Viihteelle yksin? Kavereita ei ole
En halua viettää koko kesää ja loppuelämää kotona. Haluan bilettää, ehkä vähän humaltua, jutella mukaville ihmisille.
Minkä tyyppisiin paikkoihin menisin yksin? Asun aika pienessä kaupungissa mutta esim tapahtumiin matkustaminen onnistuu. Olen 24-vuotias nainen siis, nätti ja mukava :) hieman ujo kyllä olen ja yksin vaikkapa baariin meneminen jännittää. Mitä jos en saa juttuseuraa? Pyörin vaan tyhmän ja epätoivoisen näköisenä ympäriinsä?
Niin ja kaverisuhteet siis meni ihan uusiksi, olen etsimässä tällä kertaa parempia ystäviä. Mutta kotona en sitä aio odotella. Onko täällä esim kohtalontovereita jotka käyvät yksin ulkona viihtymässä? Miten on sujunut? :)
Kommentit (16)
Jos olet ihmisen näköinen, niin voin taata ettet joudu pyörimään yksin baarissa. Naisille löytyy aina seuraa.
Yökerhosta saa varmaan seuraa, mutta voi harkita perinteisemmän pubinkin kokeilemista (ei mikään räkälä vaan joku viihtyisä ja kodikas paikka). Sinne voi napata kirjan mukaan ja lueskella sitä pöydässä jos tuntuu siltä, että yksinään on hölmö olla. Jos näkyy jotain kivaa porukkaa, niin tiskillä voi ehkä yrittää lähestyä. Toisaalta mua on myös lähestytty kyselemällä mitä luen yms. Siitä saa keskustelun juurtakin tuntemattoman kanssa. (Vaikka on toki vähän hasardia lähestyä lukijaa kovin aggressiivisesti, jos onkin vain juomassa olutta ja lukemassa.)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:28"]
Jos olet ihmisen näköinen, niin voin taata ettet joudu pyörimään yksin baarissa. Naisille löytyy aina seuraa.
[/quote]Ei nyt varmaan 100%, olosuhteet vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:28"]
[/quote]Ei nyt varmaan 100%, olosuhteet vaikuttaa.
[/quote]
No 90%
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:28"]
[/quote]
Joo, mitä nyt seuran laadussa voi olla toivomisen varaa..
Miksi yksin oleva olisi tyhmännäköinen ja epätoivoinen baarissa jos ei saa juttuseuraa?? Muutappa asennettasi niin huomaat, että voit mennä minne vaan yksin.
Kannattaa mennä jonnekin tasokkaaseen baariin mihin porukka ei tule ensisijaisesti humaltumaan. Ensimmäiset hetket sujuu tiskillä baarimikon kanssa rupatellessa. Ihmiset jotka tulevat tiskille tilaamaan osallistuvat myös jotenkin keskusteluun, ja siitä se lähtee. Jossain vaiheessa tulee ihminen/ihmisiä joiden kanssa klikkaa, sua pyydetään niiden pöytään ja avot! et ole enää yksin.
Näin ei siis joka ilta mutta usein onnistuu. Pitää olla helposti lähestyttävän oloinen itse.
Rohkeasti vaan liikkeelle! Mene festareille, konsertteihin, baariin. Aloita vaikka menemällä yksin leffaan niin huomaat ettei se niin ihmeellistä ole. Muista kuitenkin turvallisuus jos lähdet jonkun uuden tuttavuuden matkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:58"]
Rohkeasti vaan liikkeelle! Mene festareille, konsertteihin, baariin. Aloita vaikka menemällä yksin leffaan niin huomaat ettei se niin ihmeellistä ole. Muista kuitenkin turvallisuus jos lähdet jonkun uuden tuttavuuden matkaan.
[/quote] Kukaan tyhmä lähde illan päätteeksi juuri tapaamansa matkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:58"]
[/quote]
No totta kai lähtee, noinhan ne yhden illan suhteet toimii... Itse olen lähtenyt lukemattomia kertoja, mitään vaaratilanteita ei ole koskaan tullut.
Ja juhlimaan voi toki lähteä ihan hyvin yksin. Minä menen pubiin, jos haluan jutella ja vähän juoda kaljaa, jos taas haluan kertapanon, menen johonkin yökerhoon. Nainen löytää kyllä niistä paikoista sen lajin seuraaa ainakin 95% todennäköisyydellä, jos ei ole liian kranttu.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Itse kyllästyin käymään yksin ulkona kun heti iski kimppuun joku turkkilainen tai musta mies. En ole rasisti, mutta haluan suomalaisen miehen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:58"]
[/quote]
Mutta fiksu lähtee jos hyvä sattuu kohdalle :)
Ystäviä löydät töistä tai opiskelu paikoista. Seksiseuraa baareista. Riippuu mitä haet, kotoa et löydä mitään. Niin kuin sanotaan etsivä löytää, mikäli tosissaan etsit saat täältä monta uutta ystävää. Valitset parhaat. Olen käynyt yksin keikoilla satoja kertoja ja aina halutessa löytänyt juttuseuraa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Itse kyllästyin käymään yksin ulkona kun heti iski kimppuun joku turkkilainen tai musta mies. En ole rasisti, mutta haluan suomalaisen miehen.
[/quote]
Sama mulla, suomalaiset on liian ujoja lähestymään..
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:24"]
En halua viettää koko kesää ja loppuelämää kotona. Haluan bilettää, ehkä vähän humaltua, jutella mukaville ihmisille.
Minkä tyyppisiin paikkoihin menisin yksin? Asun aika pienessä kaupungissa mutta esim tapahtumiin matkustaminen onnistuu. Olen 24-vuotias nainen siis, nätti ja mukava :) hieman ujo kyllä olen ja yksin vaikkapa baariin meneminen jännittää. Mitä jos en saa juttuseuraa? Pyörin vaan tyhmän ja epätoivoisen näköisenä ympäriinsä?
Niin ja kaverisuhteet siis meni ihan uusiksi, olen etsimässä tällä kertaa parempia ystäviä. Mutta kotona en sitä aio odotella. Onko täällä esim kohtalontovereita jotka käyvät yksin ulkona viihtymässä? Miten on sujunut? :)
[/quote]Moi, mä oon samanikäinen charmikas mies. Lähex panee?