Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko mies tosissaan? Analysoikaa

Vierailija
05.07.2014 |

Olen ihastunut mieheen ja olemme tapailleet noin 4 kuukautta. Asumme eri kaupungeissa, joten tapailu on ollut matkustamista puolin ja toisin n. 1xkk viikonloppuisin. Molemmat pidimme kesäloman viime kuussa, jolloin olimme yhdessä n. puolet ajasta(meillä oli osan aikaa omat reissumme jne.) Nyt mies on muuttamassa minun kotikaupunkiini syksyllä(omaan asuntoon kuitenkin), mutta tilanteemme junnaa edelleen paikallaan. Mies ei ole myöntänyt, että muuttaa minun vuokseni vaan isomman firman työtarjouksen vuoksi, ja on muutenkin hyvin varovainen sanoissaan ja eleissään, emmekä siis vielä ole virallistaneet suhdettamme. En ole tavannut hänen kavereitaan(hänen vanhemmat näimme sattumalta pikaisesti..), eikä hän halua esim. pussailla julkisesti.

En haluaisi painostaa miestä puhumaan tunteistaan ja fiiliksistään, ja aina kun edes vihjailen hieman, hän sanoo, että hän on "huono puhumaan/katellaan mitä syksy tuo tullessaan/teothan ne on sanoja tärkeimpiä."

Miltä teidän mielestänni mies vaikuttaa? Tyydynkö olemaan kärsivällinen vai nostaa kissa pöydälle?

itse kuitenkin haluan parisuhteen ja perheen, enkä haluaisi jäädä mihinkään säätösuhteeseen jos mies ei olekaan tosissaan. Olemme molemmat 28-vuotiaita.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi