. Enkä nimeäisi lastani kummaksikaan. :D
Cassandra, Cecilia, Cinderella jne. Oksettaa ajatellakin! :)
Mun toinen nimi on Susanna ja se oli musta kaunein nimi ikinä (täällä on näköjään muitakin;)). Olisin tahtonut, että vanhempani olisivat kutsuneet mua sillä nimellä mutta eivät suostuneet... Aina kun leikin kotia tai mitä tahansa, käytin sitä nimeä itsestäni. Tytärtä ei ole, mutta jos tulisi niin en kumminkaan laittaisi Susannaa miksikään nimeksi.