Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallaan harmittaa kun en ole koskaan päässyt testaamaan Tinderiä

Vierailija
03.07.2021 |

Olen reilu nelikymppinen ja ollut koko aikuisikäni eri suhteissa. Kun yksi suhde on päättynyt, toinen on alkanut lähes perään ja käytännössä olen seurustellut koko ajan. Minun nuoruudessani ei ollut Tinderiä, eikä myöhemmin ole tietysti ollut tarvettakaan. Toisaalta ajatus viehättää, että miten helppoa se seuran löytäminen olisi tuolta, kun kaikki on käytännössä "valmiina". Ennen joutui näkemään sentään vähän vaivaa, mutta nykyään tuntuu kovin helpolta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein salaa profiilin ku halusin tarkasta mun markkino-arvon. Yllätyin että tuli tykkäyksiä naisilta, luulin että oon petolinnun perse naamasta

Vierailija
2/4 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin tilaisi Woltista pikaruoan, tällä kertaa vain deittikaverin. On se outoa. Minun nuoruudessani netistä seuraa etsivät olivat todella friikkejä, sitä ei katsottu kovin arvostavasti. Mutta ajat muuttuu!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua miten se Tinder toimii, en ole koskaan ottanut selvää. Itselle nuo parisuhteet on vaan aina tulleet jostakin ja sänkyynhän siinä on heti joutunut. Että sillä tavallakaan ei ole tarvetta tuolle.

Vierailija
4/4 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään sinkkuna enkä silti ole koskaan käyttänyt tinderiä. -m40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi