Uimari Ida Hulkko esittää paljaan takapuolensa. " – Siinä se nyt on. Koko komeudessaan. Ei täydellinen mutta hoitaa hommansa mainiosti, Hulkko kirjoittaa julkaisuun sosiaalisessa mediassa."
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarit muuttuu oudon mallisiksi. Iso yläosa, ladon oven kokoiset olkapäät ja leveä torso naisillakin, surkastunut alaosa vyötäröstä alaspäin, melkein kuin jalat yrittäisi muötöutua yhteen pyrstöksi.. pyllykin tiivistyy pieneksi rusinaksi naisilla.
Eiköhän uimareiksi valikoidu ne, joilla on valmiiksi uimarin vartalo. En oikein usko että luusto muuttuu uimarin näköiseksi treenaamalla uintia. Vai onko kaikkien koripalloilijoiden luut pitkiä siksi, kun he treenaavat koripalloa niin paljon?
Ei. Eikä kyse ole luustosta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Ida timmissä kunnossa. Pitää tietysti ollakin, kun ui huipulla. Tsemppiä vaan tuleviin olympialaisiin.
Tuohon olisi voitu ottaa sellainen sukupotretti. Idan isä on kenraali Petri Hulkko ja Idan eno on Andy McCoy.
Korjaus. Andy McCoy on Idan setä, eikä eno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarit muuttuu oudon mallisiksi. Iso yläosa, ladon oven kokoiset olkapäät ja leveä torso naisillakin, surkastunut alaosa vyötäröstä alaspäin, melkein kuin jalat yrittäisi muötöutua yhteen pyrstöksi.. pyllykin tiivistyy pieneksi rusinaksi naisilla.
Laitapa kuva omasta vartalostasi, niin mietitään yhdessä, millaiseksi se on muuttunut.
Miksi loukkaannuit kommentistani, sanoohan toi uimari itsekin että uimarin keho muotoutuu ton malliseksi, ei minulla mikään irvailu tarkoitus ollut toteamuksessani. Eri urheilijat muovautuu eri mallisiksi, uimarin tunnistaa jo kaukaa.
Minä en ole urheilija, sen kyllä huomaa kehostani, olen sohvaperuna ja sohvaperunan muotoinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanyt milloin Sanna marin tai Annika saarikko voimaantuu laittamalla nakukuvat Kuukausiliitteeseen.
Ei kukaan voi vain laittaa omaa kuvaansa sinne.
Oletko sitä mieltä ettei HS ole heitä pyytänyt? Jos olet yhtään niitä kuvia katsonut, vartalot eivät tosiaan ole useimminkaan täydellisiä vaan ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesarikin on lähtenyt tälle perC linjalle? Kyllästyttää.
Mistä sä hesarin siihen tempaisit? Se oli iltalehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanyt milloin Sanna marin tai Annika saarikko voimaantuu laittamalla nakukuvat Kuukausiliitteeseen.
Ei kukaan voi vain laittaa omaa kuvaansa sinne.
Oletko sitä mieltä ettei HS ole heitä pyytänyt? Jos olet yhtään niitä kuvia katsonut, vartalot eivät tosiaan ole useimminkaan täydellisiä vaan ihan mitä vaan.
Hes<ari ja hesari,iltalehti pallopäät
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Nainen kun laittaa kuvan papanaluukustaan, hän on rohkea ja voimaantunut.
Mies kun laittaa kuvan pikkuveikastaan, hän on sika, pervo, saasta, joka tulee teilata julkisesti ja vähintään joutua työttömäksi lopuksi ikää.
Miksei kikkeliä heiluttava mies ole voimaantunut kehopositiivinen ilosanoman sanansaattaja?
Tuolla kuukausiliitteen palstalla julkaistaan sekä miesten että naisten kuvia. Kuvatut eivät laita kuvia sinne itse. Takapuoli ei muuten ole sukuelin, joten ne eivät ole ihan vertailukelpoisia. Tässä ei muutenkaan ole kyse siitä, että lähetellään kuvia toisille kysymättä lupaa. Tällä kyseisellä palstalla on ollut myös kuvia miehen sukuelimestä. Sulle annan sellaisen neuvon, että selvitä, mistä on kyse ennen kuin alat paasata.
Eivät laita kuviaan itse? Tuskinpa ne nyt kuitenkaan ihan sattumalta ilmestyvät koko kansan ihmeteltäväksi, vaikka eivät henkilökohtaisesti ole mukana lehden painamisessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat pitäisi muistaa sheivata tarkkaan, jos tuonne menee esille!
Miksi?
Koska se parantaa uintinopeutta.
Karvaista pillua nyt tuskin nykyään on kellään. YÄK!
Mä en nyt ollenkaan ymmärrä, mistä sä puhut. Eikö tässä keskustella HS:n kuukausiliitteessä ilmestyneestä kuvasta eikä uimisesta? Säkin puhut "esille menemisestä". Eipä ainakaan uimahalleissa ja pukuhuoneissa juuri posliineja näe. Sä taidat nähdä alastomia naisia vain netissä?
Ei taida olla sinulle vieras tunne?
Eli et oikein osaa itsekään sanoa, mitä tarkoitit, kun ei siinä höpinässä tuntunut oikein punaista lankaa olevankaan. Näin ajattelinkin.
Eri. Oletat vähän liikaa. Otatkohan vauvapalstan vähän liian vakavasti?
"Eri", ehkä sinä otat hieman liian vakavasti, jos ajattelet, että pitää "sivusta" puuttua johonkin keskusteluun.
Tämä on keskustelupalsta. Täällä paljon porukkaa. Tulee ja menee. Eikä kaikki pyöri su´inun viestiesi ympärillä. Ei edes ne samat ihmiset jotka ovat joskus jotain viestiäsi kommentoineet. Ovat saattaneet lähteä jo aivan muualle ja itse lapsellisesti kuvittelet että joku sama henkilö vastaa juuri sinulle. Hyvää loppuelämää! Selvyyden vuoksi, lähden nyt pois enkä näe jos jotain vastaat. Tämä on myös ensimmäinen viesti minkä kirjoitan vastauksena sinun viesteihisi. Tsiisus mikä pönttö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesarikin on lähtenyt tälle perC linjalle? Kyllästyttää.
Mistä sä hesarin siihen tempaisit? Se oli iltalehti.
Luepa ihan vähän eteenpäin sitä Iltalehden juttua, niin ehkäpä asia selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän uimareiksi valikoidu ne, joilla on valmiiksi uimarin vartalo. En oikein usko että luusto muuttuu uimarin näköiseksi treenaamalla uintia. Vai onko kaikkien koripalloilijoiden luut pitkiä siksi, kun he treenaavat koripalloa niin paljon?
Ei. Eikä kyse ole luustosta.
Ei treenillä saa leveitä hartioita. Sekin tulee luustosta. Esim. tässä kuvassa vasemmalla oleva on aika paljonkin lihaksikkaampi kuin oikealla oleva: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-ec22be67087fd598f6aa62c12fe81f29
Vierailija kirjoitti:
Humble brag
Sama tuli mieleen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Näin on ja näyttää todella hyvältä. Kuvat ei tee oikeutta, livenä aivan uskomattoman kauniita, hyväkuntoisen näköisiä naisia.
Juu onhan ne sellasia atleettisia kotleetteja, komeita varmaan jos läheltä näkisi. Olisipa itselläkin leveät olkapäät.
Sitä ei voi tietää miten terveitä ovat.
Urheilijat harvoin ovat terveitä, vaikka olisivat nopeita ja lihaksikkaita.
Miksi naisten itsensäpaljastelu on ok mutta jos mies tuolla kadulla tulee vastaan ja avaa popliinitakin levälleen se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat pitäisi muistaa sheivata tarkkaan, jos tuonne menee esille!
Miksi?
Koska se parantaa uintinopeutta.
Karvaista pillua nyt tuskin nykyään on kellään. YÄK!
Mä en nyt ollenkaan ymmärrä, mistä sä puhut. Eikö tässä keskustella HS:n kuukausiliitteessä ilmestyneestä kuvasta eikä uimisesta? Säkin puhut "esille menemisestä". Eipä ainakaan uimahalleissa ja pukuhuoneissa juuri posliineja näe. Sä taidat nähdä alastomia naisia vain netissä?
Ei taida olla sinulle vieras tunne?
Eli et oikein osaa itsekään sanoa, mitä tarkoitit, kun ei siinä höpinässä tuntunut oikein punaista lankaa olevankaan. Näin ajattelinkin.
Eri. Oletat vähän liikaa. Otatkohan vauvapalstan vähän liian vakavasti?
"Eri", ehkä sinä otat hieman liian vakavasti, jos ajattelet, että pitää "sivusta" puuttua johonkin keskusteluun.
Tämä on keskustelupalsta. Täällä paljon porukkaa. Tulee ja menee. Eikä kaikki pyöri su´inun viestiesi ympärillä. Ei edes ne samat ihmiset jotka ovat joskus jotain viestiäsi kommentoineet. Ovat saattaneet lähteä jo aivan muualle ja itse lapsellisesti kuvittelet että joku sama henkilö vastaa juuri sinulle. Hyvää loppuelämää! Selvyyden vuoksi, lähden nyt pois enkä näe jos jotain vastaat. Tämä on myös ensimmäinen viesti minkä kirjoitan vastauksena sinun viesteihisi. Tsiisus mikä pönttö...
Ok, eli mulle voi kirjoittaa, että otan vauvapalstan liian vakavasti, ja se on ihan ok, mutta jos mä kirjoitan jollekulle toiselle saman, niin olen pönttö. Mielenkiintoista. Mutta samalla tosi hankalaa näin anonyymipalstalla, kun vähän vaikea sanoa, kellä on oikeus sanoa mitäkin kenellekin. Eikö sinusta?
Liian lihaksikas. Naisen kuuluu olla hento.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on nykyään hämmentävä halu postailla takamustaan Internetiin.
Älä yleistä. Kyllä se tarve näyttää olevan vain naisilla. Varmaan itseään varten näin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Ida timmissä kunnossa. Pitää tietysti ollakin, kun ui huipulla. Tsemppiä vaan tuleviin olympialaisiin.
Tuohon olisi voitu ottaa sellainen sukupotretti. Idan isä on kenraali Petri Hulkko ja Idan eno on Andy McCoy.Korjaus. Andy McCoy on Idan setä, eikä eno.
Piti se arvata, huomiohakuisuus tulee sitten isän puolisista geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on nykyään hämmentävä halu postailla takamustaan Internetiin.
Älä yleistä. Kyllä se tarve näyttää olevan vain naisilla. Varmaan itseään varten näin tekevät.
Miksi tuolla Sielu ja ruumis -palstalla on sitten miestenkin kuvia, jos paljastelun tarve on vain naisilla? Ja miksi miesten alastonkuvia on olemassa? Ja kaikenlaisia veistoksia, Helsingissä on keskeisimmällä paikalla kolme seppää tyrkyttämässä peräosastoaan. Miksi?!?
Vierailija kirjoitti:
Liian lihaksikas. Naisen kuuluu olla hento.
Narukäsi mikkihiiri ilmoittautui keskusteluun.
Kyllä naisellakin pitää olla lihasta. Lihasmassa on naiselle yhtä tärkeää ellei tärkeämpää kuin miehelle kun ikää tulee lisää.
Tuohon olisi voitu ottaa sellainen sukupotretti. Idan isä on kenraali Petri Hulkko ja Idan eno on Andy McCoy.