Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tajuttomassa tilassa irronut kehostasi?

Vierailija
02.08.2023 |

Kellään tällaista kokemusta, että on ollut tajuton ja leijaillut oman kehonsa yläpuolella?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuisesti meditaatioharjoituksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikä osa minusta pitäisi irrota, jos olen tajuton?

Vierailija
4/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tajuton, mutta nukahtamassa, kun tajusin leijuvani katon rajassa.

Käänsin kylkeä ja hups, olin takaisin kehossani.

Vinha kokemus.

Vierailija
5/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta lapsena näin usein selkounia ja ne päättyivät joskus sellaiseen kokemukseen, että tipuin korkealta takaisin sänkyyn, ja sitten heräsin. Aikusena en ole moisia kokenut, mutta muutaman kerran saanut aikaiseksi lyhyen selkounen (ilman tuollaista tippumiskokemusta).

Vierailija
6/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen muistikuva, kun katsoin katsoin leikkaussalin katon rajassa omaa sydänleikkaustani. Olin 4-vuotias silloin.

Vierailija
7/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mikä osa minusta pitäisi irrota, jos olen tajuton?

Tietoisuus, kästys minästä. Ajattele niin, että aivot ovat ikään kuin radiolähetin, tietoisuus on se missä on ohjelma.

Vierailija
8/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen muistikuva, kun katsoin katsoin leikkaussalin katon rajassa omaa sydänleikkaustani. Olin 4-vuotias silloin.

Minkälainen vaikutus tällä on ollut sinuun jälkikäteen? Oletko kertonut muille kokemuksestasi ja miten he reagoivat?

Vierailija
9/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näköhermosi pääsivät kattoon asti katsomaan itseäsi? Aika outoa.

Vierailija
10/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin neljävuotiaana isossa leikkauksessa, mutta ei tullut irtoamiskokemusta. Aika arkisia asioita leikkauspäivästä muistan.

Vierailija
11/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes elottomana. Saati tajuttomana.

Vierailija
12/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, monesti. Ikäänkuin tarkastellut itseä yläpuolelta. Ei oikein mitään kummempaa. Minulla nyt muutenkin on "kykyjä", näen asioita, enteitä jne. Et vilpittömällä uteliaisuudella suhtaudun, mutta en pidä näistä kyvyistä meteliäkään. Joskus jos varoitan jotakuta tuttua, he eivät yleensä kyseenalaista pyyntöäni, kun tietävät mistä on kyse.

Vierailija
13/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aikuisena rankan juoksusuorituksen jälkeen menin nukkumaan ja havahduin, että leijailen meidän ullakolla, joka makuuhuoneen ympärillä. Kiersin ullakon ja ihmettelin miten ajattelen niin lapsellisesti ja mistä tulee kaunista valkoista valoa, loistin kai itse. Sitten näin allani mustan laatikon, se imi minua puoleensa ja huomasin imeytyvän takaisin kehooni kuin hansikkaaseen. Imu takaisintulossa oli voimakas ja kehoni nousi istumaan ja olin silloin heti jo hereillä ja sain oman mielen/itseni takaisin.

Vierailija
14/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uinut/sukellellut happopäissäni. Se oli mielenkiintoista. Pilvessä liitovarjoilua- sekin oli outoa.  Joskius ollut perus unikokemuksia.

Vierailija
15/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millamaqia kirjoitti:

Olen kokenut, monesti. Ikäänkuin tarkastellut itseä yläpuolelta. Ei oikein mitään kummempaa. Minulla nyt muutenkin on "kykyjä", näen asioita, enteitä jne. Et vilpittömällä uteliaisuudella suhtaudun, mutta en pidä näistä kyvyistä meteliäkään. Joskus jos varoitan jotakuta tuttua, he eivät yleensä kyseenalaista pyyntöäni, kun tietävät mistä on kyse.

Kerro nyt vähän tarkemmin "kyvyistäsi ja tuttujen varoittamisista", ja miksi vaan tuttujasi varoittelet, niin ehkä voin poistaa tuon alapeukun.

Vierailija
16/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, enkä vieläkään pääse takaisin. Tuossa se plösö istuu tietokoneellaan ja minä täällä kirjahyllyn kulmalla yritän päästä takaisin. Saataran vaikeaa soutaa takaisin kroppaan, kun ei ole mitään aineellista kehoa, jolla kauhoa.

Vierailija
17/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Vierailija
18/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Millä meditaatiolla pääsee tuohon tilaan, onko TM? Tarviiko paljon harjoitusta?

Vierailija
19/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en

Vierailija
20/52 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näköhermosi pääsivät kattoon asti katsomaan itseäsi? Aika outoa.

Kehosta irtautuminen (ja kuolema) on 4D näkemistä. Näkee kaiken, koko aikaa, joka puolelta. Fyysiset näköhermot rajoittavat näkemisen 3D muotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän